Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Julia rijdt ook mee (was er ook bij de 1e training in Baarle Nassau, heeft daarna haar kniebanden gescheurd).
BrittJl0ver schreef:btw; heteren heeft ook 2 rijhallen
marieketencate schreef:gave foto's Chantal, lijkt me niet makkelijk zo'n rare punt!
Ik geloof dat wij in Renswoude alleen op de renbaan rijden, dus dan zal; het "natte" wel niet uitmaken....wel jammer, want ik had nog wel even die sloot willen springen..
Anja: lieve pony zo te zien!![]()
Scum: indoor Dodewaard is niet veel, buiten kun je beter losrijden, maar liggen de ringen wel tegen elkaar aan, dus met een kijkerig paard....
Gendt buiten ken ik niet, binnen kun je op een klein stukje losrijden, niet erg ideaal...
maar er zijn straks binnen toch wel betere mogelijkheden dan die 2? Overasselt en Bergharen hebben 2 binnenhallen, Ewijk ook..dan heb je nog Arnhem, Malden, Groesbeek, Heteren, Druten.. Niet met 2 hallen, maar wel heel goed buiten los te rijden. En jullie zitten toch niet al te ver van Eindhoven? Volgens mij zijn er in die buurt ook heel wat wedstrijden!
Brittjlover: ik zal veel aan je denken morgen, ik vind het echt verschrikkelijk voor je, ik hoop maar dat je er mooie herinneringen aan overhoudt
Lielle schreef:SGWukkie, dan zie je ons zeker nog wel. Wij rijden tot circa 6 uur