rowo schreef:@ MJ: rijd je s winters nog gewone dressuur en springconcoursen?
Anders ging ik in de winter nog wel eens springen maar mijn wedstrijddip was zo diep geworden dat ik deze winter gewoon even helemaal geen wedstrijden rij en dat bevalt wel, het rijden gaat lekker momenteel!
Ik weet nu niet zo goed wat ik in het voorjaar zal doen, een paar crossen of nog wat langer doortrainen. Dressuur en springen zal ik denk niet zo snel meer doen. Echt ver kom ik toch niet, en wedstrijden voor het wedstrijdrijden op zich vind ik met dressuur en springen niet echt zo leuk meer

Blijkbaar had ik mijn wekker niet goed aangezet, dus ik werd wakker gebeld door mijn fietsmaatje op zaterdag naar stal. Ben heel snel opgestaan, en was maar een half uurtje te laat gelukkig. Straks ga ik weer naar stal om Vorstin alvast te vlechten. 
haha! En in de barrage een balk, op hindernis 4 (die oxer uit de hoek, van het basisparcours) ze zat na 3 overkruist dus nam der terug maar miste toen net wat tempo en ritme voor die hindernis, maar verder heel fijn!
We gaan het komende donderdag in Hulten weer eens proberen!
. Bij mij ging het wel redelijk. Met 1 had ik 2 balken geloof ik en met de ander had ik vreselijk pech. Ik wou aanrijden voor de dubbel, kwam de ruiter voor mij de ring in en stond voor de hindernis, waardoor ik een volte moest rijden. Werd als stop aangerekent natuurlijk.
Vooral de stapmolen vond ze erg raar! Maar behalve dat ze in het begin vrij druk was met rijden heeft ze zich heel goed gedragen. Lief met opstappen en heb haar na de tijd alleen afgezadeld en ze bleef mooi rustig los staan

1 keer een stop op de 2e van de dubbel, maar paste ook van geen kant. Daarna weer mooi verder. Onderweg geloof ik ook nog 2 balken meegenomen. Maar eigenlijk toch wel weer wat vertrouwen gekregen. En wij hebben inderdaad ook 'last' van dubbels die kort uit de hoek zijn gebouwd, dat is ook mijn grootste probleem.
)