Proficiat lene!!

Luxor gaat verhuizen.
Exact wanneer en naar waar ga ik niet online plaatsen als ik nog niet ben verhuist. Als jullie het persé willen weten, moet je maar berichtje sturen. Enkele van jullie kennen die persoon.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vliegend sch*t krijgt dan een geheel nieuwe betekenis. Gelukkig kon ik in de namiddag wel via slalom die boomstronken omzeilen om weg te rijden. Wie daar overheen ging zou de volledige onderkant van auto en trailer in frut rijden.
Hij wordt echt sterk!
dat is niet zo ver uit onze buurt zeker? voor als ik ooit nog eens kan crossen 
wat me erg opvalt in de 1* dat er zoveel verschil in percentage zit tussen de 2 juryleden
soms wel 8 %
heb ik een stukje van gezien maar ook niet de gemakkelijkste
.
zo zie je maar dat het toch veel afhangt van jury wat ze goed vinden
Wel heel spijtig voor de Belgen
Ze geven heel slecht weer, liever warm en knus thuis.
Zeker als het met ingang betalen is enzo. Volgende week ga ik wel eens gaan kijken naar CSI***** in Waregem en erna naar de nationale van Waregem.
zag net wel een knap paard passeren, "Flugel". Kai niet gestart voor zover ik hoor? Zou toch ook twijfelen met zo een weer. Bodem kan wel wat hebben maar dit is een zondvloed
Net ook eentje die niet weg wou van de start, verwacht je niet op dit niveau. Hij vond het te nat wrs
Was zeik en zeiknat na mijn proeven.
Gelukkig geen/weinig wind toen of Luxor ging zijn gat draaien tegen de wind in.
Soms zat er nog een 7 tussen maar vooral lage cijfers. Galopovergangen waren ook slecht. Spanning in galop zelf was zelfs ook zodanig dat hij in de tweede galop in viertakt viel. Totaal was dan 61,40%.
Inrijden voor tweede proef verliep gelijk veeeeel fijner. Dacht zelfs heel erg vooruit en begon vanzelf nette galopovergangen te doen. Alleen een aantal meter te vroeg.
Maar wel fijn gevoel!
Proef verliep gelijk fijner, geen viertakt in galop. Overgangen netter. Het waren kleine foutjes die we maakten en de stap mag ook nog wat beter. Daar heb ik net 64,78% kunnen halen. Waarmee ik zeker tevreden ben!
. Theeft in geen maanden zo geregend en dan nu 1 dag , bam, net dag van de cross daar. 
toen de zon er door kwam dan toch nog verder eens gaan wandelen op het parcours. Vond het echt een mooi parcours
heel jammer van het weer. Zo een mooie wedstrijd en dan zo een weer heel jammer. ik begrijp ook wel dat meer dan de helft afmeld voor de 2*. Ik zou ook het risico niet nemen. Er zaten toch wel wat wereld toppers tussen

fijn dat je toch een goed gevoel had bij je tweede proef
hopelijk krijg je je witte rijbroek goed schoon na die regenbuien