Even voor half 9 in Chaam, waar Nickel naast ons parkeerde (al wist je niet dat wij het waren denk ik
)Dressuur begon eerst iets minder, Michael stikte uiteraard weer van de zenuwen, had ong. zo'n:
gezicht, alleen dan de smile andersom haha! Estelle galopeerde ook nog aan in de slangenvolte.. Maar toen bij onderdeel 5 werd de jury opeens wakker: "oooh was hij al begonnen? Oh goh.. Nou laat hem nog maar eens overnieuw beginnen dan, paard heeft toch energie genoeg". En de 2e keer ging het eigenlijk veel beter, deze keer galopeerde ze niet aan in de slagenvolte

178 punten, en net onder het midden! Niet slecht.
Springen was wel okeey, ze was een beetje erg heet, en ze kwamen wat te dicht onder een steiltje.
1 balkje dus.
Cross vonden wij allemaal heeel erg spannend!! Hoe zou Estelle het aanpakken?
Was wel een super mooie cross!! Lekker stevig, wat leuke technische dingen, maar wel mooi aangeleund allemaal!! Alleen die scheve punt op het laatst vond ik wat minder, beetje priegelen.
Ze gingen mooi van start, even beetje zoeken op 1. Daar werd ze nog wat afgeleid door de bloemen.
Ik snel naar de scheve punt gerend, meegeluisterd met de omroep. En daar was hij al weer heel erg snel! Helemaal foutloos, overal rechtdoor gegaan!! Alleen 10 seconden buiten de tijd.
Ben echt super super trots op zowel Michael als Estelle!! Wij moesten helaas om kwart voor 5 echt naar huis, want Michael's zus is vanavond vertrokken naar Australië voor een jaar, en gisteravond hadden we nog afscheiddiner. Gelukkig wilde Robin's moeder (of beter Damour's moeder) de prijs wel mee nemen als hij die had, want Robin zat iig in de prijzen.
En ja hoor, hij is uiteindelijk 4e geworden
Zijn allereerste wel verdiende prijs met SGW!!
Voor ons een top dag!! Wel heel nat helaas..
Suus ook nog voorbij zien scheuren, zag er goed uit joh!!
Verder Lielle nog zien lopen na haar cross, maar die was heel druk met verslag doen aan iemand!
. 

*
Als ik zo wat andere foto's bekijk ziet t er bij mij idd nog helemaal niet zo verkeerd uit!

Wat toch de laatste
". En ze bleef gewoon zitten, maar t was ook erg lastig. Als ze afgestapt was had ze m misschien nog minder onder controle gehad... Maar t was gewoon n hilarisch gezicht... Vond t trouwens al n beetje vreemd dat ze L reed met n paard dat nog niet achterwaarts kan.