Lens zit trouwens waarschijnlijk geen barst in, maar is een deeltje van de binnenbekleding wat los heeft gelaten ofzo.
Anyways, hij word zsm vervangen, dus ik kan hem van 't weekend gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
), daarna gingen we weer terug naar de BBQplaats en kregen we wat te eten.. nadat we hadden gegeten gingen we met auto's naar het strand waar we een feestje hadden.. De meeste examengangers zijn daar denk nu nog, maar ik ging al wat eerder naar huis met een klasgenootje.. Was namelijk best saai, en moet morgenochtend eerst werken, en ben de laatste tijd heel moe.

viefdepief schreef:Saai hoor Rowo
Tweede rondje ze heel fijn rond. Alleen een balkje onderweg. Maar dat kwam meer omdat het best laag stond en als ze het niet eng meer vind dan let ze met die lage hindernisjes ook niet zo goed meer op. Was wel heel tevreden. Volgende keer misschien een rondje 80 en dan 90 cm doen.
Veel succes met je stage nog, zou niks voor mij zijn!

Haha!
Succes met je stage tussen de babietjes..
) en dan richting huis. Woods rijden en donderochtend na mijn rijles gelijk weer naar Enschede voor die presentatie.. Ben blij als we dat vak afgesloten hebben.