Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en toch blijft het vaag..., volgens een advocaat zouden we uiteindelijk de rechtszaak (raad van state) wel winnen, maar ik heb liever dat het binnenkort in het nieuwe bestemmingsplan al geregeld is.. scheelt weer boel gedoe. 

Gefeliciteeerd! Leuk joh!
De paraplu's bleven het moeilijkst. Die kregen eerst ook een waarschuwende bok van Vies, stel je voor dat ze in zijn benen zouden bijten. Haha! Uiteindelijk in draf over het zeil gereden, terwijl ik erop zat de vuilniston open kunnen maken en weer dicht, de vogelverschrikker aangeduwd en onder de sliertjes door gereden. Later aan de hand ook nog met de paraplu's bezig geweest tot ze niet meer eng waren. Toch wel leuk voor een keertje!
. Ingewikkeld hoor.
.
. Hopelijk wil de doc er wat aan doen.
Tegen de muskusratten, volgens mij!
(terwijl hij ook nog eens een landschapsinrichtingsplan heeft ingediend waarin staat dat er bestaande singels zijn op die plek en dat die de komende 10 jaar niet worden gekapt
) dus hij gaat best nat nu...

. Zal even duidelijk maken dat ik er geen genoegen mee neem als hij me weer zo naar huis stuurt, ik ga niet de rest van m'n leven met een kromme neus rondlopen terwijl hij wel recht was
. Ik moet eigenlijk ook nog een afspraak in het ziekenhuis bij de oogarts maken, maar ik ben de laatste tijd haast vaker in het ziekenhuis dan op school
die heeft mijn moeder al een paar keer gedaan