[SGW] Wat wil jij bereiken in 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: Wat wil jij bereiken in 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:33

andrea16 schreef:
Als eerste natuurlijk dat paard en ik gezond blijven en geen vervelende blessures oplopen.
- dressuur: doorpakken en eind van het jaar L1 kunnen starten of een paar L1 proefjes gestart hebben
- springen: weer oppakken en lekker in de L rijden
- SGW: eerst nog maar in de L blijven en fijne crossen rijden! Als het erg goed gaat misschien over naar de M Bloos!

Helaas is de eerste zin al niet uitgekomen afgelopen jaar. Ik kan gelukkig wel zeggen dat we nog een fijn voorjaar hebben gehad samen, dat zal ik zeker niet vergeten.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:17

sfranken schreef:
Mijn eerste doel om weer eens een keer met zo'n gaaf, super gevoel/ de kick over de finish van de cross te komen. Is toch alweer lang geleden. En als het weer lekker voelt kijk ik wel verder. Heb in ieder geval dispensatie gekregen en begin L hc denk ik. Als het goed voelt zal ik vrij snel over gaan maar als het het hele seizoen duurt is dat ook geen probleem. Ik zie wel....
En natuurlijk eindelijk met Zodiack aan de gang. Hopelijk eind van 't seizoen een crossje rijden.

Doel wb gaaf,super gevoel/de kick voelen in de cross is meer dan bereikt.
Ook met Zodiack aan de gang geweest maar voor mijn idee toch te weinig. Ik ben niet verder gekomen dan een paar dressuur wedstrijdjes....

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:39

Eventinggek schreef:
Mijn doelen voor 2008:
Als eerste natuurlijk alles gezond en wel houden!! Bloos

Pasjha
SGW - Vanaf januari ga ik Pasjha én mezelf echt optrainen om in Chaam de eerste keer Z te gaan starten. Dan doortrainen tot we lekker meekunnen in de Z. Is trouwens wel echt superspannend!! Indien het echt lekker gaat zou ik heel graag * willen gaan starten (ik ga daar denk ik maar eens een aparte topic over openen want ik weet denk ik nog helemaal niet wat dat precies betekent qua omliggende eisen enz.)
SPRINGEN - Nog effe lekker in de L blijven. Als het verder goed gaat, van de zomer over naar het M. Anders lekker in de L blijven Knipoog Zó'n springruiter ben ik nou ook echt niet (doe mij maar n lekker cross Tong uitsteken )
DRESSUUR - Punten voor de M2 bij elkaar krijgen en dan zomer/winter 2008 M2 gaan starten.

Ungaro
SGW - L helemaal uitrijden. Indien het echt lekker blijft gaan, in t midden vh seizoen een fijne wedstrijden zoeken om over te stappen naar de M....
SPRINGEN - winterseizoen 2007 de B uitrijden. Als dat lekker gaat daarna overstappen naar de L.
DRESSUUR - aankomend weekend eerste keer L2. Als dat lekker gaat volgende zomer/winter naar de M1.

Heb helaas maar de helft gezond kunnen houden Verdrietig maar t goede nieuws is dan natuurlijk wel dat Ungaro nu weer goedgekeurd is Knipoog

Wat Pasjha betreft zijn mijn doelen denk ik toch wel echt ruimschoots bereikt Haha! Wie had ooit gedacht dat ik 3 x CIC* zou starten, waarvan ik de laatste 2 zelfs foutloos gecrosst heb en de laatste zelfs een 6e prijs behaald heb Wow! Hierdoor is t M springen wel n beetje uitgesteld Bloos maar dat is qua oefening ook wel goedgekomen Haha! In t M2 dressuur heb ik zelfs ook nog n paar prijzen behaald en de wp'en schieten ook al op!

Verder heb ik dit jaar weer heel veel geleerd en ben crossen alleen nog maar leuker gaan vinden Haha!

Lielle

Re: Wat wil jij bereiken in 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 00:41

Lielle schreef:
dat wordt opschieten in 2007 Scum Haha! Je hebt nog zes weken.

Ik heb een heel simpele doelstelling voor 2008: 2 * B HC starten in Chaam of evt EL. Ambities heb ik niet meer, we kijken gewoon per wedstrijd. Te veel tegenslagen Knipoog

voorzienende blik Verdrietig Ik heb 1 * M gestart (dat was dan een meevaller), en verder dus helemaal niets Verdrietig

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:10

Lappie_Lap schreef:
Phoe, vind het wat gevaarlijk om doelen te stellen ben ik achter gekomen Bloos

Als eerste hopen dat Lady volgend buitenseizoen weer 100% is en weer mee kan op wedstrijd. Als het herstel het toelaat toch wel een stuk of 6 crossen rijden en bij deze ook de cross uitrijden. Verder het springen weer oppakken in het B en hopelijk eindelijk eens uit die vervelende M1 gaan Clown

Met Bandit debuteren op de wedstrijden. Hopelijk aan het eind van het jaar de punten voor het L1 of al enkele proefjes L1 hebben gereden. Afhankelijk van hoe hij het doet aan het eind van het jaar toch wel enkele B parcoursjes hebben gesprongen en crosslesjes volgen. Heel, heel misschien sgw Nijeberkoop met hem meerijden.

Maar vooral, zoals de meesten, het spul gezond en heel houden Lachen

Poe, ik was met Lady iets te optimistisch Bloos
Ze is wel weer 100% verklaard, maar ik het de opbouw zo rustig aan gedaan dat ik geen wedstrijden heb gereden ... laat staan crossen Tong uitsteken Het ziet er nu naar uit dat ik dit jaar 1 BB wedstrijdje met haar ga springen. Zien we volgend jaar wel weer Lachen

Bandit: Dressuur is gehaalt, juni L1 gestart ... toen dipje door aanleuningsproblemen .. maar sinds een maand is die er weer. Springen ook een paar keer B gestart, maar nog wel steeds 1e parcours BB .. komt wel goed Lachen
Crosstrainingen heb ik nog niet gedaan, daar vond ik het springen nog te grillig voor .. hoe graag ik ook wilde Knipoog

@ Lielle ... Ach gut

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:51

AnneMieKe_89 schreef:
Mijn 'wat wil ik bereiken in 2008' is ook heel anders! Met Toffee krijg ik het helaas dressuurmatig nog steeds niet voor elkaar, hoewel ze wel weer goed in haar lijf zit.. We hebben besloten haar te verkopen..
Mijn nieuwe doelen zijn nu dus:

- Een leuk paardje vinden dat fijn te rijden is;
- Daar lekker mee aan de slag gaan, wat dressuuren;
- Als het dressuurmatig allemaal gewend is en voor elkaar is, aan de slag gaan met het springen;
- Als ik met springen een basis heb, eens een crosstraining proberen;
- En als hij het crosswerk heel goed oppakt, heeel misschien een oefencross in mei/juni?

Nou, ben best tevreden over het resultaat!
- Leuk paardje is zeker gevonden!! Ben heel blij met Zoef;
- Dressuurmatig gaat het al leuk, L1 met 7 winstpunten;
- Springen gaat nu lekker, nog even doortrainen, en 21 december mijn eerste B parcours;
- Cross training gaat ook super! Hij vind het hartstikke leuk;
- En tot slot pakte hij de oefencross in Broekland ook toppie aan!

Op naar 2009 Haha!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:32

Terugkijkend is er geen spaan heel gebleven van de goede bedoelingen die ik een jaar geleden heb geformuleerd. Een deel van de oorzaken heb ik voldoende in beeld (w.o. mijn rijtechniek, fysieke ongemakken bij Rose), dus laten we dit jaar maar een "leerjaar" noemen, met name voor mijzelf Clown . Voor volgend jaar ... een ander topic ... Cool Groeten Paul

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:06

damour schreef:
Een medaille halen op het EK. Bloos

Helaas niet gelukt.Al was het EK voor mij wel goed verlopen helaas niet voor het team.
Maar ja...3 maal scheepsrecht in 2009 gaan we er hopenlijk weer voor.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:29

Sjaan schreef:
Doel voor 2008 met Valdi:

B dressuur, B springen en B SGW starten.
Ik hoop dat ik eind 2008 de winstpunten in het B springen en B SGW voor de L heb.

Verdrietig Bij mij is er ook niets van terecht gekomen, helaas.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:34

Mijn doel is geslaagd! M cross, M springen en een fit paard! Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:43

Seizoen 2008 is helaas voorbij. Hier een slotje.