[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:33

Kleuren van de site komen naar mijn idee perfect over :j tenminste, de kleuren die wij toen hebben besteld :j

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 23:13

Heb er geen gras over later groeien. Vandaag de HH trakhener ( _O- wie verzind zoiets!) gekocht. Supermooie grijze broek van een heerlijk stofje! Zondag dus in het grijs, met de enige echte cross-rijbroek :=

Ik denk dat ik oranje/bruin mooier vind Rosa. Oranje/blauw is wel orgineler. Vind de kleuren alleen niet zo bij elkaar passen...

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 23:42

Loetie: ik heb een dressuurdekje welke blauw is met een oranje rand (donkerblauw) en die is zo gaaf. Daardoor twijfel ik nu over mij eerste oranje bruin idee haha. Leuk dat je de broek besteld hebt :)
Edit: dekje van deze link http://www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl ... McjYDs#i=0

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 23:48

Das wel een andere kleur dan op die foto (of dat lijkt zo...) dit vind ik wel mooi. Dacht dat t lichter blauw was.
Ben erg blij met mn broek ja! Ging eigenlijk voor een B Vertigo, maar die was er niet in mijn maat. En ja, gorssel is zondag al!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 10:21

Zo ik heb net een bestelling gedaan om mijn set nog wat mooier te maken.
Andere capcover, ander shirt en de gele styles.
Ben benieuwd, hopelijk komen de kleuren wat overeen zodat ik straks een set in 1 mooie kleur geel heb.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:53

Loetie: Die foto was eigenlijk puur ter illustratie voor de kleur van Winch! Zie nu dat het dekje blauw is en mijn shirt oranje. Echt heel toevallig haha, was helemaal niet de bedoeling. Ik denk inderdaad na over donkerblauw met oranje. Heb er gister stiekem ook al een shirt bij ontworpen om papa over te halen hehe.
Afbeelding

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:54

O dat ziet er leuk uit :-)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:46

*ik kom ff binnenvallen*

hmmmm pas 2 oefencrossjes gereden met mijn puppy en nu weten we het zeker... puppy vind het leuk! ik vind het leuk! dus volgend jaar gaan we officieel starten... dan hebben we nog ff om te oefenen en om onze spulletjes bij elkaar te zoeken :) onze vereniging start in groen wit en ik wilde dit ook een beetje aanhouden.... dus gewoon witte broek en wit dekje al heb ik wel een ruig idee voor een donkergroen shirt (evt met gouden sterren) en gouden laarzen :) heb ook al ff wat geknutseld en vind het zo wel erg leuk...
al ben ik benieuwd of het mooi wordt met de gouden laarzen....

Afbeelding
ziehier het resultaat...

verder moet ik alles nog aanschaffen, zie dat sommige van jullie met peesjes rijden maar de meeste toch met cross beschermers... wat is aan te raden?
mijn oefencross heb ik trouwens in oranje/bruin gereden... helaas geen foto's van... wel een video maar dat zal ik jullie profs besparen :')

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:28

Wat een leuke sleeves e.d. Ik ga er toch ook eens naar kijken ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:39

lelijke_heks schreef:
*ik kom ff binnenvallen*

hmmmm pas 2 oefencrossjes gereden met mijn puppy en nu weten we het zeker... puppy vind het leuk! ik vind het leuk! dus volgend jaar gaan we officieel starten... dan hebben we nog ff om te oefenen en om onze spulletjes bij elkaar te zoeken :) onze vereniging start in groen wit en ik wilde dit ook een beetje aanhouden.... dus gewoon witte broek en wit dekje al heb ik wel een ruig idee voor een donkergroen shirt (evt met gouden sterren) en gouden laarzen :) heb ook al ff wat geknutseld en vind het zo wel erg leuk...
al ben ik benieuwd of het mooi wordt met de gouden laarzen....

[ Afbeelding ]
ziehier het resultaat...

verder moet ik alles nog aanschaffen, zie dat sommige van jullie met peesjes rijden maar de meeste toch met cross beschermers... wat is aan te raden?
mijn oefencross heb ik trouwens in oranje/bruin gereden... helaas geen foto's van... wel een video maar dat zal ik jullie profs besparen :')

Wat moet ik me voorstellen bij gouden laarzen? (geen gekke blikken hoor, ik rij met bronzen laarzen :D )

Peesjes, tja, ik heb tot nu altijd nog met peesjes gereden. Geen problemen mee gereden. Ik ben van mening dat je in het B nog wel uit kan met gewone peesjes. Mja, daar is iedereen wel weer anders in.
Weet toevallig ook 1 meisje die met BR Allrounds start in de L. Daar dressuur ik bijvoorbeeld weer alleen in.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:43

Ik heb eerder wel met peesjes gestart in de B, maar met dit paard heb ik vanaf het begin al ambities om sowieso L te atarten volgend jaar, dus heb begin dit jaar gelijk crossbeschermers aangeschaft. Moet zeggen dat ik het wel een fijner idee vind dan enkel peesjes.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 22:12

@Rosa: Met donkerblauw oranje zag ik vandaag iemand starten (was jij niet toch, in Gorssel?) Vond het een sjieke combinatie!
Mijn nieuwe rijbroek rijdt gelukkig heerlijk. Ben zo blij dat mn set compleet is :o Had zelfs mn blauwe bitringen maar weer eens van zolder getrokken.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:47

Uhm Nouja gewoon gouden laarzen... Bij ej hadden ze eerst gouden laarzen... Ik zie nu op de site zo snel alleen ff de jophurs staan met de chaps maar voor de stevigheid wil ik toch echt de laarzen...

Hmm dus in principe zou ik gewoon met peesjes kunnen beginnen... Nouja ik wil ook trainingen gaan doen voor ik überhaupt ga starten (wel zo eerlijk voor m'n peerd want weet zelf natuurlijk ook niet waar ik mee bezig ben) en dan zal ik daar ook wel advies in krijgen....

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:46

Nee, was ik niet! Fijn dat je set compleet is. :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:48

Rosa_ schreef:

Haha, eigenlijk vind ik t jammer :j De zoektocht is zo leuk...

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:14

Haha, dat snap ik echt helemaal, ik heb deze set nog geen 3 maanden en wil al een extra set voor volgend jaar. :')

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:40

Nou.. ik baal dus van het pistache setje.. maar daarvan heb ik momenteel alleen het oornetje dus, springschoenen gaan terug, want ik heb het dekje en peesbeschermers dus nooit ontvangen helaas :(

Daarintegen heeft HH in de wintercollectie 2012 Raspberry peesbeschermers! Die matchen perfect bij de Scapa Raspberry, dus dan ga ik dat set maar compleet sparen!
Het lastigste word nog een bijpassend oornetje.. hopelijk past de donkerroze er goed bij..

Afbeelding

Van dit set heb ik dan al:
- Zadel
- Hoofdstel
- Dekje
- Cap
- Laarzen
- Handschoenen

De peesbeschermers en bodyprotector zijn gelukkig makkelijk aan te komen.
Springschoenen en oornetje worden lastiger!!

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:43

de roze springschoenen bij Hypo plaza??

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:24

ik kan eens spieken ;)

Oudroze heb ik wel bijna compleet.. maar vind ik zo'n niet-flitsend setje hihi
Het enige wat ik hier niet van heb zijn springschoenen en een shirtje hihi

Afbeelding

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:31

Loetie84 schreef:
Rosa_ schreef:

Haha, eigenlijk vind ik t jammer :j De zoektocht is zo leuk...

Vind ik ook! Het zoeken is toch het leukste :j

Heb je nog een foto van je complete set Loetie?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:42

Gewoon een nieuwe set bijelkaar zoeken dan ;) Voor volgend jaar alvast ofzo ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:01

Nee marleentje, het is nog even wachten op de fotos van Gorssel van zondag :P Maar zodra ze er zijn (en ik er niet al te belabberd op sta) zal ik hier even een update van mijn set plaatsen :D
Tis dat ik geen geldboompje in de tuin heb, maar anders had ik dat graag gedaan, Diaz!
Nu eerst maar even in deze set rijden een jaartje of wat...
Moet nog wel de 'set' van mijn man voor volgend jaar afmaken, maar hij gaat in zwart/grijs, dus is niet echt een uitdaging ofzo. -O-
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 17-09-12 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:03

Het bij elkaar zoeken is het leukste :j Maar als me paard dan in zijn complete set op de foto staat vind ik dat dan ook wel weer erg gaaf!

Ik vind die berry scapa set wel heel gaaf maar de oud roze ook! Ik heb alleen het dekje, oornetje, rondom beenbeschermers (geen springschoenen) en 2 shirtjes in die kleur. Dus mis alleen de springschoenen en heb hele fijne zwarte dusja..

Ben benieuwd loetie84!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:09

Ik heb nu ook bruine springschoenen erbij, anders vind ik het weer zo bont geheel worden met ook nog beschermers in die kleur. Dus met zwarte springschoenen en roze beschermers vind ik het misschien nog wel net zo mooi :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:10

Ja precies, misstaat ook totaal niet :)