[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 10:21

Had ik jou nou - min of meer - gezien in Vrouwenpolder (met die pessoa)? Of ben ik in de war?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:25

SGWukkie schreef:
Ik ga vanavond ook trainen in Renswoude, maar dan om 18.30 uur bij Rom Vermunt. Ik trainde eigenlijk op zondag maar wou graag nog een keertje trainen voor de cross van zaterdag.
Misschien zie ik jullie nog

Ik train normaal ook op zondag, de eerste les. Welke les reed jij? Ik haal een training in vanavond, maar pas om 20.30. Ik mocht ook om 18.30, maar dat red ik vandaag niet helemaal!

SGWukkie

Ja, dat was ik ook inderdaad. Alleen toen zijn we elkaar gepasseerd zonder elkaar echt goed te herkennen.
Moet nu wel goed gaan

MJ_

Lielle schreef:
Jammer Scum! Sterkte met je ziekenboeg.

Ik had in de dus helaas definitief verdwenen berichten ook een voorstel gedaan om met zijn allen een kaart naar Jitske te sturen. Mijn moeder en ik waren er erg blij mee, en ik wil het wel regelen. Simmie, pietpiraat, anja, marieke en scum/bitwise deden iig mee.

Ik wil ook wel meedoen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 10:26

oke, wordt genoteerd (net als van de rest). Rob zou het adres voor me meenemen vanavond.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:27

MissJumpy, ik reed op de zondag in de les van half vier in de middag dus dan hebben we elkaar nog niet ontmoet denk ik.
Misschien zie ik je vanavond nog tussen de lessen door.
Ik rijd met de witte trailer met Fixet logo's.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 10:28

Veel plezier met de training vanavond!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:35

SGWukkie schreef:
MissJumpy, ik reed op de zondag in de les van half vier in de middag dus dan hebben we elkaar nog niet ontmoet denk ik.
Misschien zie ik je vanavond nog tussen de lessen door.
Ik rijd met de witte trailer met Fixet logo's.

Ik geloof dat ik toch 19.30 rij, tussen de pony's Dus ik zie je vast wel!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:38

Scum, weet je al of je zondag nog mee kan doen, of is het nog afwachten?? Ik hoop het wel, is wel gezellig!

Andere bokkers in Vlietland moet ik ook meeten hoor! Zaterdag en zondagmiddag zit ik in (de buurt van) het secretariaat (herkenbaar aan badge met Tineke erop )en zondagochtend rij ik mee!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 11:50

Dat ga ik in de gaten houden!

Ik ben er zaterdag denk ik al heel vroeg, ik wil de cross toch 2 keer lopen in Leidschendam aangezien ik daar nog nooit eerder ben geweest.

Op de foto's zien een aantal hindernissen voor het M er knap pittig uit, ik ben heeeeeel benieuwd en heb er super veel zin in!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 11:52

ik ben er ook op tijd, loop de cross ook twee keer. Maar ik kom zeker even gedag zeggen op het secretariaat.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 12:00

Lopen is zo vermoeiend, ik rijd de cross wel 2 keer

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 12:04

dan hoef je hem zelfs helemaal niet te lopen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 12:27

Inderdaad de nieuwe generatie SGW'ers bekijkt de cross gewoon op internet

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:28

Lielle schreef:
Jammer Scum! Sterkte met je ziekenboeg.

Ik had in de dus helaas definitief verdwenen berichten ook een voorstel gedaan om met zijn allen een kaart naar Jitske te sturen. Mijn moeder en ik waren er erg blij mee, en ik wil het wel regelen. Simmie, pietpiraat, anja, marieke en scum/bitwise deden iig mee.

me to!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:51

whahaha ik heb de hindernissen ook al wel bekeken via internet hoor!!!! Ben me al mentaal aan het voorbereiden...

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:52

ik ben jaloers op jullie
ik wil ook graag starten aankomend weekend

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:38

Ik heb wel aan Jitste en haar familie moeten denken vandaag. Die begrafenis... en het ergste lijkt me als je daarna thuiskomt. Dan is ie er echt niet meer en moet je je leven weer zien op te pakken. Gelukkig heb ik allebei mijn ouders nog.

Dan het verslag van de DA die er vanmiddag was. Het is dus niet goed. Kan vanalles zijn. Die hoefzweer is er mogelijk nog niet helemaal uit, of er zit er nog eentje die dieper zit (moest meteen aan RT denken, aan die diepe hoefzweer die eruit moet groeien). Het kan ook zijn dat die hoefzweer er zo lang gezeten heeft dat hij de opper en lederhuid beschadigd heeft waardoor de boel nu gekneusd is.
En het kan ook zijn dat die hoefzweer voor een ontsteking gezorgd heeft.
Het is wel duidelijk dat ze pijn heeft. Hij zette er een tang op en ze reageerde meteen. Het hoefijzer is er weer afgehaald, en ze heeft nu een soort zak om het been (die gebruiken ze normaalgesproken voor koeien). Daar moet een soort prut in (warm) en dat moet een paar keer per dag. Donderdag moet de zak eraf en dan kijken of het een hoefzweer is of een kneuzing of een ontsteking.

Ja, klinkt een beetje vaag, maar ik ben er helaas zelf niet bij geweest. Heb het verhaal zo van Bitwise gekregen. Morgenvroeg ga ik maar eens kijken. Dat houdt dus in dat Ienie niet mag crossen zondag.
We gaan dan ook maar zaterdag naar de LMZ cross kijken. Dus als je iemand heel treurig ziet rondlopen daar, dan zijn wij het, omdat we weer niet kunnen meedoen.

Genoeg treurige dingen gezegd. Ben ook heel benieuwd hoe het de crossers vandaag vergaan is in Renswoude. Mie wonts fotoos! Volgens mij is het daar vandaag ook wel droog geweest, net als hier.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:41

Balen van Ienie Scum! Maar wel tof dat je zaterdag komt kijken/ aanmoedigen.

Training ging lekker! Helaas geen foto's van ons clubje gemaakt. Hans had de digi thuis gelaten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:46

Gelukkig. Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 21:51

Scum schreef:
Gelukkig. Wat hebben jullie allemaal gedaan?

Boomstammetjes die op de baan liggen. Diverse hagen op de baan (gewoon en gesteepled), enkele haag (hoge en lage varianten) hagen als in-uit. Drie dikke boomstammen op elkaar (smalle, lagere en hogere in een lijntje gesprongen). Water in gestapt, diverse opsprongen (wal) en opsprong en skyjump erachteraan. Lekkere training geweest, niet al te zwaar meer aan controle etc. gewerkt.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:12

Klinkt lekker afwisselend Simmie, leuk!

Scum.. jee julllie hebben er ook weinig geluk mee de laatste tijd, sterkte voor Ienie (en jullie zelf!)

Ik hoop dat ik wel kan starten zaterdag.. Cheval is rechtsvoor iets korter dan linksvoor in zijn beweging. Benen niets aan te zien. Hij springt super, dressuurt heel lekker ontspannen. Ik snap er niets van... donderdag komt Thijs ook even naar Cheval kijken dus..

Lucky is wonder boven wonder super rustig, zowel op stal als met stappen! Daar ben ik echt super blij mee, tis net of ze het begrijpt!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:57

Een kaart sturen van ons allemaal lijkt me een goed idee!

Chantal: mooi dat Lucky rustig is!

Scum: balen van Ienie, hoop dat jullie er snel achterkomen wat het nou precies is.

Ik heb vanavond weer een springlesje gehad, ging erg lekker, de heenweg wat minder... Toen we aankwamen deed ik de klep los en daar lag mevrouw, half onder het schot en vast aan het touw... We hadden onderweg 1 keer wat gestommel gehoord maar verder geen aandacht aan geschonken want daarna was het weer rustig. Wat bleek: ze was gewoon hartstikke rustig gebleven, niet in paniek o.i.d.! Erg verstandig van haar, had het niet verwacht, ik dacht dat ze net zo lang zou gaan trekken totdat ze los zou zijn (aangezien ze af en toe best een paniekbeestje kan zijn). Maar nee, mevrouw lag er 'relaxed' bij. Gelijk het schot aan de kant gezet en haar de trailer uitgehaald en even gestapt. Ze was wel stijf maar ben er toch opgestapt en haar rustig losgereden. Eerst liep ze niet goed maar ze werd steeds soepeler en toen dus maar besloten om toch de les mee te rijden. Was een goede beslissing want ze werd gelukkig weer soepel
Benen nog even gecontroleerd en kon niets vinden.
Ik heb haar maar weer de wei ingestuurd zodat ze vannacht nog wel in beweging blijft. Morgen maar even zien hoe het is, maar ik verwacht dat het wel goed gaat

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 23:20

Jeetje Andrea dat is wel schrikken zeg!! Wel heel fijn dat ze zo mooi rustig is gebleven, je moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren.....hadden we weer een lappenmand-kandidaat gehad!

Het zit jullie nu ook niet mee he Scum! Erg vervelend als je niet weet wat het is en hoe lang het gaat duren....maar hopen dat er snel een zweer uitkomt...

training was fijn, minder vond ik het dat er 2 vleermuizen in de vrachtwagen hingen te slapen, 2 cm van Rex' hoofd....ben echt een enorme aansteller, maar ik vond ze nogal eng (ja, ik ben ook bang van gewone muizen, laat staan als ze ook nog eens kunnen vliegen en tanden hebben waarmee ze je in je hals willen bijten.....nou ja, dat laatste is een toevoeging van Rob, dat zal wel meevallen )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 23:45

Kan ik me voorstellen Marieke. Lijkt me erg eng. Kun je die er niet met een bezem uitjagen ofzo? (en dan zorgen dat ze in Rob zijn auto gaan zitten )