Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GvdT schreef:Ik weet dat de cross donderdagavond al helemaal klaar is. Ik vlag de cross donderdag nl uit en kleed hem aanen heb echt een bloedhekel aan de onsportieve ruiters die vanaf zondag (staan er al een aantal hindernissen) al door het bos rijden en de hindernissen springen. Cross staat dan op Z nivo en behalve onsportief is het imo ook nog eens hartstikke gevaarlijk...
Zoveel Z ruiters zijn er niet in NH.
Onder andere door dit soort mensen zijn ze ook genoodzaakt om beveiliging in te huren. Die lopen patrouilles door het bos om te kijken of er niets gesloopt wordt. Kost natuurlijk wel weer klauwen vol geld.
Ruiters die wel zelf zien worden ook om de naam gevraagd en aan de hand van de startlijst gekeken of ze er iets te zoeken hebben of niet. Dan vooral de ruiters met de rijpaarden, mensen op ijslanders ed zijn niet echt potentiele sgw ruiters..
Ik vind de B al te hoog. Maar ik vind het wel jammer dat alle hindernissen steeds uit het bos gehaald worden. Vroeger stond er her en der nog een huppeltje.

Luca__ schreef:Wanneer is deze cros??
GvdT schreef:
Ben zóó benieuwd wat Vent gaat uitspoken
)