Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWukkie schreef:Ik ga vanavond ook trainen in Renswoude, maar dan om 18.30 uur bij Rom Vermunt. Ik trainde eigenlijk op zondag maar wou graag nog een keertje trainen voor de cross van zaterdag.
Misschien zie ik jullie nog
Lielle schreef:Jammer Scum! Sterkte met je ziekenboeg.
Ik had in de dus helaas definitief verdwenen berichten ook een voorstel gedaan om met zijn allen een kaart naar Jitske te sturen. Mijn moeder en ik waren er erg blij mee, en ik wil het wel regelen. Simmie, pietpiraat, anja, marieke en scum/bitwise deden iig mee.
SGWukkie schreef:MissJumpy, ik reed op de zondag in de les van half vier in de middag dus dan hebben we elkaar nog niet ontmoet denk ik.
Misschien zie ik je vanavond nog tussen de lessen door.
Ik rijd met de witte trailer met Fixet logo's.
Dus ik zie je vast wel!
)en zondagochtend rij ik mee!
dan hoef je hem zelfs helemaal niet te lopen

Lielle schreef:Jammer Scum! Sterkte met je ziekenboeg.
Ik had in de dus helaas definitief verdwenen berichten ook een voorstel gedaan om met zijn allen een kaart naar Jitske te sturen. Mijn moeder en ik waren er erg blij mee, en ik wil het wel regelen. Simmie, pietpiraat, anja, marieke en scum/bitwise deden iig mee.

Het hoefijzer is er weer afgehaald, en ze heeft nu een soort zak om het been (die gebruiken ze normaalgesproken voor koeien). Daar moet een soort prut in (warm) en dat moet een paar keer per dag. Donderdag moet de zak eraf en dan kijken of het een hoefzweer is of een kneuzing of een ontsteking.
Volgens mij is het daar vandaag ook wel droog geweest, net als hier. Scum schreef:Gelukkig. Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Toen we aankwamen deed ik de klep los en daar lag mevrouw, half onder het schot en vast aan het touw... We hadden onderweg 1 keer wat gestommel gehoord maar verder geen aandacht aan geschonken want daarna was het weer rustig. Wat bleek: ze was gewoon hartstikke rustig gebleven, niet in paniek o.i.d.! Erg verstandig van haar, had het niet verwacht, ik dacht dat ze net zo lang zou gaan trekken totdat ze los zou zijn (aangezien ze af en toe best een paniekbeestje kan zijn). Maar nee, mevrouw lag er 'relaxed' bij. Gelijk het schot aan de kant gezet en haar de trailer uitgehaald en even gestapt. Ze was wel stijf maar ben er toch opgestapt en haar rustig losgereden. Eerst liep ze niet goed maar ze werd steeds soepeler en toen dus maar besloten om toch de les mee te rijden. Was een goede beslissing want ze werd gelukkig weer soepel
)
)