Ik heb eerlijk gezegd zo vreselijk veel mensen gezien en gesproken dat ik op gegeven moment de draad ook een beetje kwijt was.
En Amber zonder Fjordy, dat was ook even 3 keer kijken voordat ik haar herkende
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. WolinLotte schreef:@Snoekiej: Há, dan heb ik je gezien!! Leuk koppie heeft Vorstin!!
Heb trouwens Nielsie gezien en Jetske succes gewenst, die keek me nogal geschrokken aan![]()
vertel de suituatie eens
Jetske_ schreef:WolinLotte schreef:@Snoekiej: Há, dan heb ik je gezien!! Leuk koppie heeft Vorstin!!
Heb trouwens Nielsie gezien en Jetske succes gewenst, die keek me nogal geschrokken aan![]()
wanneer was dat?vertel de suituatie eens
Ik was dat mens in de rooie bodywarmer en groene pet.. Ik liep naar je toe en zei :"Dag Jetske!!.." En toen gaf ik je een hand en zei: Haai! WolinLotte!
Maar je keek me een beetje afwezig aan..
aha, er waren zo al 2 mensen me aangeschoten, maar door de spanning heb ik niet echt geluisterd wie het nou waren
.. Maar bij deze dan: Hoi

Tijd om hem te gaan halen was er niet, maar gelukkig hadden we een hele aardige buurvrouw bij de trailers waarvan ik hem mocht lenen!
, zoiets overkomt je ook maar 1 keer
.
!Apple schreef:Huh Snoekiej, dan heb ik je inderdaad helemaal niet gezien![]()
Ik heb eerlijk gezegd zo vreselijk veel mensen gezien en gesproken dat ik op gegeven moment de draad ook een beetje kwijt was.
En Amber zonder Fjordy, dat was ook even 3 keer kijken voordat ik haar herkende.
WolinLotte schreef:@ Paul: Die van jou was aardig op dreef op het voorterrein![]()
.
Hoe ging je cross? Heb alleen nog eventjes naar je gezwaaid, niet meer gesproken...
! Losrijden kost met hem tijd en inspanning. Dan wil hij inderdaad wel eens wat minder gecontroleerd over het weiland scheuren of zich op andere manieren onder mijn gezag vandaan wurmen. Maar dat kwam uiteindelijk dus goed en ik ben heel tevreden over onze rit. Een paar hindernissen wilde hij pas in tweede instantie springen, zoals de brandstapel en de boom in de kuil, en bij het water heb ik niet het gevecht gezocht toen hij niet wilde. Kortom: blij met mijn lieve loeder. Groeten Paul 
Snoekiej schreef:Leukopdefoto heeft de foto's van vandaag ook al online staan!
Liedje_ schreef:Haha, en niels, wist je eigelijk wel wie wij waren?

)