Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AntheaV schreef:ja ik heb jou wel gezien, volgens mij viel het wel mee hoor hoe je erover ging
Heb iig wel heel veel slechte sprongen gehad bij die hindernis
PolleMaster schreef:@ Ladyisabelle :: Was jij misschien ook in Oenkerk bij die crosstrainting bij mij in het groepje (A)??
Rosalie123 schreef:Ja ik eigenlijk ook wel. Had het al overgemaakt, voor dat ik wist dat mijn paard niet goed was. Ben het geld dus wel kwijt, maar is niet anders.
caroline78 schreef:Die van mij was niet op het randje. hij had geen zin meer om actief door te draven. Kreeg gelukkig hulp van een grote hond die bij de muur stond en meneer liep eindelijk door. doordat hij liep te sjokken was het voor haar moeilijk te zien.
rowo schreef:Daarom had ik het ook niet overgemaakt... er was nl de kans dat calyp al verkocht zou zijn. Ze deden nergens moeilijk over.
rowo schreef:Wat vonden jullie trouwens van het inschrijfgeld tov het prijzengeld? Niet dat dat het belangrijkste is ofzo, maar k vond het toch wel ronduit belachelijk.
B paarden is 22,50 euro in schrijfgeld, wat ik toch al heel erg veel vond. Eerste prijs kreeg 'maar' 35 euro en een zak snoepjes!
rowo schreef:Ik vond de B pony's veeel te hoog en niet eerlijk. Op 3 hindernissen na ofzo moesten ook de C pony's hetzelfde springen als ons (B paarden), 80cm dus.