Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         WolinLotte schreef:Waarschijnlijk wordt het crémekleurig en bruin voor Wo en mij. We zijn straks volledig over op bruin tuig, dus dan maakt dit het wat chiquer denk ik. Heb al mooie bruine veterlaarzen op het oog en wellicht dat ik ook crémekleurige rijbroek hierbij koop.. Vind dat wel heel erg mooi
. Bruin hoofdstel is onderweg en mijn borsttuig heb ik ook al uitgezocht
..
Jetske, ik denk dat donker/mosgroen wel mooi is, vind dat zelf wel mooi staan bij wit en bij voskleurige paarden
, of je moet dat een hele vieze kleur vinden natuurlijk
... hahahaha!!

heb ik dus ook al allemaal in huis 
 allen me zadel nog na de vakantie en me jasje 

maar deze was in de aanbieding bij canter 
 en hebben ze oranje neopreen springschoenen want de rubberen had ik na 1 keer dragen (wat resulteerde in 1 halve springschoen 
 )wel gezien. ik wil trouwens ook nog ergens een oranje truitje kopen maar mijn spaarpot/rekening is op nadat ik ook nog nieuwe crossbeschermers van woofwear had gekocht 
                                                         MelanieB schreef:Rood vind ik persoonlijk erg gaaf staan op een schimmel, of kobalt blauw.
Oranje weet ik niet

)                                                         
                                                         CoriienRN schreef:WolinLotte schreef:Waarschijnlijk wordt het crémekleurig en bruin voor Wo en mij. We zijn straks volledig over op bruin tuig, dus dan maakt dit het wat chiquer denk ik. Heb al mooie bruine veterlaarzen op het oog en wellicht dat ik ook crémekleurige rijbroek hierbij koop.. Vind dat wel heel erg mooi
. Bruin hoofdstel is onderweg en mijn borsttuig heb ik ook al uitgezocht
..
Jetske, ik denk dat donker/mosgroen wel mooi is, vind dat zelf wel mooi staan bij wit en bij voskleurige paarden
, of je moet dat een hele vieze kleur vinden natuurlijk
... hahahaha!!
naapeeer![]()
heb ik dus ook al allemaal in huis
allen me zadel nog na de vakantie en me jasje
 . Ik hou er wel van om het een beetje klassiek te houden bij Wolin. Ik denk niet dat zij zich leent voor feestelijke knalkleuren 
 .

)??...... in die outfit en toen was het 'JEP DAT WORDT HET!!' 
 ....
 . Vind het mooi staan bij Wolin 
 .                                                         

.                                                         
 Heb me suf gezocht naar die rijbroek 
 Dan zou ik hooguit een zwarte trui aantrekken.                                                         
 , hij zit erg lekker, maatje 59 
 .