Verder denk ik dat Rianne gelijk heeft. Ik vind het soms lastig omdat ik zelf niet meer actief ben op dat niveau. Leer trouwens nu ook steeds meer bij.
Vandaag was een superdag! Prachtig weer natuurlijk, ben nu behoorlijk verbrand en dat is hier en daar wat pijnlijk.
[naam]'s dressuurproef was niet echt lekker gegaan. Daimler was er een paar keer vandoor geschoten en ontspanning was ver te zoeken geweest. Daarom stond ze 19e ondanks een goed verlopen springparcours.
Vandaag was echt een afvalrace. Er waren enorm veel weigeringen in de cross. Het was ook een hele lastige cross door het heuvelachtige gebied waardoor een afsprong kwam na een steile heuvel af en sommige hindernissen waren behoorlijk eng. Deze cross staat ook bekend als een zware cross. Maar het was ook een hele leuke cross want haar halve school was er. De leerlingen als hindernisrechter en de directrice en veel leerkrachten waren ook aanwezig.
[naam] had dus heel veel supporters maar ze had wel een beetje de zenuwen omdat de ene na de andere weigering door de speakers kwam.
Daimler keek echt nergens naar en zo had ze een foutloze cross. Enige probleem wat ze had was de controle over het tempo. Als Daimler in een cross zit vergeet hij soms een beetje dat er nog iemand op zijn rug zit. Hij wil alleen maar racen en springen.
Ze heeft een zevende plaats behaald (prijs was een of ander merk t-shirt, wauw
)Dit was de laatste hindernis

Wel super dat ze met Jan kon meerijden en kon slapen. Ze heeft hem uiteraard ook geholpen. Dat is toch wel leuk van de eventing, iedereen helpt iedereen en gunt elkaar alles.

, en ze lijken wel op elkaar
met 8 juni Vinkega.
Edita doet het zo te zien goed