Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tody schreef:Kun je daar iets aan doen dan? Aan een touw-brandplek?
Ook de regionale weersverwachting is niet echt hoopvol ben ik bang. Maar goed, wanneer regent het nou niet in oktober?

Citaat:Ik ben er al een tijdje weer, maar was zo aan het balen dat ik geen zin had om te typen.
Dressuur ging matig. te kort ingereden, hij viel me wat stil.
toch alles wel gewoon gedaan, dus geen problemen oid.
lekker langzaam cross gelopen en al, nog bianca en karin gezien.
toen opgezadeld en ingesprongen, dat ging best fijn. de eerste keer dat ik insprong op een oxer uiteraard een weigering omdat ik weer teveel ging tegenhouden maargoed, daarna ging het lekker. toen het parcours in, ik heb lekker gesprongen!! geen stops, dus heel erg tevree. tot ik voor de laatste hindernis kwam en de bel ging. heb de laatste nog genomen, en toen geluisterd. ik had hindernis 7 (simpel stijltje notabene) overgeslagen.foutief parcours, dus uitgesloten. kon het echt niet geloven dat ik zóoo stom was geweest. was wel ff flink over de zeik door mezelf. nog gevraagd of ik hc mocht, maar dat mocht niet. (regels, snap het wel)
dus heel heel erg gebaald en toen maar lekker naar huis gegaan en onder de douche gesprongen.
nu vind ik het nog wel jammer, maar ik ben eigenlijk alleen maar blij dat het springen een keer wat beter ging.
dus dat was dan mn korte natte dagje

Citaat:Je had toch nog wel 193 punten als ik me niet vergis.
hahah!!Citaat:Irene, ik hoorde het. Wat balen zeg.
Ik heb je dressuurcoupon aan Karen gegeven.
Ze zal hem voor je bewaren.
(tss)
Ik werd dus uitgesloten!! Baalde enorm en ben dus ook gelijk naar huis gegaan. Ik wist trouwens wel dat ik hem moest laten enten, maar omdat ik wedstrijd had had ik met de DA afgesproken om hem morgen te laten enten. Maar ja, nu niks meer aan te doen.

Had een balkje op de 2e van de dubbel, werd ie net iets te lang.
Toen moest ik hem nog wel even aanmoedigen in het begin maar nu trok ie super aan. Alleen 12a (boom met landing naar beneden en dan de greppel moest ik hem even aanduwen). Alleen bij de laatste afsprong had ik hem teveel op mn rechterteugel en trok ie weg naar links. Eigen schuld dus.
Waterbak echt super.
Zelfs niet eens in de gaten gehad, Bianc vertelde het me later. Maar goed, echt heerlijk gecrosst maar wel gediskwalificeerd