Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien is ff rust voor je paardje geen foute gedachte!
) bianca1980 schreef:Voor mij was zaterdag weer net zo'n drama als Vlietland. Dressuur als altijd goed en daarmee eerste in ring 5 met 211 punten.
De cross had ik gelopen en omdat ik vorig jaar in MB 3e was in de L voorzag ik geen problemen. Hindernis 4 de barbeque en de race auto voor het water waren voor mij twee punten waarop ik me moest concentreren. omdat die van mij totaal niet bang is op water verwachtte ik daar geen problemen mee.
Echter op het springen weer drama, inspringen begon al slecht, veel slechter dan Vlietland, op de lage steiltjes al weg schieten en omhoog komen. Het parcours begon met 1, 2 en 3 aardig, ik dacht, nou zou het gaan lukken ?? maar helaas op 4 vol in de ankers, tweemaal, toen heb ik haar er toch over kunnen zetten en ging het aardig op 5, goed op 6 en 7 , 8 kwam ze behoorlijk op tempo en 9 op het laatste moment vol in de ankers op de rechterzijde van het bord. OVER en uit.![]()
![]()
![]()
![]()
waar het nou ineens aan ligt geen idee, Chaam 1 balk foutloze cross en Castenray foutloos en cross 2 weigeringen door zelf fout rijden, niet van haar uit en nu ineens niet starten ???
Ik weet het nu even niet, de een zegt terug rijden de ander zegt laat haar lopen want anders twijfelt ze teveel.......het is allemaal zo tegenstrijdig en het commentaar lijkt niet eens op elkaar. Ik overweeg haar nu een maand op rust te zetten, want ze oogt enorm gespannen en dan kijk ik even wat ik ga doen. Het word in ieder geval dit jaar geen M meer, als ik de punten wel vol zou hebben blijf ik HC rijden denk ik want anders krijg je zo'n abrupt begin in het M.
Eerst maar even pony observeren en wellicht een homeopaat erbij halen , hoewel ik weet dat dat wel eens wat zweverig overkomt. Maar fysiek is ze goed dat weet ik 100% zeker , ze had nog een fysio gehad twee maanden terug en dressuur gaat heel fijn op het moment in de training.
! Ik heb je in Castenray nog zien rijden en dat ging zo goed!
.

Scum schreef:Ze hadden ook mensen die de cross helemaal niet hebben gereden in de prijzen gezet

Scum schreef:Ruud; jammer dat ik je niet gezien heb.
Tal; ik was er wel met de uitslag. Die is rond half 6 opgehangen. En om 6 uur de uitreiking. Ze hadden ook mensen die de cross helemaal niet hebben gereden in de prijzen gezet
Ruudjw schreef:Bianca, klinkt allemaal heel erg bekend, is het zadel nog helemaal in orde? Bij Oasis bleek deze niet goed meer te passen, wat resulteerde in volledig afbreken voor de sprong.
Ook in het bijzonder Scum die weer fijn gereden heeft! (Had niet anders verwacht
)
.. Hij is nu echt zo ontzettend hengstig... Heel komisch om te zien in de weide...
Nickeltje schreef:SGWukkie, klinkt niet echt als een prettig verlopen parcours en cross. Jammer joh, maar er is wel hoop voor de toekemst toch? Gewoon een hoop om aan te werken lijkt het...
Wanneer de volgende?
, maar weet toch nog wat foto's van haar hubbie te maken.