[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:28

Jij ook sterkte Caro.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:28

He wat een nare gebeurtenissen allemaal.
Caro en PB heel veel sterkte :(:)

Roos, bedankt voor de tips!
Noor, jammer dat het niet zo lekker ging met de paardjes.

TG ging gister stukken heel goed en stukken wat stoeien. Veulens in de wei zijn ook wel erg interessant. Bari had gisteravond 38.3 dus wel een stuk gezakt en leek veel fitter. Wou gelijk de stal uit toen ik de deur open deed.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:34

Gefeliciteerd Caroline, maar ook sterkte bij de DA.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:35

CARO @ sterkte met de kat :(:)
TG @ fijn dat Bari alweer opknapt, misschien ff een klein griepie ??

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:38

Ja we hebben toch de DA nog gesproken en die zei dat er wel wat heerst. Maar weer een weekje vakantie voor Bari :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:54

caro29 schreef:
@ PB sterkte vandaag.

Ik ga zo met mijn oude kat naar de dierenarts en ik ben bang dat ik met een leeg mandje weer thuis kom...

He getverdemme.. ;( Heel veel sterkte...
(Wat een nare berichten allemaal :\ )

@PB: Precies, dat wil ik echt niet.. En daarbij kijken we ook naar het mentale gedeelte van het paard.. vind hij het allemaal nog wel zo leuk.. hij wordt namelijk steeds sacherijniger en kribbiger...
@TG: Wat heeft Bari? Is ze ook ziekjes? Wolin heeft twee weken terug ook een flinke griep te pakken gehad en toen zei de DA dat er wat ging heersen :j .
@Rowo: Ik zal wel even een foto voor je maken!! ;)

Nou.. ik ben echt str*ntziek.. een zwaar hoofd vol met snot, dikke keel, overal spierpijn... pffff.. %) Terwijl ik vandaag zou beginnen op de Cardio.. niet dus :\ . Balen, maar niks aan te doen. Ik ga zo op de bank met een kop thee en zo even wat neussprays in slaan..
Heb gisteravond even een paar IKEA krukken gehaald voor op stal (mijn oude is aan gort gereden omdat iemand m gewoon pal achter een shovel zet -:(- ) ..) en ik heb hier nog een oranje spuitbus staan... :Y)

Beer heeft zijn Eukanuba-voer verruilt voor nacho-tortilla chips :') .. (hij kan bij het aanrecht.. en heeft dus eigenhandig zijn eten verzorgd... kop in de zak en knabbelen maar)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:09

ach wat naar Caro, en dat op je verjaardag ;(

PB :(:) sterkte!

WL, een vriendin heeft ooit gezegd toen we met Trammelant in dezelfde situatie zaten, "Je paard weet nooit of je te vroeg bent, je paard weet wel als je te laat die beslissing neemt" en dat heeft mij heel erg geholpen.

TG, Raimaer heeft ook wat gehoest en gesnotterd (in WW :x ) het heerst idd. Fijn dat het alweer wat beter gaat.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:25

PB en Caro, veel sterkte vandaag.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:49

@PB en Caro: :(:) Voor jullie beiden heel veel sterkte vandaag!!!
@Lielle: Dat is inderdaad een wijze uitspraak die ik zeker in mijn achterhoofd ga houden.... Raimaer ondertussen weer over de verkoudheid heen?
@Lotte: Balen dat je niet fit bent op je eerste werkdag.... En die Beer, die dacht wel even voor zichzelf te kunnen zorgen dus :P
@TG: Fijn dat Bari weer opknapt! En fijn dat TG lekker ging gisteren, die mindere stukken worden vast ook wel weer fijnere stukken ;)

Ik kom net weer van het sollicitatie gesprek en ben aangenomen *\o/* *\o/* Kan het gemakkelijk naast school en Jumbo werk doen, dus dat is wel gemakkelijk ;) Morgen gelijk maar inwerken :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:02

Caro: gefeliciteerd met je verjaardag en veel sterkte.
Lotte: beterschap! Ik heb ook een zere strot...heerst een beetje hier op de afdeling.
Benthe: gefeliciteerd met je nieuwe job!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 11:04

Caro, Jij ook sterkte vandaag :(:) En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
JN, Jeetje, jij gaat het nog druk krijgen.

Aankomend weekend wordt geloof ik erg druk :oo Zaterdag paard bekijken, lessen bij mijn instructeur thuis en daarna stal-BBQ. Zondag wedstrijd en weer paarden kijken!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:05

proficiat JN, klinkt goed :j Raimaer is weer oke, met dressuur gisteren hoorden we iig helemaal niets.

Lotte, beterschap, dat klinkt niet fijn.

Mootje, druk weekend :j Ik heb het relatief rustig, na drie heel erg hectische weekenden. Zaterdagmiddag wel twee feestjes en zondag mensen te eten, maar verder geen afspraken.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:06

Lielle schreef:
ach wat naar Caro, en dat op je verjaardag ;(

PB :(:) sterkte!

WL, een vriendin heeft ooit gezegd toen we met Trammelant in dezelfde situatie zaten, "Je paard weet nooit of je te vroeg bent, je paard weet wel als je te laat die beslissing neemt" en dat heeft mij heel erg geholpen.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. (bij alle drie de opmerkingen)
Toen wij vorig jaar zagen dat phil na het rollen moeite kreeg met op staan hebben wij de onvermijdelijke beslissing ook heel snel genomen, wanneer je je topper zo met zichzelf ziet worstelen dan breekt echt je hart. Je weet nooit wanneer ze er aan toe zijn maar soms kan het ineens erg snel gaan. Gelukkig heb ik een vriendje die tegen mij zei morgen ga ik een afspraak maken, want hoewel ik er helemaal achter stond is het toch wel erg fijn dat hij dat deed.

Ik heb ook helaas nog steeds mijn hoofd vol zitten, ben ook erg blij met mijn neusspray ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:07

Lotte, ja koorts en nu een vieze snotneus. Wo al weer helemaal fit? Bari is niet nat geregend ofzo, heeft Wo medicatie gehad?

JN, S&T is zeker wel fijn op Jipje of niet?? Joekel! Mooi dat je aangenomen bent!

Hier ook een druk weekend :D
Zaterochtend dressuur in Soest, dan 'smiddags richting Deurne voor de veulenveiling.
Zondagochtend jureren, naja ochtend... 30 combi's! En zondagmiddag wil ik met T naar het bos ofzo.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:09

Ga je een veulen kopen Karen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:13

Ik niet, van vriendje weet je maar nooit! Haha! Veulen wat ik "wou" bij ons op stal staat nu met een kroonrand ontsteking. Geen idee hoe of wat maar ik zie er niks aan? Is nu al wel 2 keer bij Maree geweest. Maar heb nog steeds mn zinnen op die gezet. Uit dezelfde moeder als TG :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 11:14

Ben je aan 't kijken voor een vervanging van T of een aanvulling?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:16

WL: Beterschap!. Bij onze oudjes is het moment dat we afscheid hebben genomen geweest dat ze niet meer met plezier de wei op gingen. En wat Lielle zegt dat is goed om in je achterhoofd houden.
PB: nogmaals sterkte! En wat een mooie foto's!
Rowo: een toga-beroep zijn kort gezegd alle beroepen in de rechtbank: dus rechter, officier van justitie, advocaat. Het pleiten ligt mij helemaal niet dus voor mij is al wel duidelijk dat een toga-beroep hem niet wordt.
TG: balen dat Bari een griepje heeft. Hopelijk gaat het snel beter.
JN: gefeliciteerd met je baan!
Caro: gefeliciteerd met je verjaardag en sterkte vandaag.
Mootje: heb het ook druk dit weekend: zaterdag mee op wedstrijd (kinderen hebben hun eerste wedstrijd en durven niet zonder hun instructrice), daarna nog rijden hopelijk. Zondag eerst thuis rijden, dan Breda Hipique en daarna nog de verjaardag van mijn opa. Maar net als bij jou zijn het allemaal leuke dingen, dus dan is druk druk niet zo erg (toch?).

Heb morgen les van een andere instructeur (als mijn vader). Heb al verschillende instructeurs geprobeerd, maar die kunnen niets met Weltsieger. Het is echt een projectje dus daar moet je wel handig en creatief voor zijn en als ze dan maar 1 oplossing hebben en die werkt niet dan kom je met die instructeur niet verder. Morgen eens kijken of dit wat is, ben benieuwd! Met de hulp van mijn vader gaat het trouwens wel erg goed hoor, maar het is af en toe gewoon fijn als er iemand anders naar kijkt en mijn vader heeft het bovendien op het moment gewoon erg druk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 11:19

Sussie, Wat schattig die kindjes <3 Balen dat je geen goede instructeur kan vinden... Jonge paarden passen idd niet in elke instructeur zijn straatje!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:26

Goedemorgen!

PB: Sterkte vandaag Y;(
Caro: Gefeliciteerd met je verjaardag. En ook jij sterkte met je kat.
JN: Super dat je bent aangenomen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:32

Mootje schreef:
Ben je aan 't kijken voor een vervanging van T of een aanvulling?

Misschien beide, TG hoeft zeker niet weg maar het is wel leuk om straks een nieuwe klaar te hebben staan :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:40

Mootje schreef:
Sussie, Wat schattig die kindjes <3 Balen dat je geen goede instructeur kan vinden... Jonge paarden passen idd niet in elke instructeur zijn straatje!

Lief hé! Zijn ook twee erg leuke meiden, dus ik ga met plezier mee zaterdag. Weltsieger is gewoon een lastig paard: zet je er te veel druk op dan slaat hij dicht en kun je er niets meer mee, maar je moet er wel wat druk op zetten anders doet hij ook niets. Dat is ook zo met dingen die hij moeilijk vind. En die middenweg ligt altijd weer ergens anders. Heb dus een instructeur nodig die daar wel mee om kan gaan en die heb ik nog niet gevonden (behalve mijn vader dan).

TG: Leuk een extra paardje erbij! Je moet ook op de toekomst voorbereid zijn toch? (zo dachten wij er ook altijd over, maar nu staan de stallen toch echt vol thuis!)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:00

@Lielle: Dat is inderdaad wel een hele goeie ja... :j Je wilt toch je paard een hoop ellende besparen. Maar ook vooral; je wilt je oude kanjer met waardigheid laten gaan, niet tot hij van pijn of ouderdom in elkaar zakt en niet meer op wilt staan..
@TG: Wolin had ook koorts en was gewoon echt niet lekker, die had een beetje 'buikgriep'.. vandeweek had ze wel een snotneus, maar daarvoor niet.. Nu is dat alweer helemaal over. Ook geen pijn in de keel, want ze at als een dijker.. Ook geen dikke benen :n . Heb haar daarna op de EquilinImmuno gezet.
Spannend, een jonkie erbij! :D
@Benthe: Gefeliciteerd meid! :D Succes met inwerken!!
@Billy: Mijn moeder vind het moeilijker dan ik, het is ook echt haar oude paard.. Ze wil er dan ook echt niet bij zijn als het zo ver is. Zij vind het ook wel prettig dat ik er over nadenk. Gelukkig hebben we goede afspraken hierover met onze dierenarts.

Griep gaat weer heersen inderdaad.. voor mens en dier :+ ..
Eerste IKEA kruk staat al op de poten, nu nummer twee in elkaar zetten!! 8-)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:12

Benthe gefeliciteerd met je baan, word druk!
Carl gefeliciteerd en balen van je katten beest!!
Wl balen dat je ziek bent/word :(
Tg leuk een veulen!

Zo ga weer verder met pauze.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:31

Caro: Gefeliciteerd, en sterkte met de kat :(:)

PB: Sterkte :(:)

Lotte: Hopelijk knap je weer gauw op :).

Benthe: Gefeliciteerd met je baantje.

Ik ben vanmorgen even 2 uurtjes naar school geweest. Pff 5 uur mijn bedje uit. Wat een tijden.
Ik duik dus nu even snel mijn bedje in voor een uurtje :o. Daarna Sofietje even rijden :D. Hopelijk is het dan droog.
Vanavond even een paar uurtjes werken in het hotel.