[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:49

Zal even kijken of ik straks een foto kan maken van de cap.
Net 2 beesten in de pisregen gereden en nu nog 1 te gaan. Eerst even weer warm worden met kopje thee.
deze is het

Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:50

bling bling Lautje!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:53

Texelse: dan heb je het inderdaad druk! Veel plezier bij Gooise Vrouwen en in Chaam!
Sanurie: succes met omroepen bij de springwedstrijd!
Rowo: Wel fijn dat je de eerste keer begeleiding hebt. Zou ik ook willen denk ik in zo'n geval. Nu moet ik wel zeggend dat ik haast nooit alleen rij. Altijd met pa, ma of instructeur in de buurt. Pancho wordt nu voornamelijk door mijn moeder gereden. Normaal dus 1x in de week door mij en heel af en toe door mijn vader. Mijn zusje zit er eigenlijk nooit meer op. Die vindt Pancho een buikschuiver _-:( Nu is Vivre ook wel 10cm groter, maar zo klein is Pancho met zijn 1.68m niet.
laura: ziet er leuk uit!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:08

Ben weer terug van stal. Heb Vorstin maar even aan de longe gegooid. Ze heeft toch weer ff lekker gewerkt. Ik ga even proberen wat opdrachten voor school te maken, dan koken, eten en slapen :O

Leuk dat je een logeetje hebt Evelien!
Fijn dat het al zo lekker ging Sannn!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Noor! En uitmesten is bij ruinen wel vaker drama volgens mij :P
Leuk dat je weer eens gaat crossen Rowo
Les-geef-ze Sussie
Veel plezier bij Gooische Vrouwen Texelse! Hij is leuk!
Sjieke cap Lau! Net niet te :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:12

Hoi,

Ik was een dagje vrij maar ben erg druk geweest..
Vanmorgen de merrie een kwartiertje gereden. Westerbork lijkt niet in gevaar te komen. Merrielief loopt spatzuiver..Lijkt helaas wel bij 1 wondje een dik litteken te krijgen precies op de plek vd peesbeschermer :( . Drachtige merrie wordt wel slomer en eet minder hooi. Daarna moest ik even bloedprikken en naar de hartdokter. Ook nog even met zusje en nichtje geshopt @ centrum en nu eten en daarna nog ff naar zumba...Vind van mijzelf dat ik goed bezig ben geweest :D

@ sussie altijd grappig om te zien hoe slimme paarden het doen onder een andere ruiter :D
@ snoekiej klinkt als een leuk dagje vdl en zwembad. Ga je naar Patrick kuypers vlakbij Assen?
@ Sannn Top dat Hernen zo goed ging!
@ Texelse Gooise vrouwen is erg leuk. Veel plezier
@ Lau leuke cap. Voor mij iets te blingh

Stal_Fiore

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:32

Wat een chique cap!

Ga zo naar stal, BR heeft les... wel rustig aan, want dit weekend hebben we indoor cross Lisse.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:36

Caro: Pancho is heel slim. Pancho is al sinds veulentje bij ons en weet gewoon precies wat hij bij wie kan maken. Wat hij nu doet bij mama heeft hij ook tijden bij mij gedaan en dan met papa erop zette hij zich wel voor 100% in. De grapjas weet dat hij het nu bij mij niet meer kan maken, dus is mama een goed slachtoffer.
Fijn dat de merrie weer goed liep! Wel balen van dat wondje.
SF: succes met de les en veel plezier in Lisse!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 19:49

Caro: fijn dat je westerbork gewoon kan starten en dat met de merrie verder alles goed is!
SF: succes.
Texelse: veel plezier vanavond bij gooische vrouwen!
Sussie: dan moet je zusje maar eens op Beat komen rijden, die is 1,58 :+ dan is pancho een reus vergeleken bij beat!

Ik heb echt geen puf meer, ren me rot om alles rond te krijgen mijn eigen werkjes en die van mijn vader er bij :Z

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:08

Laura: Wat gaaaaaaf! :):) Verder nog veel geshopt?
Evony: Lekker even bijkomen vanavond? Of moet je nog veel doen? :(:)
Shanouk: Succes met je opdrachten :D
Texelse: Heel veel plezier vanavond!
Annetje: Hoe was het met je nek?

Lekker dagje gewerkt. Laatste klus voor Randstad voor de aankomende 6 maanden, want ik ben er al zo lang aan het werk dat ze me anders een vast contract zouden moeten geven en dat willen ze natuurlijk niet... Ben over 6 maanden weer welkom :+

Vriendje zit nog op het werk... Schoot allemaal niet op daar met een op hol geslagen aanhanger.. Is er nu sowieso niet voor half 9, dus tot die tijd maar een beetje aan een stokbroodje knagen want wil eigenlijk wel gezellig samen eten :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:10

Vief wat een ontzettend mooi jasje in je onderschrift :oo <3
Moet vanavond Beat invlechten ;(
En die is daar zoooo braaf in (ahum) daarna lekker bankhangen en op tijd naar bed!

Hihihi succes met je stokbroodje!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:12

Dankjewel :D Komt vast goed, heb gelukkig nog geen enorme trek :)

Jasje is gaaf he! Ik pas hem ook nog en denk dat ie heel gaaf zal staan op Woll dus vond het erg knap van mezelf dat ik hem gewoon ga verkopen :Y)
Bij mijn ouders waren vandaag ook al weer 5 jasjes bezorgd (hou de postmensen lekker aan het werk :D) schenen ook weer erg mooi te zijn :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:15

ik kijk altijd naar jouw topics :D
Jammer dat deze net te klein is (heb 72 van pikeur) vind hem echt heel erg mooi!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:20

Dan pas je hem wel hoor, die maat heb ik ook van Pikeur :D Enige is dat hij onder voorbehoud al verkocht is..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:28

Klinkt als een druk dagje Shanouk!
Vief: Alleen nog Bow Balance beugels voor aan mijn andere zadel. Heb daar wel heel veel profijt van met mijn knieën.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:35

zo weer even snel bijgelezen.
vandaag naar equitana geweest. we waren er al lekker vroeg. dus flink rond gelopen. We hebben eigenlijk eerst veel bekeken voordat we gingen kopen.
Ik heb vrij weinig gekocht aangezien ik eigenlijk niks nodig had. Eskadron polopad en een stel teugels.
wilde daarna nog gaan rijden maar het kwam hier iets te hard naar beneden. Dus al vast alle spullen bij elkaar gepakt voor zondag (tas met papier/kleren etc)
dus alleen de zadels/chabrakjes/hoofdstellen nog.

@lau die bow balance beugels zijn inderdaad top. Heb nu ook zeer weinig tot geen last meer van me knieen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:49

Was het leuk Equitana? :)
Ik heb van die verende blokjes bij mijn beugels, vind ik zelf heel fijn. :)
Die rode is idd gaaf Vief!
Evony. :(:)
Veel plezier in Lisse SF!
Fijn dat Westerbork niet in gevaar lijkt te komen Caro.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:55

ja was zeker leuk en super gezellig :D
alleen de tom tom stuurde ons verkeerd terug maar goed we zijn thuis gekomen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:11

Ben dus niet de enige die door tomtom de verkeerde richting op gestuurd wordt! :P

Ik ga misschien toch naar de OS van de zomer, nu aan het kijken op internet voor tickets etc. Wel heel raar, op sommige sites is het stukken goedkoper dan op andere. Willen dan naar de cross, springen en ook nog naar zwemmen ofzo. Dat laatste moeten we nog even bekijken. *\o/*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 21:13

Leuk San!
Mendy, toch nog wat geshopt dus! :)

Ik ben echt gaar als een bietje. Hopelijk vanacht óf een veulen óf een goede nachtrust ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:16

Goeieavond.

@ Lautje gaaf dat je mag starten in Tongeren. Is die cross nog mooier dan Castenray? Vind dat al zo'n mooie namelijk :) --- ik lees het al. En ik ben heeel benieuwd naar je cap!!!-- vind hem best gaaf. Voorop ook nog bling?
@ Floor tot zondag in Chaam. Al heb ik geen idee wie je bent. :+ Succes alvast zondag
@ Snoekiej lekker gereden? Ben jaloers op jou strand in de buurt!!
@ Sannn hoe ging je eerste training? Is ook wel heel leuk voor Rob dat je daar blijft trainen.-- lees het al wat onwijs gaaf dat je zo'n goed gevoel hebt gekregen. Castenray is al lekker snel dus hoef je niet eens heeel lang te wachten :D
@ Noor je hebt dus best redelijk goed geslapen? En eetsmakelijk voor nu.
@ Annetje das balen. Hopelijk valt het mee.
@ Vief wat een leuke foto! En een wc zonder wc papier is vreselijk. (zeker voor mij nu :7 :)) )
@ Sussie leuk dat je je mams hebt kunnen helpen. Paarden zijn veeeel te slim }>
@ Mandy leuk dat je maandag gaat trainen. Bij smelt? Van wie heb jij les?
@ Caro jij bent heel druk geweest vandaag. Geeft altijd wel een lekker voldaan gevoel he.
@ Mendy dat zijn zulke gave pads! Ga je hem zondag gebruiken??

Ik heb heel lekker gewerkt vandaag. Het was zo onwijs gezellig :o heb echt buikpijn van het lachen gehad. De baas (enige man bij 8 meiden) had echt zoiets van wat moet ik hier mee.
Verder mocht ik al om 18.00 naar huis ipv 21.00 omdat ik al de hele week niet lekker was. Morgen mag ik ook eerder weg. En [size=9]morgenmiddag gaan wij een paard voor Geert kijken met zijn ouders [/size]

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:22

Ga voor die opties voor je duimen Noor! Wanneer denk je zelf dat ie komt?
Dat is fijn dat je eerder weg mocht MM. Ga je zondag ook naar Chaam?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 21:25

Ik denk dat het pas na het weekend wordt, Sannn. Maar ja, wist ik dat maar zeker hè. Ik mis mijn eigen bedje nu al! :o
MM: lekker dat je eerder naar huis mocht. En spannend dat jullie morgen naar een paard gaan kijken :D Wat voor één?
Mandy: moet morgen inderdaad springen. We zijn uit de min, dus nu maar eens aan een positief saldo gaan werken wat wp betreft :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:31

Fijn Sann dat je al zo lekker bezig bent geweest! Ik ben wel heel erg benieuwd welke hindernissen je gesprongen hebt die je zelf niet zo makkelijk vond? Oh en nog belangrijker! Heb je beeldmatriaal?

Hier ook de hele dag regen, motregen, harde regen :+ niets aan!
Wederom geen tijd/zin gehad om Vies te rijden of het groene paardje. Vies heeft dus lekker twee dagen vrij. Hij heeft de hele dag buiten gestaan en het nieuwe paardje heeft voor het eerst in de kudde gestaan. Ik denk dat die wel genoeg beweging gehad heeft voor vandaag.
Nieuwe paardje ga ik morgen weer in de les rijden. Hij heeft dinsdag voor het laatst hoeven werken, dus ik ben benieuwd :D

Vief: onderzoek van neuroloog is op 5 april :) Nog even wachten dus!

Lau, die cap is denk ik niet mijn ding...Sowieso (kom ik weer hoor) de strik zit op zijn kop! }:0 :+ Wat voor outfit heb je er verder bij?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:31

@ Sannn ja ik mag mee van Geert hahaha zijn er hopelijk tegen half 11 tot een uur of 5 zeker wel.
@ Noor een hele grote zwart-bruine stouterd :D wordt 6 dit jaar en heeft een jaar stil gestaan door een operatie. Kunnen dus eigenlijk mooi opbouwen en dan kan hij mooi rustig aan mee. Ik vind hem gruwelijk gaaf en wil hem echt super graag voor Geert hebben. Kan onwijs lopen en mega springen dus dat zou een leuke opvolger voor Ludger KUNNEN zijn :D :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 21:33

Spannend!! :D