Hij belde gelijk weer terug.. Het was een gesprek van nog geen minuut, hij was totaal niet verbaasd, volgens mij had ie het allang aan zien komen. Uiteindelijk viel het wel mee, en je raad het nooit: Hij bleef voor het eerst eens rustig
Super IS!!! Zie nou wel dat het achteraf toch mee valt.. hij zal het dan idd wel aan hebben zien komen. Maar ik neem aan dat het bij hen ook een keer moet opvallen dat mensen zo snel bij hun vertrekken... Als het een leuke en goede stage plek was dan was dat niet gebeurd.
Net dressuurles gehad. Loempia wou steeds iets harder lopen dan ik wou. En ik kreeg hem niet rustig (dan wou die ontploffen). Dus toen ging ik hem maar nog moeilijker maken en hem net iets harder te laten lopen dan hij wou. Nou toen ging die lekker sjouwen ! Dus toen liep die wel lekker .
voor een paard van 1.62 kan je tog nooit te groot worden als vrouw zijnde dan. Mijn tante verkoopt haar paard omdat ze zichzelf er te groot voor vind. ze is 1.72. 1.62 is toch best wel groot nog of niet. Ik heb haar paard zelf nog nooit gezien maae ze baalt wel dat die weg moet. Maar ik kan nie begrijpen dat ze er te groot voor is. ze is niet stevig gebouwd ofzo
Nou voor een paard van 1.62 kun je wel degelijk te groot zijn hoor, maar als je zelf 1.72 en niet heel zwaar vind ik dat nog wel meevallen. Zelf wilde ik ook geen paard van minder dan 1.70, ben zelf 1.82 en vrij fors, dus dat vind ik niks
@Hilde: wat jammer zeg! @Snoekiej: balen van je stijlpunten! @Danique: ook balen van je stijlpunten. Mooie foto's trouwens! @IS: goed gedaan! Op naar een nieuwe plek!
TG heeft weer accupunctuur gehad, donderdag weer. Zn rug / kont is wel goed gebleven dus gaat lekker!
Hallo iedereen... Ik ben van't weekend lekker een nachtje met mijn vriendje in een hotel geslapen.. Lekker gegeten daar. Zondag lekker burgerlijk gewandeld op de holterberg. 7km op en af in mul zand. Heb nu nog spierpijn, maar het was wel erg lekker.. Vanmiddag ff gereden met beide paardjes.. Gaat echt super goed. Ik zit alleen een beetje in dubio wat ik doe met de lessen. Kunnen jullie me helpen?? Het zit zo. Ik zit bij een vereniging wat me 250euro kost p/jaar. We hebben 2x per week les. dinsdags dressuur (2uur) en donderdags springen (2uur, maar per zeer korte tijd 1uur) Ik kan op de dinsdag avond niet na les ivm de cursus en op de donderdag kan ik niet omdat ik tot 20uur moet werken en de les begint om 20uur. Mijn pa was het er eerst niet mee eens dat ik weg ga van de de vereniging, alleen begrijpt ie nu ook wel dat we op deze manier gewoon 250euro 'weggooien'. Nu ben ik aan het kijken na een andere (papieren)vereniging waar ik lid van kan worden. Ik zit te denken aan Bogelskamp. Is hier iemand wie hier meer vanaf weet?? Kosten?? Evt lessen tegen betaling? etc etc etc....
Ik weet niet hoe groot jij bent Ingrid, maar 1.62 is voor een paardje wel redelijk klein. Maar ligt er uiteraard aan hoe groot of jij bent. Als ie ook nog een kleine galop heeft is het vaak wel moeilijker mee komen met de paarden in het springen.
@ BV: wat ik doe is met het ene paard naar de clubles en de andere die week priveles. De week erop doe ik het andersom. Ik vind €250,- wel veel zeg aan contributie, wij betalen iets van €130,-. Ik weet niet wat Bogelscamp aan contributie vraagt, maar de marke in Enschede vraagt €50,- en dan moet je 1x per jaar helpen op het springconcours. Er zijn geen verenigingslessen.
Hilde: wat sneu Biem: gefeliciteerd Snoekiej: he wat balen zeg! IS: fijn dat het goed ging! Danique: heb al gereageerd in je topic Kim: fijn dat ie uiteindelijk toch nog lekker liep BV: klinkt als een geslaagd weekend!
Vanavond springles gehad met Juwel Ging goed, ze was wel sterk en had er zin in, maar ze sprong wel fijn
Net ff lekker Jack en Fred gereden. Unic had een rustdag. Morgenavond mnoeten Jack en ik naar de selectie van het Hippisch Talenten Centrum in De Ham, spannend!
Grrr, zit ik net een heel verhaal te typen op mijn laptop, valt het internet weg, alles weg
Als je hierna geselecteerd wordt krijg je 2x per maand les. Zij helpen ook met mogelijk doorstromen naar het B-kader. Eens per jaar zijn er trainingsweekenden in Ermelo, waar je dus het hele weekend trainingen hebt, erg leuk