Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maximiliano schreef:Nou ninitjuh ik weet niet of je wel eens gecrossd hebt maar alles MOET je schoonmaken na de cross. Of het nu blubberig is of niet door de waterbak zijn altijd al je beschermers vies.
Dus afspuiten/ spoelen moet je altijd. Helemaal met die van EJ. Ik heb de paarse rondom en zuigen toch ook water op.
Maar dit wordt beetje offtopic denk ik zo dus laat maar zitten
Hoef hier geen discussie over wat ik wel en niet bij mn paard aan wil doen haha, ik wil gewoon zonder bont want die heb ik al eerder gehad en die wil ik niet meer
Vind ze voor een paar springschoenen ook wel iets te duur en die van ej zijn heel fijn dus dan liever iets goedkoper he
Alleen jammer dat ze geen lak zijn maar ach daar kan ik mee leven! mistid schreef:Iemand ervaring met dezen? http://www.ej.nl/products/10000038/3200 ... CK+PRORIDE
Als ze deze in het oranje hadden had ik ze ook genomen! Klittenband is in ieder geval bij die andere heel sterk en ze draaien bijna niet dus neem aan dat deze dat ook wel zullen hebben

94ninitjuh94 schreef:Weet iemand waar ik oranje lak springschoenen kan halen? Graag géén rubber en ook niet met bont eraan
xDebora schreef:94ninitjuh94 schreef:Weet iemand waar ik oranje lak springschoenen kan halen? Graag géén rubber en ook niet met bont eraan
http://www.ej.nl/products/10000038/3200 ... E+BRIGHTON
Deze lijken oranje-achtig, weet alleen niet of het de goede kleur oranje is die je voor je set zoekt. Ik kwam ze toevallig tegen, heb er zelf dus geen ervaring mee of ze lang mee gaan.
Komt alleen paars/grijs bij van de kleuren van de sponsor
. Mocht je speciale wensen hebben qua producten/kleuren dan kun je het mij altijd laten weten. Ga ik voor je op zoek
x_Jeanine_x schreef:Heeft iemand nog neopreen springschoenen nodig maat M in oranje of knal/neon groen?
Vorig jaar perongeluk de verkeerde mee gekregen. Pas veel later achter gekomen. Dus ruilen geen kon toen niet meer.
En aangezien Joyce haar setjes compleet heeft. En Maat M niet op haar paarden passen.
Wij houden voor dit seizoen ongeveer dezelfde setjesKomt alleen paars/grijs bij van de kleuren van de sponsor

x_Jeanine_x schreef:Heeft iemand nog neopreen springschoenen nodig maat M in oranje of knal/neon groen?
Vorig jaar perongeluk de verkeerde mee gekregen. Pas veel later achter gekomen. Dus ruilen geen kon toen niet meer.
En aangezien Joyce haar setjes compleet heeft. En Maat M niet op haar paarden passen.
Wij houden voor dit seizoen ongeveer dezelfde setjesKomt alleen paars/grijs bij van de kleuren van de sponsor