Lielle schreef:Roos, spannend hoor. Ik zal voor je duimen. Alleen het verhaal van de blessure begrijp ik niet helemaal, je was toch al lang weer aan het springen/crossen?
Klopt, maar wel op opbouwend niveau, dus mocht tot L niveau crossen en springen tot 1m. Met de merriekeuring moest ze echt even aan de maat springen, denk zeker wel 1.40 als het niet hoger was, balk lag bijna gelijk aan bovenkant staander. Het werd nog eens extra verhoogd/verbreed t.o.v wat normaal is voor oudere paarden, omdat ze niet wilde bukken, maar ook op deze hoogte wilde ze niet bukken
Ik heb nu 1 crosstraining bij Beukers gereden en als alles goed gaat mbt insemineren/dracht dan loopt ze in augustus nog W'werf en Texel in september. Ze mag nu hoger gaan springen/ zwaarder trainen met crossen, maar ivm pees moet ik die 10 min. in acht houden. Dat deed ik trouwens ook al tijdens mijn privélessen en de crosstraining was met Noor, dus dan stap je ook nog af en toe.
Lielle ik had het ook net gelezen van Weltmeyer.
Ik had ook niet anders verwacht dan dat Renske erbij zou zitten. Die meid crosst echt super op het moment.
Sannnn schreef:Nou volgens buienradar zou het hier gaan hozen om half 2, ik paarden binnen gezet. Regent nu nog niet, strak blauwe hemel en buienrader ziet er nu weer redelijk goed uit. Zet ze dus maar weer buiten.
Hier hetzelfde, moest naar de kliniek in Wassenaar en daar werd het heel donker, maar alleen een lekkere bui gehad. Hier (in de buurt van A'dam) een beetje regen en nu niks. Wilde de paarden nav de berichten een nacht op stal zetten, maar nu denk ik toch dat het buiten slapen wordt. Is echt stik benauwd hier.