Eef en TG lekker geshopt!
Noor is dit keer niet wakker gebeld
Texelse heeft erg genoten van de film (ik moet er binnenkort ook echt heen
) Ondanks dat vief zegt dat ze het ging overleven op de apenkoppen hebben we niks meer gehoord
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

)
? (gaat die mt 72 pikeur over dat rode jasje? Dat moet ik ook nog net passen, ojee
)
. En leuk dat je misschien naar de OS gaat!

kom je langs? Met Sem ben heel nieuwsgierig.
Als dit zo door blijft zetten dan kan ik niet wachten tot het 1 mei is (1e cross les
)
Had hem donderdag pas 2 weken. Maar die goede galop vind hij lastig. Had ik op springles maandag ook, hij kent de hulpen van de galopwissel. Maar wordt dan heel heet, gebeurde maandag. Dus daar gaan we mee bezig, dat dat makkelijker wordt voor ons. Was nu ook niet heel belangrijk, zijn meer met controle bezig geweest. Hij is heel enthousiast en dat is super, maar tot die laatste galopsprong voor de hindernis is het tempo van mij. Daar zijn we vooral mee bezig geweest, hij gaat soms 1 galopsprong te vroeg af. Hij redt het wel, maar het mag niet. Hij heeft 1 keer M gestart Caro.
Dat doe ik dus echt nooooit! Maar het was zo warm, ik was moe, de bak was stoffig en Vies stond heerlijk buiten. Daarbij moet ik vanavond van 19.00 tot half 2 snachts werken, dus ik heb even een uurtje in bed gelegen.

Werkse alvast! 
Meneer stuitert alle kanten op dus dat laat ik nu maar achterwege, hij staat toch op de wei. Been ziet er goed uit, niet dik en niet warm dus ik hoop dat ik over 10 dagen weer groen licht krijg om weer aan de gang te gaan.