Nou.. ik vroeg me gewoon af hoe dat zit. Als op de lijst staat dat er wel BB is ,en dat ik via de mail te horen krijg dat er geen BB is... was wel benieuwd of meer mensen daar BB wilde gaan starten?
Hele topic nog niet gezien hier Ik zal eens even kijken naar de data. Eerste cross wordt voor mij Markelo eind mei in ieder geval.
@ Lielle: vind je persoonlijk nogal bot reageren. Kan me voorstellen dat er verwarring is als er tegenstrijdige dingen op het internet staan en er wat anders gemaild wordt.
Lielle
Geplaatst: 03-02-11 16:11
/edit
Het is idd bot, en neem maar aan dat ik dat echt zelf wel weet zonder daarop gewezen te worden. Ik zou het op prijs stellen als mensen eens niet naar de bekende weg vroegen en bovendien volledig zijn in hun informatie en niet nog meer verwarring scheppen door eerst te vragen 'weet iemand of er BB is' en pas daarna te melden dat de organisatie zelf zegt dat het niet wordt verreden.
maar dat zal wel aan mij liggen. Laat maar, die energie steek ik wel in zaken die het waard zijn ipv het hier te verspillen. Dit berichtje is al veel te lang geworden en bovendien ook weer bot
er zitten wel meer fouten in de kalender want bij westerbork wordt ook geen BB gedaan.
madelene
Geplaatst: 03-02-11 17:22
het gaat bij lielle ook niet om de fouten die in de wedstrijdkalender zitten...het gaat erom dat er wat geschreven/gevraagd wordt op bokt, terwijl er al voorinformatie door diegene die dat schrijft/vraagt gedaan is...dus=dubbel..