Daarnaast is hij dik 1,70m. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarnaast is hij dik 1,70m. 

Scene was weer lekker lastig maar al wel beter. Zo nog maar even naar stal om Caap nog even te longeren, anders ga ik morgen met de springles vliegen vrees ik.
Hij is nu wel braaf zolang je hem niet door pakt, dat pikt hij echt niet. Rij hem nu alleen als mijn dressuurinstructrice er is totdat hij goed gaat. Voor de rest longeer ik hem.
Sterkte!

). Wilde alles graag zien en hield haar vast, maar het werd me teveel en moest gaan zitten anders was ik tegen de vlakte gegaan. Dierenarts schrok ook best wel, want die zei vlak daarvoor nog: He wel opletten he
, lekkere deo en nog wat prulletjes gekocht, en een thermopanty. Haal ik hem uit de verpakking, zitten er gewoon 2 gaten in! Moet ik dus ook nog weer naar Roden racen een dezer dagen

Heb je een plaatje van je nieuwe bril?

Nog iets gehoord van de intake bij dat andere bedrijf?
Ik wilde zo nog gaan schaatsen, maar dat lijkt me beter van niet!
. Ik heb echt een paar meter nodig voor ik normaal loop. Voor de sportschool gangers is E26.95 pm duur? Is onbeperkt sporten
xxitsmexx schreef:marijke heeft hoofdpijn
joki mooi dat het met de kat goed is gegaan. Morgen gaan mijn doggie mee voor castratie
suikermeisje. bij je eigen dier iets zien is toch vaak moeilijker/zieliger dan bij andere dieren.
werk was weer lekker. liep goed door maar niet te laat geworden. vanavond maar optijd naar bed ben zo moe
Terwijl ik ook erbij stond toen een hengst van ons gecastreerd werd. Maarja die pony is m'n beste vriendinnetje, denk dat het daardoor kwam. Dacht dat ik niet kon flauwvallen, maar het is toch gebleken