Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en Roven geeft nakomelingen met hele fijne mondjes, iets wat de mijne niet heeft. Ik hoor dat de nakomelingen allemaal een super karater hebben en daar wil ik bij mijn merrie niet op toeleggen. Die is volgens verschillende dierenartsen te lief voor een merrie
Ook wil ik niet teveel toeleggen op springvermogen en aangezien hij zelf 1.40 of 1.50 heeft gesprongen ben ik daar ook niet bang voor. Zelf hoeft het van mij niet zo hoog......... Enige nadeel van de nakomlingen van Roven is dat ze nog wel eens een licht bespierde hals hebben, heeft de mijne ook en dat hij behoorlijk maat doorgeeft. Ik wil eigenlijk niet groter dan mijn merrie. gr_roos schreef:Maar als je gaat fokken wil je toch bepaalde punten verbeteren en op sommige punten geen concessies doen?
). Meer bloed en karakter.
Heb er al zin in. Toch ook leuk om Totilas eens in het echt te zien hoor!
Wel balen dat haar peesblessure niet echt lijkt te verbeteren. Is dat ook de reden dat je haar hebt laten dekken?
Maar voor mij geldt ook, net als voor Simmie, Mo en Tientjeh, dat ik geen wereldpaard zoek. Daar ben ik niet de juiste ruiter voor. Ik zoek gewoon een fijne allrounder die Jipje kan opvolgen
Maar als je soms ziet wat voor prijzen ze nog durven te vragen voor paarden op dit moment
jipje_niekje schreef:@Jantine: Ik zal voor je duimen dinsdag! Weet goed hoe je je voelt. En die Oscar ziet er inderdaad wel als een leuk paard uit.
@Noor: Een lekkere dikke baby buik op de foto bij jou paardWel balen dat haar peesblessure niet echt lijkt te verbeteren. Is dat ook de reden dat je haar hebt laten dekken?
Ook ik kijk af en toe wel eens naar jonge paarden, maar ben nog niet echt iets tegengekomen waar ik ook echt bij zou willen gaan kijken. Nu heb ik ook een behoorlijk wensen lijstjeMaar voor mij geldt ook, net als voor Simmie, Mo en Tientjeh, dat ik geen wereldpaard zoek. Daar ben ik niet de juiste ruiter voor. Ik zoek gewoon een fijne allrounder die Jipje kan opvolgen
Maar als je soms ziet wat voor prijzen ze nog durven te vragen voor paarden op dit moment
. Het jonge paard dat daarna kwam had ik niet zoveel mee, en aangezien ik al 2 had te rijden en een 3e me teveel werd, rijd daar nu een ander meisje op. ook dat paard doet het erg leuk.
.