. Ik zit al vanaf 8 uur op school, om half 4 pas vrij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik zit al vanaf 8 uur op school, om half 4 pas vrij

Scum schreef:Voor jou maken ze vast wel een uitzondering FloorWij moeten ook met de trailer naar de les vanavond. Ik weet niet of het wel verantwoord is.

Hier is alles NOG heel... was net de balken in de grondverf aan het zitten, maar de schuur kraakt echt aan alle kant joh. 

(kreupel) 
_Jitske_ schreef:Hier gaat het ook flink tekeer!
Ga nu omkleden en Redday poetsen, straks naar de rijhal
Mocht ik vandaag ineens niet meer op bokt verschijnen weten jullie waardoor het komt, Redday heeft 2 weken stilgestaan namelijk(kreupel)

en zondag springwedstrijd in hulten, klassiek en progessief

naar jan van beek gebracht om te stallen voor vanavond en vannacht, want de buiten stallen was het dak er af gewaaid dus kunnen de 2 paarden die buiten staan naar binne op de plekken van luuk en cherokee ( luuk's weide maatje )!
dus straks les en cherokee longeren, ksal foto's maken
Vieva schreef:hallo allemaal
ben ik weer
Straks les bij jan van beeken zondag springwedstrijd in hulten, klassiek en progessief
![]()
Vanmiddag zijn luuk en zijn weide super mooie pony maatjenaar jan van beek gebracht om te stallen voor vanavond en vannacht, want de buiten stallen was het dak er af gewaaid dus kunnen de 2 paarden die buiten staan naar binne op de plekken van luuk en cherokee ( luuk's weide maatje )!
Zodat ik lekker kan lessendus straks les en cherokee longeren, ksal foto's maken
en die hebben ze ook niet zo op storm, zeker omdat het dak bij de buitenstallen er af gewaaid was, dus dan unne de paarden van buiten zolang na binne en kan ik gewoon lessen 

Zo he, ging trouwens wel snel naar huis net
ik werd bijna van me scooter afgeblazen