Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

caro29 schreef:@ PB sterkte vandaag.
Ik ga zo met mijn oude kat naar de dierenarts en ik ben bang dat ik met een leeg mandje weer thuis kom...
Heel veel sterkte...
)
.
Terwijl ik vandaag zou beginnen op de Cardio.. niet dus
. Balen, maar niks aan te doen. Ik ga zo op de bank met een kop thee en zo even wat neussprays in slaan..
) ..) en ik heb hier nog een oranje spuitbus staan...
.. (hij kan bij het aanrecht.. en heeft dus eigenhandig zijn eten verzorgd... kop in de zak en knabbelen maar) 
sterkte!
) het heerst idd. Fijn dat het alweer wat beter gaat.
Voor jullie beiden heel veel sterkte vandaag!!!
Kan het gemakkelijk naast school en Jumbo werk doen, dus dat is wel gemakkelijk
Morgen gelijk maar inwerken
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Zaterdag paard bekijken, lessen bij mijn instructeur thuis en daarna stal-BBQ. Zondag wedstrijd en weer paarden kijken!
Raimaer is weer oke, met dressuur gisteren hoorden we iig helemaal niets.
Ik heb het relatief rustig, na drie heel erg hectische weekenden. Zaterdagmiddag wel twee feestjes en zondag mensen te eten, maar verder geen afspraken. Lielle schreef:ach wat naar Caro, en dat op je verjaardag
PBsterkte!
WL, een vriendin heeft ooit gezegd toen we met Trammelant in dezelfde situatie zaten, "Je paard weet nooit of je te vroeg bent, je paard weet wel als je te laat die beslissing neemt" en dat heeft mij heel erg geholpen.

Balen dat je geen goede instructeur kan vinden... Jonge paarden passen idd niet in elke instructeur zijn straatje! Mootje schreef:Sussie, Wat schattig die kindjesBalen dat je geen goede instructeur kan vinden... Jonge paarden passen idd niet in elke instructeur zijn straatje!
Je wilt toch je paard een hoop ellende besparen. Maar ook vooral; je wilt je oude kanjer met waardigheid laten gaan, niet tot hij van pijn of ouderdom in elkaar zakt en niet meer op wilt staan..
. Heb haar daarna op de EquilinImmuno gezet. 
Succes met inwerken!!
..

.
. Daarna Sofietje even rijden
. Hopelijk is het dan droog.