En ik weet dat Macho het ken, dus dan is het wel een leuke ervaring dacht ik zo. Dat het niks gaat worden staat erbuiten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shanty_Muis schreef:Ingridje16 schreef:Ja inderdaad zat net te denken.
We moeten het maar weer eens over de rip gaan hebben![]()
Had ik meteen een vraag![]()
Is het thema van de outdoor weer feest?
Want ben niet zo fan van al die glitterende slingertjesMe paard al helemaal niet.
Dan moeten we daar even op gaan oefenen, anders weet ik het wel weer, dan vliegt me paard zo met me naar den helder en weer terug
Inderdaad, Als pensionklant had ik wel de gelegenheid om op zondagavond de hindernissen te springen. Niet gedaan omdat ik zelf 2 dagen cros starte natuurlijk, en ik heb ook weer de gelegenheid om op de maandag na de cros het parcours te springen.
Amber_ schreef:Wow KellyGaaf gedaan haha

Ingridje16 schreef:Nou ik vind dat meetje wel een beetje gelijk heeft.
Dit is namelijk geen normale cross.
Ik heb ook crosstrainingen gevolgd maar ik ben nog nooit slingers en glitters tegengekomen op een cross terrein.
Het feit dat een paard over picknick tafels of boomstammen springt zegt niks over dat hij ook over een hindernis gaat die volledig versierd is met wapperende vlaggetjes en glitters.
Als je paard dat parcour al een paar keer heeft gesprongen heb je daar altijd voordeel in.
Bij mijn paard is een wapperend zeil tijdens een buitenrit eng, tijdens een normale cross niet.
Maar ik noem dat van de rip geen normale cross maar echt een uitdaging.
Shanty_Muis schreef:Ingridje16 schreef:Nou ik vind dat meetje wel een beetje gelijk heeft.
Dit is namelijk geen normale cross.
Ik heb ook crosstrainingen gevolgd maar ik ben nog nooit slingers en glitters tegengekomen op een cross terrein.
Het feit dat een paard over picknick tafels of boomstammen springt zegt niks over dat hij ook over een hindernis gaat die volledig versierd is met wapperende vlaggetjes en glitters.
Als je paard dat parcour al een paar keer heeft gesprongen heb je daar altijd voordeel in.
Bij mijn paard is een wapperend zeil tijdens een buitenrit eng, tijdens een normale cross niet.
Maar ik noem dat van de rip geen normale cross maar echt een uitdaging.
Mijn 3e keer waterbak heb ik 3 weigeringen gehad terwijl ik daarvoor 2x foutloos erover heen was gegaan.
Verder zou Gianna eerst op zondagavond een aantal sprongen gaan starten en ik op de maandag na de cross het parcours kunnen springen met Nero. Hmm. Allemaal uit de duim gezogen? Maar ik ga daar niet over in discussie.

doen iig meerdere mensen Widner schreef:Ik wil wel mee doen met het ponyrennen, maar ik doe ook al mee met de cross, pony hoog. Dus ik denk niet dat het allebei kan?
Paarden Hoog en Ponyrennen

Die bestaan ook
Maaartss schreef:Wow. der doen der ook veel mee!
ik rij paard op de ripse ruiters. ik ben schrijvester van de cross.
dus ik zal jullie allemaal nog wel voorbij zien komen.
ik wens jullie allemaal al heel erg veel succes met het crosse!
Amber_ schreef:Maaartss schreef:Wow. der doen der ook veel mee!
Wat leuk
Maaartss schreef:Wow. der doen der ook veel mee!