Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar bewegen kan ie wel zeg, heerlijke galopade
Zelf zit ik overigens te denken aan Lexicon, hoewel lengte een puntje van bezwaar is. Van deze hengst spreekt mij de zeer goede moederlijn ook aan.
,
. Ik blader mijn 'In de Strengen' wat door, maar ik ben helemaal niet zo into the breeding
, dus meestal gaat ie ook zo weer de papierbak in... Wolin is een Variant x Gregor, dressuurgefokt, al is Gregor een zoon van Uniform en deze heeft Internationaal ook erg goed gesprongen, kan wel zeggen dat Wo een beetje van dit en een beetje van datte heeft
.. Mijn dierenarts bij Bodegraven heeft ooit gezegd dat Wo een leuk paard zal zijn om mee te fokken, hij fokt zelf ook paarden en zag in Wo wel een geschikte kandidaat, moest alleen wel een hengst op met een braaf en coöperatief karakter
.
Ik ben ooit helemaal verliefd geweest op een ruin van French Buffet, wat een kwijldier
.
, voor de eerste keer. Had even staan babbelen met de stalbaas.. met het punt 'Jij nog leuke ideeën?' en toen kwam ze met het fietsen, ooit wel over gehad en aan gedacht, maar aangezien dit toen besproken werd in een periode dat Wo alle kanten op sprong zag ik dat toen niet zitten. Maar Wolin deed het voorbeeldig en ze vond het nog onwijs leuk ook
!! Oren erop, en gaan met die banaan! Manen vast en trappers los, Wo die ging als een speer
. Echt leuk
!!