[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:20

Wat jammer M_vainquer! Ff chiropractor erbij is dan wel slim inderdaad, kan veel schelen!

Wij hebben een heerlijke crossles gehad in Winterswijk, was de eerste x bij haar maar ze geeft wel echt fijn les:

Zucchero

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:24

Balen dat je paard niet goed voelt, M_V. Hopelijk valt het mee!

Bar, van wie had je les?

Ik heb net een klein kruisje gesprongen met mijn merrie van 26! Echt leuk! Wel maar 1 keer, want ze staat helemaal niet meer in training eigenlijk.

Met Zuc vandaag voor de 2e keer wezen stappen. Komende 6-7 weken mogen we dat een half uur per dag. Daarna een klein drafje erbij, maar alles rechtuit!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:27

Van Hilde van Eerden was de les.

Leuk dat je oude merrie zelfs nog een klein sprongetje kan maken. En met Zucchero ook weer een stapje verder!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 17:37

M_vainquer wat balen van je rondje.

Bar fijn dat de training goed ging

Ik heb genoten van mijn rondje b met de nieuwe. Bb ging al lekker, maar in de b was ze echt waanzinnig fijn aan het springen. 1 pechbalkje ook echt geen idee waarom ze daar te laat in de lucht was. Eerste wp is binnen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:05

M_vaiqueur: heb je zien rijden idd. Hoop dat de chiropractor het op kan lossen.

Joki: lekker!

Bar: ook fijn gereden :) .

Hier ook dik tevreden :D helaas geen prijsuitreiking bij de bb anders had ik een mooi rood lintje gehad. En mijn man is ook tevreden, wel een balk maar nette punten dus ook weer een winstpuntje er bij.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:14

Wat fijn Bar! Ik vind het altijd wel leuk om van verschillende mensen les te hebben, zo houd je altijd een frisse blik!
En cool Zucchero! Vond ze het leuk? En fijn dat het ook stapje voor stapje beter gaat met Zucchero.
Dat klinkt heel goed Joki! Toppie!
En ook Susan, wat top dat het zo goed ging bij jullie beide! En als je mijn rondje hebt gezien moet je toch wel huilend weg zijn gelopen:p was niet om aan te zien! Alleen de laatste 2 sprongen waren redelijk.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:18

Nee hoor niet huilend weg gelopen. Maar kan me wel voorstellen dat je er flink de balen van hebt :(:) de L was ook best pittig volgens mij. Heb niet veel foutloze rondjes gezien.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:22

SusanH schreef:
Nee hoor niet huilend weg gelopen. Maar kan me wel voorstellen dat je er flink de balen van hebt :(:) de L was ook best pittig volgens mij. Heb niet veel foutloze rondjes gezien.

Klopt, de L was zeker niet niks, mooie lijntjes en zeker niet laag gebouwd, al vond ik het echt een super mooi parcours, dit niveau mag er van mij vaker staan. Alleen jammer dat we nu net dit voorgeschoteld krijgen wanneer we fysiek toch niet fit zijn.
Hoe stond de B dan? Wel wat vriendelijker?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:25

Verschilde niet veel, voor de L is alleen de hindernis van de hoefsmid (die rood zilveren) een dubbel geworden. Qua lijnen kwam het erg overeen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:29

Ik heb lang geen b gereden maar volgens mij stond de B ook wel aan de maat. Tot groot plezier van mijn nieuwe want die vindt bb maar kinderachtig :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:31

Was gewoon 1 meter hoor :j

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:38

Haha dan weet ik weer hoe hoog een meter is

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 18:56

Bar schreef:
Wat jammer M_vainquer! Ff chiropractor erbij is dan wel slim inderdaad, kan veel schelen!

Wij hebben een heerlijke crossles gehad in Winterswijk, was de eerste x bij haar maar ze geeft wel echt fijn les:

Gave foto's, zag ze toevallig op fb voorbij komen omdat SGW Oost getagd werd in het bericht.

Balen dat je springen niet zo fijn ging M_V

Ik heb vandaag heerlijk gereden op mn puppy.
Paar huppeltjes gemaakt en daarna voor t eerst alleen buiten 'uitgestapt' Met stiekem een galopje in de zandweg erbij

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:07

Hier ook fijn gereden! :D Foutloos rondje in de BB en op een pechbalkje op de eerste hindernis maar super tevreden!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:52

@ zuchero: ja dat is mijn dochter, de enige pony die erbij was

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:54

Dan heb ik jullie gezien en ook nog kort met jou gesproken :D Leuke pony (scheurmonsters, maar springt super), leuke dochter en leuke combinatie!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 20:01

Toch voor de meesten een succesvol weekend geweest, leuk!

@loesvan. Foto's staan idd op FB. Kon ze hier niet plaatsen omdat ze te groot waren. Van te voren dacht ik, als ze maar niet de kerk en het puntje gaan springen. Die vond ik veel te hoog.... Maar ze pakte het heel simpel aan!

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:39

hallo mensen ! wat moet ik zeggen heb genoten vandaag met het kijken op Renswoude. ik heb tot half 3 foto's gemaakt van alle mensen van de b heb ik foto's gemaakt en de helft van de L. je kan mijn foto's vinden op : http://glennysphotography.weebly.com/
Laatst bijgewerkt door Revanches op 15-06-14 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spam gedeelte verwijderd

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:11

Glennys leuke foto's zitten ertussen. Ik hoef niet meer te piepen over de hoogte zie k. Mijn gevoel klopte dat ze enorm veel ruimte over had :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:38

Jammer, van mij staat er geen foto bij -O-

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:47

SusanH schreef:
Jammer, van mij staat er geen foto bij -O-

Balen! Heeft je man ook geen fotootje geschoten? Is toch wel leuk als aandenken toch?

Ik ben inmiddels over m'n teleurstelling heen, chiropractor is gemaild en deze week flink aan de oefeningen. Gelukkig nog wel een mooie herinnering aan outdoor Gelderland:) waar die wel fantastisch sprong!
Afbeelding
:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:49

Nee mijn man heeft mijn rondje gefilmd :j vind het ergens wel jammer, er hebben idd vanaf 9 uur fotografen gestaan. Fotootje er bij was wel leuk geweest als aandenken. Ik was 1 van de eersten in de ring, maar sta er niet tussen.

Gave foto trouwens van Outdoor Gelderland!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:03

SusanH schreef:
Nee mijn man heeft mijn rondje gefilmd :j vind het ergens wel jammer, er hebben idd vanaf 9 uur fotografen gestaan. Fotootje er bij was wel leuk geweest als aandenken. Ik was 1 van de eersten in de ring, maar sta er niet tussen.

Gave foto trouwens van Outdoor Gelderland!

Wizzard fotografie heeft misschien nog een foto van je!?!? Hoop het voor je! Is toch altijd wel heel leuk!! Al is een filmpje ook leuk...ik kan nooit kiezen (vader vraagt meestal of ik foto's wil of een filmpje per wedstrijd hahaha)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:30

Mijn man kan best leuk plaatjes schieten maar niet van bewegend beeld. Daarom hebben wij altijd een filmcamera mee. Had haar wel gespot met de camera, dus even afwachten.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:27