Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sanurie schreef:Ik heb ook geen bevestiging van Markelo, maar ook niet om gevraagd maar lijtk me dat ze het toch even uit zich zelf doen???
_Sim_ schreef:sanurie schreef:Ik heb ook geen bevestiging van Markelo, maar ook niet om gevraagd maar lijtk me dat ze het toch even uit zich zelf doen???
Daar zou ik maar niet van uitgaan. Iedereen een bevestigingsmail sturen is helemaal geen standaard procedure hoor.
Weet je hoeveel werk een wedstrijdsecretariaat is? Om dan ook nog iedereen terug te gaan mailen is echt geen doen!

EvelienH schreef:Toen er nog me coupons werd gewerkt kreeg je ook nooit bevestiging dus snap niet waarom iedereen dat nu opeens wel wilt.
manic schreef:Trouwens als er van je verwacht wordt dat je voor sommige crossen al bijna 4 maanden van te voren inschrijft vind ik dat dat ook best mag eigenlijk. Inderdaad een beetje sneu als je er 4 maanden later achterkomt dat er toch iets mis gegaan is.
bianca1980 schreef:Alle mail van Castenray is keurig doorgestuurd, heb daar gisteren een mail over ontvangen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.