Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Antonius schreef:Supertof Daaphh, ziet er echt ne wijze uit!
Alé, ik heb weer discussie thuis... 'k Wou zondag zowel Play als Ny meepakken, is de vent nie akkoord want ze zijn alleen superbraaf op camion, samen ook, maar niet samen waarbij ene weggaat en de andere moet blijven staan. En hij ziet het niet zitten om over en weer te rijden, en hij heeft ook geen zin om met ene een uur te stappen tot de andere terug is. Dus moet ik maar kiezen...
Jah, zal maar Play kiezen zeker?
Mag allemaal niet te moeilijk zijn of moeite kosten. En met de pony zou Play onder het zadel wellicht moeilijk doen, hij is zot van die pony...
nu loopt hij nog tussen de andere paarden krijgt hij af en toe klop van maar thuis komt hij weer alleen te staan en dan zal hij weer arrogant en dominant worden vrees ik :s dus liever de korte pijn
zo is het ook voor iedereen gemakkelijker. Plus zijn mama loopt ook nog thuis zou niet graag hebben dat hij weer gaat uitbreken om zijn mamie te dekken
maar ik zou dan ook voor play gaan.
Echt overal aan zitten friemelen en zou al eens durven u vest vast te nemen ook. Niet om te bijten mr voor te spelen/prutsen. Als ik canch poest, steek ik de spullen in een emmer. In no time heeft ze de emmer omgekieperd. Hoefjes heeft ze wel al braaf. Ze heeft heel graag aandacht, we moeten er echt op zien dat ze niet opdringerig is.
en zou al eens een echt hapje durven nemen
.
. Hij is altijd erg in de hand geweest met in de kliniek geweest te zijn bij de geboorte. Andere zijn vaak bang van mensen maar hij ja hij kende maar dat voor zijn mama hem terug wou.
Later zal hij nog gekoppeld worden met een paardenvriendje.
Nu nog op een aparte stuk wei naast de andere paarden. Hij heeft ook al heel eventjes in zijn stal gestaan. Meteen ingewijd met een plasje.
En begon al vrij snel te drinken en ook al van zijn hooi te knabbelen. Eerst had hij wat schrik om zijn hoofd door 'het raampje' (zit geen raam in, is gewoon een gat) naar buiten te kijken maar na een tijdje vond ie het best wel gezellig.
Ik zal niet meer terug gaan vanavond om te kijken, want hij voelde wel ok aan.
Hij zal nog wel zijn zenuwachtige momentjes krijgen maar het ziet er allemaal heel goed uit.
Hij is in ieder geval in goede handen!
Wil graag de route eens doen met Iskander of Colorado.
Anderzijds heeft Ny nog wat crossen int vooruitzicht he.
florence123 schreef:osteopaat is zowel begin oktober als begin september geweestVarekaj: als je later daar nog eens wil gaan trainen, ik ben kandidaat he!
Of iemand andersWil graag de route eens doen met Iskander of Colorado.
Laurie: geef het wat tijd. Heb je ook een osteopaat laten komen? Dat kan ook altijd helpen
Daaph: Diene jomo ga je veel plezier aan beleven! Ga je er deze winter een wedstrijdje met doen?
En fijn dat de verhuis goed is gegaan Hanne, vanwaar de verandering?
Antonius: ik zou ze ook alle 2 meenemen. Dat lasting gedoe leren ze snel af hoor op de camion. Maarja u vent leert dat mss minder snel afAnderzijds heeft Ny nog wat crossen int vooruitzicht he.
komt oktober ook nog terug voor een sessie taping