Ben pas bij blz 11, niet hele tijd gelezen hoor Ga straks wel verder doorlezen, wel grappig al die SGWay of Life ideeën Ik ga nu eerst echt Rob bellen ( nog niet gedaan, vergeten ) en dan naar Britt toe!
Net Rob even gebeld, vrijdag Brittje daarheen brengen en dan gewoon met Rob mee dit weekend, ik moet mn logo's trouwens nog op mn dekje maken, ook maar eens doen deze week Zondag ben ik dus wss te herkennen aan mn logo en creme-lichtbruinige outfit (zie ook profiel) Nu ga ik echt naar Britt, anders is het straks donker!
Jitske, je hebt je onderschrift nog niet aangepast
Nee nog niet, zover ben ik nog niet met bijlezen Maar ik ga hem zeker ook aanpassen Maar nu echt naar Britt, net even omgekleed, nog lekker even rijden
Ik kijk net op de uitslagenlijst van Emmeloord, zie ik dat ik in het 2fasenparcours een 7e prijs had! Dat hebben ze helemaal niet omgeroepen.. kheb net een mail naar Emmeloord gestuurd, in de hoop dat ze de prijs nog op willen sturen...
Ook ik wil jullie een heel gelukkig nieuwjaar toewensen, en dat iedereen maar heel veel plezier met rijden mag hebben!
Ik lag er gisteravond al braaf om 02.00 uur in. Het was ontzettend gezellig, maar ik ging om half 2 een beetje instorten en toen ben ik maar naar huis gegaan.
Vandaag gelunched met oliebollen en appelflappen , en net lekker op Marple gereden.
Ik was pas om kwart over 7 thuis en ben goed ziek nu..ben constant misselijk en krijg geen hap door mn keel.. Misschien dat ik zo wat eet..dat t dan minder word en dan w8en of het binnen blijft
Ik lag er ook al om 2 uur in afgelopen nacht hoor! Wij gaan vanavond pas stappen! Kmoet eerlijk zeggen dat de knallen van de vlinders en lawinepijlen me nu nog in de oren klinken hoor.. damn wat gaat dat hard!
Oef Anja, teveel oliebollen en alcoholische versnaperingen the day after gevoel iig beterschap toegewenst.
Jitske, heel veel leesplezier. Bind jezelf goed op de stoel vast, want anders val je ernaast
Chantal, nog maar een keertje gefeliciteerd!, Je doet het maar goed.
Biem, hebben jullie veel wedstrijden daar op Texel? of steken jullie ook wel eens over?
BT, Die van jou vond ik best goed gaan gister. Als je zondag ook ff zo rijdt...
Heb van middag Keessie weer ff lekker dressuuurmatig gereden. Hij was behoorlijk heftig, maar wel gehoorzaam. Ik denk dat we deze week maar es een lekker buitenritje in het bos moeten gaan maken. Dat heeft ie echt even nodig.