Weer terug van concours en het liep echt heel fijn. Op 2 moest ik iets teveel komen en had ik een balk. Verder echt een heel goed gevoel met een paar echt goede sprongen. Steeds meer ontspanning in de ring, echt fijn
Goeiemiddag! Ik heb je gisteren nog gezien Corien! Ik ging kijken naar Aquila. Jeroen ging voor het eerst een oefenparcoursje met hem springen. Hij heeft 2x 60 en 1x 80 gedaan. Aquila kwam het eerste rondje een beetje terug, daarna sprong hij super. Rondje 80 werd hij wel een beetje moe.
corien: mooie foto ziet er goed uit, gaat goed komen met jullie debuut. jetske: mooie foto;s, Bambi heeft er weer zin in . malloesje: jammer van je balk.
Vandaag een thuis wedstrijd gehad, ging erg goed, had 186 punten en een 3e prijs .
LZ: gefeliciteerd Ik heb vandaag in Heeten gereden. Was 3e met 50,5punten voor stijl. Ff een vraagje over het flexibel springen. Snappen jullie het allemaal? Ik kreeg vandaag te horen dat wanneer (laten we het over mij hebben, praat iets makkelijker) ik in de klasse B 20 winstpunten ik per april ook in de L mag rijden. Alleen wanneer ik dus mijn winstpunten vol heb (40 winstpunten) Ik verplicht door moet na de L en dus dan alleen L en M mag rijden. Diegene zei tegen mij dat ik voor 1 April een x L moest starten om per 1 April L en B + 0 te zijn. Klopt dit?? Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Ik vond het nm een vreemd iets...
rowo
Geplaatst: 08-03-09 19:33
Gefeliciteerd LZ, je gaat hard met Armani
Ik ben ook naar Saasveld geweest, Zoë had een balk en Zetje had er 2. Zetje laten we bloed afnemen door de DA. Ze is super te pas, maar ziet er niet mooi uit; niet qua conditie ook niet in het haar. Van de week gaan we over op ander voer en hopelijk brengt uitslag van het bloed wat.
BV: tja het is best ingewikkeld, je mag gewoon straks op 2 niveau;s uitkomen en als de max is bereikt mag je niet meer in die klasse uitkomen. rowo: Jammer van je balken, Slim om dat even te doen, je weet maar nooit. Ja het gaat lekker. Maar in de maand april gaat die op rust, mag die lekker groeien, en daarna zullen we wel zien wanneer we klaar zijn voor buiten.
@ dienke: als jij over zou gaan naar de L mag je ook uitkomen in e klasse B voor prijzen (ben je gewoon B+ 0 ). Je mag niet zomaar een klasse hoger, wel lager dus. Beetje vreemd allemaal, dat wel. Maar jij hebt maar 1 startkaart toch? Dan hoef je niet over naar de L (springen) maar mag je gewoon in de B blijven, ook al zit je aan 40 winstpunten.
rowo: jah dat klopt, maar wat als ik nog een startkaart heb met een ander paard en bijv B+45 ben met Remember. Dat betekent dat ik zou moeten promoveren na de L en dus geen B meer mag starten.
Dienke: dat flexibel springen snap ik ook nog niet zo. Ik mag dus straks gewoon de L uitrijden en ook B starten? en als ik dan over moet naar de M, zou ik ook L mogen blijven starten? of hoe zit dat precies?