[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:17

:wave: ruitenboer!
Mirthe, Wat een geweldige foto van je zusje en Beau :o Beau als voltigepaard, dan kan je er donder op zeggen dat je paard binnen de kortste keren kapot is :')
Mel, Fijn dat je schoonmoeder weer thuis is!

Ik heb overal spierpijn, zeker in mijn schuine buikspieren *\o/* Terwijl het lesje zelf niet zo heel inspannend was!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:18

Mirthe: wat een geweldige foto van Beau!
xxitsmexx: poeh, dat zijn wel echt lange dagen, hebben jullie dan geen opgedeelde diensten?

Ik ga er ook vandoor, de trein halen! Nu maar hopen dat het weer nog ok blijft...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:21

Voor mijn vakantie heel erg vroeg mijn bed uit, want ik ga zo met een vriendin beginnen aan ons paardendagje. We beginnen bij Kris haar crossles van Rob. :)

Mistid gave foto zo met die bloemen
TG zolang je niets hoort zal het ook niet echt veranderd zijn toch?
En ik zag twee mensen die ik niet kende :wave:

Gisteren trouwens weer les gehad met Vies en nog een beetje op de donder gehad van mijn juf. Ik heb teveel meegegeven en hij was weer minder voor het been. Ik ben dus flink afgebeuld en moet dit nu aanhouden. Zij vond het een goed idee om gewoon alvast te gaan starten. Denk ik dat ik het verprutst heb, tja, dan maar een verliespunt, of afgroeten voor de laatste oefening. Ik heb me voor over een maand opgegeven voor de dressuur, het oefenparcours ga ik daarom niet doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 08:50

Goedemorgen :wave:

Ruitenboer: welkom hier :D
Mirthe: wat een mooie foto's en wat is Beau braaf, dat had ik met Woll maar niet gedaan :=
Annetje: veel plezier vandaag!
Mootje: goed bezig geweest dus, sterkte met je spierpijn :)
Leli: wat rot zeg... :(:)

Gister wel fijn met Woll gereden. Ze inmiddels wel lekker relaxt en heeft (helaas) haar oude figuur ook weer terug. Nog harder gaan trainen dus, want blijven verhuizen is ook zoiets :+ Zondag wil de staleigenaar me wel mee op sleeptouw nemen op buitenrit dus dan kan ik de buurt ook mooi wat verkennen :)

Net is ook de badkamer-klusser geweest, morgen gaat hij alles afwerken als het goed is. Als douchewand #3 :x dan voor de verandering wél gaat passen en binnenkort geleverd kan worden hebben we straks eindelijk een fatsoenlijke badkamer...

Gisteravond ook nog een proefkozijn gezien welke door de VVE uitgekozen is, zag er echt super mooi uit!! Vanavond is de vergadering dus nu maar heel hard duimen dat meer dan de helft voor stemt, want anders zie ik het in deze tijd niet meer lukken met de financiering hiervoor.... Spannend dus (want wij hebben het huis toch eigenlijk wel gekocht met het idee dat de ramen/kozijnen vervangen gingen gaan worden :) ) Daarna is er ook nog een borreltje bij iemand thuis, dus een mooi moment om buurtjes te leren kennen :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 08:59

Anne moest hard aan het werk! Welk niveau moet je dan starten? :)
Vief leuk dat de staleigenaar met je mee wil, hopelijk is het een mooie omgeving!
Bianca, 12 mei staat ons debuut gepland. Al is dat afwachten, kan alleen 's.ochtends starten. Krijg maar geen antwoord van de organisatie..

Kon mijn bed niet uit komen, heb zo autorijles :z

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:04

Goedemorgen!

Ruiterboer: Welkom! Gelukkig komt mijn vader hier niet om de hoek kijken :P

Ik had ook even moeite om me bed uit te komen!
De lucht ziet er triest uit hier....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:04

je hebt nog een week om te trainen en het nog beter voor elkaar te krijgen danielle! Komt vast goed met je debuut. Geen antwoord zal wel goed zijn...
Anne leuk dat je weer dressuur gaat starten! En verprutsen zal toch wel mee vallen? Voor je een verliespunt rijdt moet je wel heel beroerd rondgaan en wat maakt een verlies punt nou eigenlijk uit. Of je er tien moet halen of elf

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:07

Danielle veel plezier met autorijles
Anne veel plezier met je paardendagje. Kom je dan de 24ste juni of 1 juli ook naar Heteren nu je weer echt wedstrijden gepland hebt? En ik zou afgroeten hoor als het dramatisch gaat verliespunten zijn niet leuk en onnodig.
Kris veel plezier bij Rob
Vief iedere week verhuizen is inderdaad wel heel veel moeite om het figuur strak te houden
Welkom ruitenboer
Leli dat zijn wel balen tijden. Ik was het ook niet zo eens met mijn vroege dressuur omdat er nog wel mensen zijn die dichterbij wonen en later dressuren maar ik ben wel om 11 uur klaar met alle onderdelen
Itsme dat zijn lange dagjes

Ik ga zo even een paar huppels maken met mijn kortere beugels. Even controleren dat ik dan ook gewoon normaal kan blijven rijden. En daarna dan besluiten of ik het springparcours in Castenray ook met die lengte rijd of dat ik ze tussendoor maar even 2 gaten korter maak.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:15

Goedemorgen!

Mirthe: Wat een mooie foto van Beau en je zusje! Volgens mij zou ik dat met Draakje niet uitproberen :P
Joki: Ik doe ze altijd tussendoor korter, kan niet fijn springen met die korte beugeltjes
Itsme: Succes met je lange dag
Ruitenboer: Welkom!
Leli: Wat ontzettend balen dat je er zolang tussen hebt zitten. Lijkt me ook dat het wel anders kan
Danielle: Komt vast goed met je L2 debuut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:20

Joki schreef:
Ik ga zo even een paar huppels maken met mijn kortere beugels. Even controleren dat ik dan ook gewoon normaal kan blijven rijden. En daarna dan besluiten of ik het springparcours in Castenray ook met die lengte rijd of dat ik ze tussendoor maar even 2 gaten korter maak.

Ik heb met springen mijn beugels 2 gaten langer dan met crossen. Vind ik fijner. Tussendoor tijd genoeg om ze weer korter te maken voor de cross.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:58

Morning!
Gigantisch verslapen vanmorgen en pas net een half uurtje op werk, woops.
Verder discussie met vriendje over mijn schoonzuster (niet schoonzusje) en tot de conclusie gekomen dat die gewoon gek is. Ik ga de eer aan mijzelf houden (heb al een paar keer op het punt gestaan erheen te gaan en te vragen WTF nou eigenlijk het probleem is) en laat het bij DEZE los!

Ruitenboer, welkom! Ben ontzettend jaloers op jullie crossterrein achter het huis!!!!!!!!
Met gewoon springen heb ik de beugels wat langer, maar in WB had ik ze al op crossstand, toch wat moeite om e.e.a. uit te zitten.....
Danielle, komt helemaal goed. Relax!
Vief, fijn dat Woll een beetje gewend is! Heb je nog crossen gepland?
Mendy, sterkte met je lange dag!

Heb van een vriendin DVD's van de serie Downton Abbey gekregen: verslaafd! Gaat over een rijke familie die leeft in Engeland rond 1914.. Prachtig! Gister 2,5 uur gekeken (en dus niet hardgelopen.......)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:00

Noor, Zeer verstandig :j Foei dat je niet hebt gelopen :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:01

En daarom dus verslapen Noor ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:06

Verstandig hè, het wordt nog wel eens wat met me.
Klopt Bianca, kon hem gewoon niet af zetten :')

Schoonzusje gaat naar Jer dus ik ga vanavond rennen of fietsen. En morgen gaan Muti en ik zwemmen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:09

Heb die serie even gegoogled, ziet er goed uit! Ik heb alleen even de komende paar maanden geen geld voor leuke extra's en mijn dvd lades zitten vol waarvan ik sowieso nog maar de helft bekeken heb :Y)
Zwemmen-zwemmen, dat heb ik volgens mij op mijn 17de voor het laatst gedaan :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:14

Ik zat vroegah op wedstrijdzwemmen (tot mijn 9e of 10e denk ik) en was best goed. Heb wel redelijke techniek heb ik begrepen, dus dat scheelt al een stuk!
Het zijn trouwens gekopieerde dvd's hoor... :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 10:17

Noor: Haha lekkere actie :)) Zal zo ook eens googlen naar de serie, want het klinkt leuk :) Ik had me veel te laat voor Castenray opgegeven dus sta daarvoor op een hopeloze plek op de wachtlijst... Verder Oudkarspel, Ermelo en Gorssel opgegeven :) Succes met zwemmen, ik vind zwemmen niks behalve op vakantie om even af te koelen en dan weer lekker op te drogen in de zon :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:19

Vief, Zo doe ik dat ook op het strand :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:20

Oh, waarschijnlijk ben ik in OK om bij iemand te kijken in de B, dus misschien zie ik je dan!
Wel een stuk rijden voor jullie zeg, gaan jullie overnachten??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:23

Moggel

@ Margreet nu maak je me eigenlijk wel nieuwsgierig wat je gisteravond bedoelde met ''lijkt me wel eens leuk voor de vrijdagavond praat''
@ TG wat fijn dat je les zo goed ging.. en met baby's vasthouden... dan krijg ik het ook akelig warm. Zou wat worden straks.
@ Leli wat fijn dat Giga zo lekker aanpakte met de les. Wel minder dat ze met logeetje zo hard er vandoor ging :D Maar dan weet je ook dat ze fit is. En over je starttijden... ik denk dat dit over Castenray gaat? Dat is één van de weinige crossen waarbij wij ook altijd rot tijden hebben. Zelfs 1x in de Z gehad dat Geert om 8.30 moest dressuur rijden en om 17.00 springen! (en dan rijd ie een foutief springparcours en is het helemaaaaal gezellig de terugweg in de auto)
@ Vickers hahaha ''jou GTST'' zijn wij net zo voorspelbaar dan :+
@ F_E heerlijk dat je zo hebt genoten in het BBQ restaurant! Effe lekker iets anders aan de kop. Ik kan me voorstellen dat je man zich schuldig voelt maar nu met die alarmknop weet je dat het nooit weer zou gebeuren dat jullie niet bereikbaar zijn... (oh mijn god.. zo'n alarmknop geef ik mn sm nooit... want dan gaat er elke 2 minuten zo'n alarm af :')
@ Mendy succes met 2 lange dagen!!!
@ Moootje dan weet je zeker dat je wat met je buikspieren hebt gedaan :D
@ Annetje fijn dat je juf je effe weer doorgesproken heeft. Ik hou daar wel van. Duidelijkheid. Nu weet je waar je aan werken moet en kun je weer effe doorborduren. Komt vast goed met de wedstrijd!!
@ Danielle veel plezier met auto rijles! Ik vond dat altijd wel heel leuk. Vergeet nooit dat wij een tentfeest hadden in het dorp.. Thema Tropical Night met cocktails! :9 Lekker een paar cocktails met vriendinnetje gedronken (zij minder dan ik) en smorgens om 8uur rijles. Wij (vriendinnetje en ik) deden heel vaak dubbel blok lessen dus instructeur komt mij ophalen.. dikke alcohol lucht dus ik mocht achterin plaats nemen ^) vriendin opgehaald en zij mocht wel rijden.. ik mocht blazen. Gelukkig mocht ik daarna ook rijden maar was zo geschrokken dat het zolang nog merkbaar was dat ik nu ik mn rijbewijs heb helemaal niks drink als ik moet rijden :D
@ Noor oeps verslapen en een discussie.. lekker de eer aan jezelf houden!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 10:23

Jup, wel echt een eind.. Overnachten was niet echt het plan. Misschien dat mijn ouders in Purmerend bij mijn opa en oma gaan slapen, maar zelf had ik geen overnachtingsplannen. Nu maar hopen op gunstige tijden :D Leuk dat je ook in OK bent :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:31

mirthe echt een gave foto zeg!

TG met een kind haha! Maar is het van een zus van jou oid?
en lekker die eigenwijze paarden buiten laten spelen dan, gaan ze niet dood aan :P eigenwijze....

Leli, oeps dat zal dat logeetje niet zo leuk hebben gevonden. Dat is ook wel schrikken en helemaal als je het niet verwacht :+

Danielle dat blijft idd altijd spannend, ik heb hier ook altijd van die leiderpaarden :+ En kan daarom nooit iemand vragen die voorop kan. Jonge paarden probeer ik dus gewoon zelf (erg rustig bij ons in die uithoek). En ik ben dan weer degene die een ander mee naar buiten neemt :')
Fijn dat Tessa lekker ging lopen!

FE sneu voor je schoonmoeder zeg, wel fijn dat ze weer naar huis mocht en dat je man lekker veel bij haar is. Inderdaad slim om zo'n noodding aan te schaffen, straks gebeurd er eens wat en dan zul je zien dat het anders zou aflopen :(

leli.. 6 uur wachten :wow: dat is toch niet echt normaal? :roll:

Texelse; fijn dat het paard zo goed kan switchen, en denk ook dat afwisseling ze erg goed doet, bij die van mij ook.

Anne heeft hard gewerkt en heeft een lekker dagje tegemoet!

ik heb mijn springbeugels net zo lang als crossbeugels en ging perfect eigenlijk :j
Het was mijn netste parcour ooit wat ik gereden heb volgens mij :o

ik ga even met mijn portfolio aan de slag... zucht geen zin in maar wil het deze week afhebben!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:46

MM: jullie Castenray verhaal is wel heel erg := := .
Nu snel weer verder............

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:51

net bedacht ik me dat ik gisteren "toples" getypt had. En met het oog op het temmen heb ik net maar even nagelezen hoe ik het geformuleerd had. Maar gelukkig, het is duidelijk dat ik het had over een "toples" en kun je er niet van maken dat er "topless" gereden werd.. :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:53

Als daar al op getemd zou worden, texelse..............