[SGW] Tripalon Laren - 4 & 5 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Re: Tripalon Laren - 4 & 5 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:04

ja het terrein van de cross was super, maar van de dressuur vond ik erg slecht.. jammer, niet modderig ofzo, maar veel banen van het mais. hoop dat ze het volgend jaar beter kunnen regelen...

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:13

Ben ook net terug.
Tripalon en springen ging geweldig alles foutloos.
Dressuur ging redelijk alleen erg slecht inrij terrein. (iedereen rijd als een kip zonder kop).

Hoelaat was de prijsuitreiking? Ik ben eerder weg gegaan anders moest ik te lang wachten!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:16

Het terrein lag er verder prima bij vond ik, totaal niet glad.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:18

Wat fijn dat de bodem goed is. Ik ben morgen van de partij, moeten maar eens zien hoe het gaat. Ze hebben vandaag iig goed weer gehad Ja

TinkerXXluvX; jammer dat de dressuur niet zo goed ging.

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:56

Bij mij ging het redelijk. De dressuur vond ik zelf niet zo fijn gaan, maar de jury dacht er vast anders over want ik had 191 punt. De tripalon ging over het algemeen wel fijn, alleen ik had 2 weigeringen op 4 en 5. Bij 4 omdat er een grote waterplas voor lag, waar je niet omheen kon en daar stapt ze altijd door Clown en 5 omdat die hindernis net na het stapgedeelte kwam, verder was ik met springen foutloos, was geen grote kunst Clown (6 hindernisjes van 40 cm haha) Ik had ook nog prijs, 8e van de 83 Haha!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:11

nette resultaten heb ik gelezen Lachen

Henkjan.. volgens mij heb ik jou gezien?
een vos? een had je iets roods? en grijs tape?

Mijn verslag:
Eerst moest ik dressuren met Foxfine, maar hij dacht dus dat we zouden gaan crossen omdat we op maïsland reden.. dus leek net of ik een tuigpaard had Tong uitsteken
maar m'n proef ging uiteindelijk heel goed, en was 1e in mijn ring met 211 Haha!

Toen moest ik met wit dressuren, ging ook heel goed.. ook 1e in mijn ring met 209 Haha!

Toen crossen met Fox, was foutloos (volgens die mensjes niet, maar dat kwam wss omdat degene voor mij weigerde en ik toen maar eerst ging). Hij aarzelde wel wat op de waterbak maar liep er toch wel in.

Toen met Wit crossen.. ging goed, maar na hindernis 1 wilde ze niet meer verder, dus toen hebben we even ruzie gemaakt en gaf ze zich uiteindelijk maar over en waren we ook foutloos.

En toen was ik met beide pony's 1e Haha!
En met wit ook nog kampioen van de dag samen met Mariska Wonink Haha! (met wit)

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:19

wwr schreef:
nette resultaten heb ik gelezen Lachen

Henkjan.. volgens mij heb ik jou gezien?
een vos? een had je iets roods? en grijs tape?

Mijn verslag:
Eerst moest ik dressuren met Foxfine, maar hij dacht dus dat we zouden gaan crossen omdat we op maïsland reden.. dus leek net of ik een tuigpaard had Tong uitsteken
maar m'n proef ging uiteindelijk heel goed, en was 1e in mijn ring met 211 Haha!

Toen moest ik met wit dressuren, ging ook heel goed.. ook 1e in mijn ring met 209 Haha!

Toen crossen met Fox, was foutloos (volgens die mensjes niet, maar dat kwam wss omdat degene voor mij weigerde en ik toen maar eerst ging). Hij aarzelde wel wat op de waterbak maar liep er toch wel in.

Toen met Wit crossen.. ging goed, maar na hindernis 1 wilde ze niet meer verder, dus toen hebben we even ruzie gemaakt en gaf ze zich uiteindelijk maar over en waren we ook foutloos.

En toen was ik met beide pony's 1e Haha!
En met wit ook nog kampioen van de dag samen met Mariska Wonink Haha! (met wit)

Woow, goed zeg! Ja je zei zo tegen mij bij de waterbak: ben je nog foutloos? Ik: uuhm niet echt Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:20

Gefeliciteerd WWR, netjes Haha!

Ik ben benieuwd hoe het terrein zich vandaag gehouden heeft.

Misschien geen onbelangrijke vraag voor ons. Hoe is het parkeerterrein? Is het ook mogeljk om verhard te parkeren? Wij kunnen er namelijk niet uitgesleept worden, omdat we de haak niet meer hebben Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:21

ratjelover schreef:
Ik wil je best voorlezen hoor. Ben tussen 9.30 en 12.00u beschikbaar Knipoog

Maar dan staat ze vast net zo te teuten als bij mijn moeder. Het is nogal een theemuts Haha!

Zou het wel leuk vinden om even te meeten. Schimmeltje van ongeveer 1.65, blauw jasje en wsl wit dekje (als het ver van de trailer is donkerblauw, omdat ik vrij snel daarna het terrein in moet).
Ring 1 om 11.50 uur. Zit er denk ik rond 11.30 op.

Hoop wel dat de wind wat gaat liggen, zoals het nu is durf ik echt niet met de trailer te rijden Nagelbijten / Gniffelen

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:22

Henkjan: kwam er pas later achter dat jij het was Tong uitsteken
Rowo: dankje Lachen
terrein is volgens mij nog aardig goed! ik vond het echt heel erg meevallen Ja
Parkeerterrein was vandaag ook goed Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:28

Wat een weer was het zeg! Heb ik voor niks al die droge kleren meegenomen Vork

Ondergrond was idd super.

mijn verslagje in het kort: dressuur: 197 (4e van mn ring) cross in totaal 4 (of 3, weet ik niet zeker Bloos ) weigeringen (aansteller) en het parcourtje foutloos.

best goed als je het zo naast elkaar zet. Al vond ik het wel jammer, dat hij best dwars was bij een aantal hindernissen. Vanaf hindernis 6 ging het dan weer erg goed.

We zijn niet gebleven tot de prijs uitreiking, dat werd anders wat te laat.

Wwr: gefeliciteerd met je prijzen! supergoede punten had je zeg Haha!
Henkjan: jij ook gefeliciteerd Lachen hindernis 4 he ... was dat die met die wielen ernaast? daar hadden wij ook problemen op (ook dankzij dat plasje nl Nagelbijten / Gniffelen )
tinkerXXlufX: jammer dat het niet zo goed ging Ach gut

Succes iedereen morgen!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:32

Oja er hebben trouwens wel 3 mensen onderweg gevraagd of ik het niet koud had ? Nagelbijten / Gniffelen

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:32

Netjes allemaal,,
Mijn verslag:
dressuur ging goed voor mijn gevoel, lage punten 175, en tja, dat was erg jammer want de cross ging super, ook al ging het niet op tijd ik heb er ong. 20 ingehaald Tong uitsteken hahah en alles foutloos Knipoog ben erg blij met het resultaat ondanks heb ik geen prijs, Knipoog

maar goed succes mensen die morgen moeten!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:36

Ik kijk nu even in je profiel en ik zie dat je mij ook hebt ingehaald. Bloos
Volgens mijn moeder (stond bij de laatste hindernissen) was je ook heel snel weer bij de finish.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:47

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten !

Ik wou dat ik ook vandaag was geweest.. ze voorspellen 25 mm regen voor morgen?!
Dat wordt weer een zwemfestijn Cool kan ik iig mn paard weer plas-mak maken ..

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:49

Dat is wel jammer eigenlijk. Iedereen die morgen gaat hoort nu verhalen over mooi weer en droge ondergrond en zitten ze zelf morgen misschien in de regen Ach gut

Ik hoop voor jullie dat het droog blijft Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:51

Ach, ik gooi wel wat extra droge kleren in de auto Clown
Tegen de tijd dat ik weer thuis ben ben ik vast wel weer droog Tong uitsteken

We zien het morgen wel. Hoop iig dat de storm wat afzakt, anders durf ik morgenochtend niet met de trailer op stap Nagelbijten / Gniffelen

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:53

Ik hoop voor jullie dat het terrein nog een beetje mooi is ja.. en het weer ook!
succes morgen! Haha!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:15

hmmm zo hard waait het hier nog niet, misschien moet het nog deze kant opkomen? dacht zo straks trouwens te horen dat wind morgen minder zou zijn, maar wel regen... maarja even buienradar in de gaten houden dus...

Hoop idd mandy dat je niet van terein afgesleept moet worden Nagelbijten / Gniffelen anders moet je mijn auto maar even gebruiken voor slepen Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:17

Ja ik vrees echt het meest voor het parkeerterrein. Als wij vast komen, komen we er nooit meer uit. Ooit hebben ze eens de haak aan de trailer geknupt en ons achterwaarts eruit moeten halen Bloos Best erg!

En verder weet ik toch al dat ik nat wordt, maar k hoop dat de bodem redelijk blijft. Gelukkig ben ik als eerste met alles en daarna gaan we direct weg (feest).

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:20

echt?? is de haak er al eens afgebroken ofzo?? Maar goed, je mag altijd mijn oude brikkie lenen hoor Haha! maarja hopen dat weer goed blijft Haha!
hoop idd dat bodem goed blijft, voel me al niet donders dus hoop niet dat t zwaar is rond te wandelen Nagelbijten / Gniffelen en voor jou helemaal mandy als die peesblessure gehad heeft.... maar gaat vast goedkomen!!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:23

Wij hebben ook geen haak om eruit getrokken te worden hoor, geen idee eigenlijk waarom dat ding niet aan alle auto's zit Nagelbijten / Gniffelen

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:24

tja misschien zijn sommige auto's niet echt op ruw terein voorbereidt Haha!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:28

Zonder haak kun je je paard beter even uit de trailer halen, en daarna weer laden op het harde.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:29

Wij hebben een mercedes en daar zit een gat in waar je de haak in moet draaien. Nu is die haak alleen nooit mee geleverd Gestoord Erg handig NOT!

En t was niet zo zeer een peesblessure hoor. Die was wat geïrriteerd door een trap er tegenaan. Niet ernstig, anders had ik nu niet mee gereden.

@ venga; is makkelijk gezegd. Maar dat werkt helaas niet altijd. Als je al zo half vast zit, helpt het uitladen niet meer