Ik heb zelf nog geen paard weg hoeven brengen. Veulentje van Nudine werd wel opgehaald door de Rendac. Vond het alles behalve leuk dat ie naast de stal lag en ben de volgende dag keihard jankend pas naar stal gegaan toen ik zeker wist dat hij weg was...

Niet zo fijn gereden met beide paarden.
Met Nudien ging ik een stukje langs de weg. Ze was megastijf en liep niet helemaal lekker in draf. Vakantie heeft haar geen goed gedaan helaas, voor de vakantie ging het juist zo lekker. Heb het dus maar bij stap gehouden. Ze heeft ook een piephak (al jaren) die weer op begint te spelen. Weer warm en dik. Dus gewoon... bah. Niet lekker. Volgens instructrice is ze ook al de hele dag onrustig dus ze is niet echt in haar hummetje. Hak goed gekoeld en ingesmeerd met multimilk van de Groene Os. Komende week maar gewoon bij stap houden tot ze weer een beetje is opgeknapt. Van Nudine kan ik me trouwens wel voorstellen dat ik op een gegeven moment de beslissing neem om haar in te laten slapen/weg te brengen. Slager vind ik in de meeste gevallen overigens humaner. Maar zolang ze pijnloos op het land kan en nog blij een rondje mee om gaat, blijft ze. En uiteraard moet eerst het veulen er nog uit!
Jer had zich voor de gelegenheid in het grijs gekleed

@ Sussie: is dat gewoon een master dan Recht en management? Is wat anders dan MER aan het HBO dus?