[SGW] SGW Ysselsteyn 4 en 5 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW Ysselsteyn 4 en 5 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:31

Kan me niet voorstellen dat ze hoger bouwen dan regelementair is toegestaan.
Crossen worden idd wel pittiger (technischer) naarmate het seizoen vordert, dat is nou eenmaal een feit.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:41

1e van het alternatief is dik een meter bij de punt en wei in is ook zowat een meter naar beneden.. tis m'n 4e b cross en in vergelijking met vlietlanden en wieringenwerf is dit een stuk pittiger.. zo bedoel ik het meer Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:43

Is er enige twijfel over of het komende zondag door zal gaan?
Ik vind de weersvoorspellingen voor morgen nog wel gunstig maar zondag klinkt dramatisch en ik weet niet hoe de grond zal zijn als er morgen de hele dag gereden wordt en dan zaterdag nacht/zondag heel veel regen en zondag de zwaardere klasses er over heen...
Mijn ouders zitten namelijk aan te dringen dat ik me bij voorbaat maar afmeld omdat ze het M toch wel eng vinden...

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:47

ben ik ook wel benieuwd naar...alhoewel ik eerlijk denk dat het door zal gaan...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:48

de bodem was vandaag echt nog goed overal.. als het morgen niet teveel regent denk ik niet dat het afgelast wordt voor zondag

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:52

Ik hoop natuurlijk ook van harte dat het door gaat, dit wordt namelijk denk ik mijn laatste SGW dit seizoen, maar toch is er een klein beetje twijfel met de weersvoorspellingen en wat ik hier zo aan water op het land zie staan enzo...
Naja, morgen zal vast ook wel duidelijk worden of het meer regent en hoe de grond zich houdt...

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:25

we zien t wel... en we hopen maar t beste!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:27

Mensen, heel veel succes morgen !
Baal donders dat ik er niet ben met Fjordlief Haha! Verdrietig

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 22:28

Er is absoluut geen twijfel of het doorgaat. Het terrein ligt er bij of het niet geregend heeft. (heeft het hier ook nauwelijks de laatste dagen, vandaag de hele dag droog, gistermiddag een beetje regen).
Volgens de boeren hier blijft het morgen droog en valt het zondag later op de dag. Het grootste gedeelte kan wel behoorlijk wat water hebben. Mocht het echt gek worden kunnen ze het stuk waarvan ze verwachten dat het snel slecht wordt er altijd nog uithalen. ( de wei voor M/Z gaat dan gewoon over het bospad)
Don't worry!!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 06:50

ik denk idd dat het terrein zich goed houd, voor de cross althans (bos ligt er altijd goed bij). En de stukken die slecht worden met natigheid zijn bekend en daar kan dan rekening mee worden gehouden.
Voor het parkeren is het een ander verhaal maar goed daar nemen we alvast de andere auto met 4wiel voor mee want met die bus staan we geheid vast. Knipoog

en ik heb wel zin in een pittige cross, weet ik ook een beetje hoe het er nou werkelijk voor staat met wel of niet overstappen naar M-paarden volgend jaar. Heb er iig heel erg veel zin in. Zometeen maar nog even rijden, dan andere pony vlechten en dan vertrekken we rond half 11 richting Ysselsteyn voor de L-pony's!

En nog iedereen anders ook veel succes vandaag en morgen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:22

De mensen die vandaag rijden hebben in elk geval nog best wel goed weer zo! Top!
Hopelijk hebben wij het morgen ook zo...

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:26

morgen valt het vast allemaal mee!!!! (dé optimist!)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:02

ijsselsteyn ging super.. na de dressuur had ik 58 strafpunten.. Springen ging foutloos en cross was ook foutloos.. reed in 5.35 minuut en optimale tijd was 5.36.. Zelfs de punt nog gesprongen waar ik eigenlijk alternatief wou maar ze pakte zo goed aan in het begin dat ik maar gewoon geprobeerd heb met goed resultaat.. Hoor morgen hoeveelste ik ben geworden, ga nu op verjaardag..

En de bodem? die ligt er nog prima bij Lachen

M4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:29

nou Luxket, als ik die uitslagen zo bekyk.. heb je t zeker niet slecht gedaan! (en met de beste stijl van iedereen Knipoog)
(myn verhaaltje komt zo Lachen )

M4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:50

Ik heb vandaag dus ook meegereden by de B-paarden. (in dezelfde ring als jou luxket) (terrein was inderdaad prima!)
dressuur ging best lekker hy was lekker ontspannen, paar minpunten,
maar de hele zomer geen wedstryden gereden dus ik was dik tevreden Lachen na de dressuur stond ik 2e! Haha! met 46.50

toen springen, hy werd al meteen heet toen ik de ring inreed, (is standaard..) na de 1e hindernis verloor ik 'n beugel Clown
kom 'm niet meer vinden, dus de rest van het parcours -met Majes zyn snelheid *LOL*- met eén beugel afgelegd,
zag er dus wel behoorlyk slordig uit, maar toch slechts 1 balkje eraf.

toen de cross, by hindernis 3b (de afsprong de wei in) had ik een weigering, toen sprong hy gelukkig wel, maar eenmaal ín de wei wou hy niet meer verder! begon raar te draaien en te springen. Toen ging hy toch maar wel door, heb er wel tyd mee verloren en dat was wel balen natuurlyk, heb ook de punt gesprongen, deed hy prima Lachen had uiteindelyk een tyd van 5.58, dus viel nog wel mee gelukkig..

resultaat: een 9e plaats Lachen dit was onze 2e sgw-wedstryd (vorig jaar ook in ysselsteyn) dus ben hier zeker tevreden mee!
(ohja, hy ging goed door de waterbak! daar was ik echt bly mee Haha!)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 05:06

Het stromt hier nu...
Heb niet veel trek in op pad gaan met de trailer met deze wind.
Maar goed, als de wedstrijd gewoon doorgaat, ga ik me nu ook helemaal klaar maken voor vertrek...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 05:19

M4L ik heb jou zien springen en crossen! het springen viel nog wel mee hoor! maar gefeliciteerd met je goede rit

Nickeltje hier regent het een heeeeeel klein beetje eerder spetters die uit de lucht vallen zo nu en dan en waait het een beetje niet hard maar eerder beetje guur..

wij gaan iig! terrein lag er gister prima bij ook het parkeren was super..

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 05:26

Hier waait het wel super hard maar eigenlijk blijft de regen een beetje achter.
Hoop dat dat misschien wel een goed voorteken is. We zullen het zien. Ik ga nu aan het werk.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 05:26

Ow... ok. dan zet ik door. Heb echt staan twijfelen af te gaan bellen, aangezien buienradar voor de komende uren ook niet heel optimitstisch is...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 05:32

het is altijd gokken maar ik keek net ook maar het zijn de kleine buitjes die net wel of niet opgevangen worden als ik het goed bekijk.. is heel vaak hier

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 09:15

Pfoe, ik hoop dat het mee gaat vallen, maar het ziet er niet lekker uit.
De wind is ook behoorlijk stevig. Lijkt me niet fijn om dan met je trailer op pad te moeten....

Iedereen die toch gaat, heel veel succes!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:36

Wij hebben vaochtend om 6.15 uur afgemeld; het waaide hier zo hard. Ik had echt geen trek om met dat weer met de trailer op pad te gaan. Het is nu wel een stukje rustiger. Regen deert me niet, maar die wind brrr.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 10:46

weet iemand door wie er foto's zijn gemaakt?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:35

Wedstrijd is voorbij. Bij deze een slotje.