Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en 5 omdat die hindernis net na het stapgedeelte kwam, verder was ik met springen foutloos, was geen grote kunst
(6 hindernisjes van 40 cm haha) Ik had ook nog prijs, 8e van de 83

(met wit) wwr schreef:nette resultaten heb ik gelezen
Henkjan.. volgens mij heb ik jou gezien?
een vos? een had je iets roods? en grijs tape?
Mijn verslag:
Eerst moest ik dressuren met Foxfine, maar hij dacht dus dat we zouden gaan crossen omdat we op maïsland reden.. dus leek net of ik een tuigpaard had![]()
maar m'n proef ging uiteindelijk heel goed, en was 1e in mijn ring met 211
Toen moest ik met wit dressuren, ging ook heel goed.. ook 1e in mijn ring met 209
Toen crossen met Fox, was foutloos (volgens die mensjes niet, maar dat kwam wss omdat degene voor mij weigerde en ik toen maar eerst ging). Hij aarzelde wel wat op de waterbak maar liep er toch wel in.
Toen met Wit crossen.. ging goed, maar na hindernis 1 wilde ze niet meer verder, dus toen hebben we even ruzie gemaakt en gaf ze zich uiteindelijk maar over en waren we ook foutloos.
En toen was ik met beide pony's 1e
En met wit ook nog kampioen van de dag samen met Mariska Wonink(met wit)

ratjelover schreef:Ik wil je best voorlezen hoor. Ben tussen 9.30 en 12.00u beschikbaar

) weigeringen (aansteller) en het parcourtje foutloos.
hindernis 4 he ... was dat die met die wielen ernaast? daar hadden wij ook problemen op (ook dankzij dat plasje nl
)
hahah en alles foutloos
ben erg blij met het resultaat ondanks heb ik geen prijs,
kan ik iig mn paard weer plas-mak maken ..
anders moet je mijn auto maar even gebruiken voor slepen

Best erg!
maarja hopen dat weer goed blijft 
en voor jou helemaal mandy als die peesblessure gehad heeft.... maar gaat vast goedkomen!! 

Erg handig NOT!