Hier ook de zon

Bon heeft geen stiftgaten kom ik net achter... gelukkig dat Lunteren veelal zand is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je bent er wel even zoet mee geloof ik. Wel lekker als het allemaal gedaan is en je lekker in je nieuwe kamer zit
.
Jah dat viel mij ook al op ja.
Merk er eigenlijk bijna niks meer van.. Best raar, toen ik op Wolin zat dachten we serieus dat hij gebroken was, zoveel pijn deed het en nu twee dagen later merk ik er al bijna niks meer van
(jah alleen met krachtzetten of buigen). Maar ben er blij om, ik moest eigenlijk steunverband 3 dagen omhouden, maar heb het gisterochtend meteen afgedaan, wat een onzin zeg dat verbandje
.
.. viefdepief schreef:Ohw dat is wel onhandig. Snap nooit zo goed dat smeden dat vergeten
Hier ook een heerlijk zonnetjeWe zijn hier echt goed bezig
Hebben al 30 vuilniszakken weggegooiden nog lang niet klaar hihi.
) en toen dacht ik, nouja, ga toch nog niet crossen enzo.. dus toen heeft mn ma gezegd, laat ze maar weg.
en dan ga ik over half uurtje bonny vangen
Als ze mee mag gaan crossen zal ze vast wel niet meer zo jaloers zijn,
. Springen sla ik over, hier in Lumburg bouwen ze alles in de B op dik 1.05m. Nanea is al moeilijk te rijden in het springparcours, daarbij opgeteld dat ik niet zo vaak kan trainen leek het ons verstandiger om maar gewoon te gaan crossen. In de cross gaat ze er wel 200% voor, en de springparcoursen zijn daar iets lager. Ik probeer van de zomer wel te gaan oefenspringen op 80-90 cm. Maar eerst wil Madelene haar nog Z (sgw) starten..
Krijg helemaal alweer crosskriebels....

. Alleen op het laatst rende hij er even voorbij, dat moet hij nog leren dat hij na een kleine pauze nog weer kan
! 

april toch maar eens officeel
Ben weer terug van het werk.
. Ben lui
.
.
. Heb een hele gezellige stalgenoot die net zo avontuurlijk is ingesteld als ik
, we hebben een aantal nieuwe routes uitgestippeld die we nog willen gaan rijden. Haar paard en Wo vullen elkaar goed aan; bomvaste fjord met een heetkop. Haar paard vind nieuwe dingen niks, voor Wolin kan het niet nieuw genoeg zijn
, Wo neemt die fjord mee in het tempo en als Wo iets spannend vind mag ze aan de schouder van Pebbles mee hobbelen, erg leuk stel dus. We gaan volgende week maar eens even de nieuwe routes rijden, zou fijn zijn als het lekker weer was
..