Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
even rustig aan doen en hopen dat jij en je paardje er niet lang last van houden...
en nu hopen dat ik zaterdag nog in Diepenheim kan starten
tientjeh schreef:Hier net terug van Uk. Die is donderdag ge-ent, dus gister maar met rust gelaten. Wilde vanmiddag even rijden, maar hij ziet er niet uit. Dikke warme plek op de plaats van het spuiten en hij lijkt wel aan alle benen kreupel. Hij loopt echt heel stijf. Die hoef ik dus ook niet te gaan rijden. Lekker zo lang mogelijk buiten laten lopen, toch wat beweging. Maar hij was me ook veelste mat voor zijn doen.
Wie hoorde ik er nog meer over, van dat enten? Hebben ze dit jaar een andere stof ofzo?

Maar fijn zeg dat ie zelfs op zulke hindernissen zo goed aan pakt. Dat geeft de burger moed!Sussie85 schreef:Rowo: fijn dat Avi naar je gevoel redelijk ging. Veel plezier woensdag met crosstrainen!

Hopelijk zijn jullie er beide weer snel bovenop! 
En crossen weer mooi foutloos. Zal een uitgebreider verslag in het nabesprekeningstopic plaatsen. Daarna met C van plan om nog de oefencross bij mijn ouders in de achtertuin te rijden. Maar ja alles wat er vandaag was (mensen, muziek, pony's, drukte) is er anders nooit als we in de bak rijden. Dus ze vond het heel spannend. Toen we bijna achterover gingen, er maar af gegaan en gelongeerd toen het rustiger werd. Nou daarna was ze we redelijk te rijden en de loscrosshindernis deed ze ook zo. Dus toch maar op pad. Ze heeft echt 0,0 zelfvertrouwen. Dus er moest telkens iemand voorop lopen. Bij de 1e paar hindernissen snapte ze het niet echt, maar daarna keek ze er niet meer naar. Ze durfde alleen niet naar beneden van een heuvel af.
Later gelukkig wel en opsprong deed ze ook zo. Toen rustig naar de opsprong gestapt en ze liet zich mooi zakken.
Toen door naar de waterbak en daar liep ze zo in! Wel moest er weer iemand voorlopen tot de waterbak, maar niet meer ermee in. Dus die heeft weer heel veel geleerd vandaag! 
). Dat is ook eng dat hij opeens zo uitbreekt.
.
Jer wil nu nogsteeds geen heuvel af in zijn eentje
.
.
, uiteindelijk een tweede prijs mee naar huis mogen nemen, was een behoorlijk slagveld in de M en Z.