Beetje teveel gekookt Vief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WolinLotte schreef:@Ingrid: Ik kan niet echt oordelen over Cytek-beslag, wat ik lees is niet echt positief, maar dat was ook over natural balance en een aantal paarden heb ik er wel echt beter mee zien lopen.. Wootje heeft een platvoetje gehad voor, dit wordt om de 5 weken gecorrigeerd, dus na de smid rij ik zeker een dag niet (ze staat alleen maar op het land om te wennen).
, hopelijk knapt het snel weer op!!
Erg herkenbaar
, staat er op de verpakking 100 gram rijst per persoon.. denk ik het weer beter te weten
; ik maak er gewoon 250 gram van ofso.. vervolgens eten we voor 3 dagen rijst
, had niet zo veel zin en puf om te rijden. 
Bij mij is ook een deel in de vriezer verdwenen 

...

miss_jumpy schreef:Prima toch dat je weet dat er negatieve verhalen zijn ingrid, nu kan je het scherp in de gaten houden. Maar misschien werkt het voor jouw paard wel goed.
Trouwens, rijbewijs afgepakt?? Dat doen ze alleen bij VEEL te hard rijden of met alcohol op achter het stuur toch??![]()
En dan nog grote mond tegen/over de politie en hoog van de toren blazen dat je te goed bent voor de bus.... Op basis van deze en eerdere verhalen over jouw baas denk ik niet dat het mijn type is

Heeft ze d'r ook veel last van?

Daar hadden we 190 punten en een 2e prijs.
Heb je nog meer foto's??
. Haar sponsors zijn vrienden van Alixia, dus die hadden dat natuurlijk doorgefluisterd
. Dus Bobbie komt straks kijken naar Salina. Niet dat Salina verkocht zal worden, maar het plan was dat Bobbie haar dan in de SGW zou uitbrengen. Alixia wil wel eerst de M zelf helemaal uitrijden. Eerst maar eens zien of Bobbie Bary Salina wat vind
.
, door al die drukte heb ik dat echt een beetje laten versloffen
..
Hij moest dus even laten weten dat hij er ook was
..
..
.. 
Gefeliciteerd!!

! Het is wel mooi gehecht. Ben ook wel benieuwd hoe zoiets gebeuren kan.
Heb vanmiddag de laatste dingetjes nog gehaald en de auto is al ingepakt. Nu de kleren en het beddengoed nog. Ik ga samen met mijn vriend naar Normandië in Frankrijk. De eerste 4 nachtjes geboekt en daarna zien we wel waar we belanden, we hebben allebei 2 week vrij genomen dus we kunnen alle kanten nog op!
Maar goed, ik zal weer eens ophouden te kwekken! Misschien dat ik morgen nog even langskom hier en anders tot over 1,5/2 week ofzo!!