Mooie resultaten allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tientjeh schreef:Dienke: dat flexibel springen snap ik ook nog niet zo. Ik mag dus straks gewoon de L uitrijden en ook B starten? en als ik dan over moet naar de M, zou ik ook L mogen blijven starten? of hoe zit dat precies?
Als je per april nog L bent, mag je dus ook in de B uit komen en dan niet HC maar gewoon voor prijzen. Zoals Dienke zegt is het dus niet.

Marieke_xXx schreef:@ Melanie; waar haal je al dat geld voor die mooie spullen toch vandaan,

officeel

Op de foto's lijkt ie wel af en toe wat noodsprongen te maken, of niet? Verder lijkt het of je hem optilt. Doe ik overigens ook hoor
Misschien komen we elkaar binnenkort tegen bij Jeroen! Had jij Aquila trouwens nog gezien? Die (hele leuke) vos?
en idd op me handen moet ik letten ja 
!
! CoriienRN schreef:Dankje wel snoekiej heb je niet gezien![]()
Valt wel mee allen soms kwam ik iets te dicht onder de hindernis hij red me altijden idd op me handen moet ik letten ja
Ehm nee want hij was al klaar staat hij bij jeroen op stal?
Vorstin springt ook bijna altijd gelukkig. Nee, hij staat niet bij Jeroen. Lilian gaat iedere week met hem naar Jeroen, en dan springt Jeroen hem. Ik heb Jeroen eindelijk eens gesproken zaterdag, en morgen ga ik bellen voor een springles! Heb er echt zin in!
om 13.uur

, pffff wat een pestweer, had alleen mn bodywarmer aan en ben naar huis gefietst in de regen
.
, ze stond eerst te soezen in het zonnetje, vervolgens werd zij ook nogal stormachtig.. Ze is behoorlijk aan de kletter gegaan en zo de longeerbak uitgegaloppeerd met mij er achteraan.. Waarbij ik nog lekker op mn snufferd ging, want ik wilde persé vasthouden
.
Dan gooit ze er een soort overwinningsdans eruit, brutale kop van d'r
met hele aparte capriolen liet ze zien, oren erop!! Overigens was ze hierna wel weer heel erg braaf, Wootje-mallootje
..
lekker paard ook he