Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Roos, spannend hoor. Ik zal voor je duimen. Alleen het verhaal van de blessure begrijp ik niet helemaal, je was toch al lang weer aan het springen/crossen?
Sannnn schreef:Nou volgens buienradar zou het hier gaan hozen om half 2, ik paarden binnen gezet. Regent nu nog niet, strak blauwe hemel en buienrader ziet er nu weer redelijk goed uit. Zet ze dus maar weer buiten.

Of eigenlijk gestuiterd. Was blij dat vriendinnetje mee was om haar bij de uitgang van de bak te jagen en van stal hielden ze GG in de gaten. Die heeft gillend rondjes gerend en wat slidings gemaakt, maar verder was hij braaf wat van Wolles niet helemaal te zeggen was, die was echt helemaal van slag zonder veulen, maar uiteindelijk was die ook wel een beetje te sturen. Was met deze hitte niemand op stal en de paardjes waren ook lekker tam in verhouding, dus vond het wel een mooi moment
_lautje_ schreef:Heerlijk Eef! Probeer als je er bent wel een uitstapje te maken naar Stone Town (of daar de laatste nacht te verblijven). Hele mooie oude stad. En Josani forrest is echt mooi!

_Sim_ schreef:Ach jee, wilde hij weer niet laden?
Ging laatste tijd juist weer goed. Maar zodra ik alleen met vaders ben doet hij het niet. Toen les afgebeld en hengstenketting door zijn mond gedaan. Daarna liep hij er met beetje protest in. Toen maar naar club gereden, daar weer ingeladen op de manier. Ging gelijk goed, ookal was ik alleen met mijn vader. Kreeg toen wel commentaar dat ik op deze manier mijn paard bang maak voor de trailer, dat een trailer al niet natuurlijk is dus dat ik er zo weining mee op schiet en ik beter professionele hulp kan zoeken. Nou heb deze manier van iemand die What dondersgoed kent en het is gewoon mij uitproberen. Wat hij bijna won, maar dat gebeurt niet. Dus ik doe het maandag op springcc met club weer gewoon zo. Net zo lang tot hij er dan normaal inloopt en dan probeer ik het wel zonder. Dan maar even harde aanpak. Dat gemiep ben ik zat en dat moet hij gewoon weten, simpel zat. Zoveel verschil zit er tussen vrachtwagen en trailer niet. 
je doet dat een paar keer en dan loopt ze er gewoon op. Ze vindt het ook niet eng ofzo maar is gewoon klieren en snel afgeleid