Super Susan! Ziet er goed uit! De reacties van je man eronder zijn ook leuk hahaha!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-06-14 08:31
Ja en het leukste is dat ik hem niet eens gehoord heb voelde zelf dat ik verkeerd zat toen ik de wending in wilde rijden.
_M_arieke
Geplaatst: 17-06-14 09:26
ziet er netjes en ontspannen uit Susan! Is dat paard nou zo groot of staat het parcours zo laag?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-06-14 10:29
Van allebei een beetje, paard is 1.70 en het parcours staat op 80/90 cm, is BB niveau. Paard kan makkelijk hoger alleen dat durf ik zelf nog niet zo goed
Ziet er zeker ontspannen uit SusanH! Ga zo verder!
Ik was ook bang voor de hoogte, moet wel zeggen dat kilometers maken hierbij helpt Daarnaast verken ik meestal de BB ipv de B (indien zelfde parcours), vanaf mijn paard lijken de hindernissen in de B namelijk minder hoog dan dat je er zelf bij staat haha!
Om heb afgelopen donderdag met de nieuwe in Ermelo getraind. Het knopje controle ontbreekt nog wat, maar ze is zo ongelooflijk fijn op de sprong. Al van alles van het L gedaan dus B zou moeten kunnen
vandaag met Ferrose op dressuurwedstrijd geweest en die mag nu het z1 in
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-06-14 13:12
Joki: fijn dat het crossen lekker ging. En gefeliciteerd met de punten voor het Z!
Genieten kon ik pas toen ik was bij gekomen van de schrik. Kwam er namelijk op stal pas achter dat ze me in de gevorderden groep hadden ingedeeld maar na de eerste keer over een dikke boom heb ik alles (ook alles wat ik heeeel eng vond) in ieder geval 1 keer geprobeerd. En dat ging best goed al zeg ik het zelf
Aaah goed gedaan Susan! Dan valt de B straks vast wel mee!
Gefeliciteerd joki!
Ik heb vandaag training van rob janssen in minderhout gehad. Wat een fijne instructeur en wat een leuk terrein! Allerlei op en afsprongen gedaan en slecht 2 weigeringen. Ze ging als een speer. Zo trots en happy nu! Lielle, bedankt voor de tip om mee te doen!!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-06-14 16:01
Haha nou zeker, dit was wel meer dan B. Heb zelfs dingen gedaan die mijn man nog niet gedaan had, en die rijdt op L niveau. B starten word hem alleen niet, tenzij we nog een paard erbij kopen. Of ik moet vanaf nu gewoon Chaplin kapen
Zo ik ben weer terug van weekje vakantie Frankrijk! Paardlief heeft geen vakantie gehad, want mijn dressuurjuf/ vriendin heeft haar doorgereden. Morgen weer mijn paardjes middelen en weer rijden! Zondag weer springwedstrijd in Renswoude. Hopelijk weer net zo'n lekker rondje als vorige keer.
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan nergens vinden wanneer welke klasses zijn in Norg. Dus als paarden op zaterdag zijn, of juist de pony's etc. Weet iemand dit toevallig?
Hallo mensen , ik ben er weer haha! Weet niet of mensen morgen weer bij renswoude zijn? Maar. Ik ben weer van de partij om foto's te maken! Ik (Glennys photography) maak weer foto's van alle ruiters, als je wat meer foto's wilt kan ik die van je maken , bericht mij dan met je naam en hoe laat je ongeveer moet en onthoud ik je en zorg ik dat ik er morgen ben !:)
Groetjes!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-06-14 18:39
Ik mag morgen weer als 1 van de eersten, startnummer 7 om 8.45 .