edit: Haha, arme Jer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sannnn schreef:Als het al vol is is het pech hebben. Begint mijn seizoen maar later. Ben volgens mij ook ziek want ik heb er helemaal niet zo'n zin meer in terwijl ik normaal sta te poppelen om weer te kunnen beginnen. Nu maakt het me allemaal een heel stuk minder uit...![]()
Erg herkenbaar dat dan weer wel
Zou daar graag weer lekker rijden, vond het zo gaaf!

Sannnn schreef:Als het al vol is is het pech hebben. Begint mijn seizoen maar later. Ben volgens mij ook ziek want ik heb er helemaal niet zo'n zin meer in terwijl ik normaal sta te poppelen om weer te kunnen beginnen. Nu maakt het me allemaal een heel stuk minder uit...![]()
Roxxiejj schreef:Ik vind dat juist wel wat hebben, kampioenschap over 2 wedstrijden. Dan is het tenminste echt duidelijk dat de beste wint en niet net degene die geluk heeft of een goeie dag heeft..
Loetie84 schreef:Roxxiejj schreef:Ik vind dat juist wel wat hebben, kampioenschap over 2 wedstrijden. Dan is het tenminste echt duidelijk dat de beste wint en niet net degene die geluk heeft of een goeie dag heeft..
Mee eens hoor, maar toch... Als iedere provincie dat op die wijze zou doen, kun je straks alleen nog maar in je eigen provincie rijden.
Misschien toch maar naar een verplicht vrijwilligers-systeem, zodat er meer wedstrijddagen gepland kunnen worden