Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Welk adres hebben jullie eigenlijk gebruikt voor inschrijving van Castenray? Ik heb drie verschillende gezien nl.
Die op het vp, nog 1 op de site zelf en die op de kalender.
Carmen85 schreef:_Sim_ schreef:Welk adres hebben jullie eigenlijk gebruikt voor inschrijving van Castenray? Ik heb drie verschillende gezien nl.
buddypatries@hotmail.com die moet het zijn. Ik had eerst stiphouthorst@home.nl maar die stuurt het door aan Patricia de Rooij

_Sim_ schreef:Welk adres hebben jullie eigenlijk gebruikt voor inschrijving van Castenray? Ik heb drie verschillende gezien nl.
buddypatries@hotmail.com die moet het zijn. Ik had eerst stiphouthorst@home.nl maar die stuurt het door aan Patricia de Rooij
Waar heb je dat mailadres vandaan dan? In het vp staat iets heel anders en op de site staat nog het emailadres nosambuca ofzoiets.

Danique1990 schreef:eigenlijk echt niet normaal dat het zo snel vol zit !
ik ben altijd zenuwachtiger met opgeven dat ik erbij zit, dan voor het wedstrijdje rijden zelf!..
. Wat een leuke sport is het eigenlijk
. Sabertje schreef:Ze is vlug, heel netjesIk heb Castenray ook maar vast opgegeven. Zat nog niet vol. Moest hier even melden. Ik heb maar terug gemaild dat die ongerustheid door de site kwam. Ook de vele verschillende emailadressen heb ik even aangegeven. Had trouwens wel erg snel bevestiging terug van Patricia.
Fijn om zeker te weten dat je erbij zit