Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die smste dus naar zusje dat ze niet meer mee wilde
. mistid schreef:Nieuwe carrière voor Ultra
Bunnerveen- Op vrijdagavond 16 juli jl. heeft Ultra
een carrièreswitch gemaakt. Hij brengt nu zijn
verdere leven door als jachtpaard.
Tijdens een springtraining in het pittoreske
Bunnerveen was er een kleine miscommunicatie
tussen ruiter en paard met een fatale afloop. Tijdens
een bocht heeft Ultra een konijn tegen het hoofd
getikt. Het konijn spartelde enkele seconden na,
maar heeft de strijd toch verloren. Hij overleed aan
de gevolgen van een bloedneus.
Het konijn is voor nader onderzoek en ter con-
sumptie afgevoerd.
de daders van deze gruwelijke misdaad

En die wil je allemaal gaan lezen???
Kerstmiddag en avond staan we in de kroeg. 1e kerstdag bij vriendlief. Met z'n allen richting kerstcircus en daarna daar thuis eten (wordt gekookt). 2e kerstdag bij ons gourmetten. Gezellig, maar ben ook blij als het er weer op zit.

Meen je niet! Dus voor je die 330 boeken uit hebt, ben je zowat bejaard?? 
weule schreef:moet ie niet met gladdigheid voor de auto lopen...., nooit wegsturen of te hard remmen... nu was de auto heel en bambi keek nog enkele minuten heel lief, daarna niet meer(wastie dooodddd)
Maar je hebt wel gelijk. En beter dood dan half dood, das pas zielig!! Dan moet je nog een keer schakelen naar de achteruit en er nog een keer overheen rijden

De tentoonstelling van body worlds was erg leuk om eens te zien. De audiotour die we er gratis bij kregen had alleen niet zo gehoeven. Ze vertelden alleen maar dingen die we allang wisten. Ik vind de tentoonstelling zelf wel echt een aanrader. Daarna lekker het centrum van Rotterdam in geweest en wat gewinkeld. Heb zelf niets gekocht (zeer bijzonder voor mij!) Daarna lekker gegeten.
Alhoewel hier toch wel wat zware kost bij zit! 
Volgende keer ben je er gewoon bij!
Sussie85 schreef:Sann: succes bij de tandarts! En is er iets nuttigs uit de echo van je pols gekomen?
Ik ga slapen! Truste!

rowo schreef:Mootje schreef:Wanneer gaan we bambi eten, weule
K heb ook wel zin in een stukje Bambi-biefstuk
Ik doe mijn ogen wel dicht!!
Ik vreet die boeken ook zo op! 

). Hebben vanavond even een uitgekleed kerstmenu besproken: uiensoepje, iets van "wit"vlees (rood lust mijn vader niet meer
) dus kalkoen of kip ofzo met witlof ham/kaas en een klein toetje. 1e kerstdag gaan we met z'n allen naar mijn oudste broer, daarvoor hebben we een warm/koud buffet besteld. Hebben we er ook geen werk aan.
2e kerstdag met vriendjes fam naar zijn moeder, daar bouwen we zelf een warm/koud buffet. En maandag nog met mijn ouders naar Thialf, naar het NK Sprint & chocomelk drinken.
Hij liep wel fijn te sjouwen. Morgen of vrijdag weer. Ik zie wel een grote sneeuwbui aankomen. Hopelijk gaat ie weer langs ons heen! Ben trouwens al een paar dagen met de trailer van mijn instructrice op stap. Ik krijg het slot niet van die van mij: vastgevroren
.