[SGW] SGW Barchem - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Re: SGW Barchem - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:00

Pfff, Caatje klinkt heftig allemaal, maar wel heel fijn dat je rug en nek verder okay zijn!! Beterschap en voor daarna: kalmpjes aan weer opbouwen en gewoon dan zien waar je weer puf in hebt!

Over die hindernis na de waterbak: ik had begrepen dat je hem bij de B-pony's mocht springen of dat je er links langs mocht. Stond dat niet zo getekend op de tekeningen die er bij hingen? Kan het me ook niet meer 100 % precies herinneren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 15:14

Je mocht die hindernis alleen springen als je M of Z startte. De overige klassen MOEST er links langs. Ik heb er minstens 2 rechts langs zien gaan en die zijn gediskwalificeerd.
Je moet tussen de witte en de rode vlag door, maar je mag geen hindernissen van andere klasses springen. De enige optie is dan nog om links langs die hindernis te gaan.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:35

Ik vond 'm vrij duidelijk, je kon er hoe dan ook niet rechts langs, dus dan zit je inderdaad gewoon fout. Heb er zelf maar 1 rechts langs zien gaan, maar die kon ook niet anders meer (die trok het rode vlaggetje ook mee Clown), die heeft 'm er alsnog goed doorheen gestuurd.

@caatje, dat was best even schrikken zondag zeg, we wisten niet dat jij een bokker was eigenlijk, we hebben je moeder en groom (waarschijnlijk tante?) in ieder geval op het karretje zien stappen die jouw kant op kwam crossen. We zijn er toen zelf nog even heen gewandeld, en hadden toen al een vermoeden dat het echt niet goed zat, aangezien je daar nog steeds lag en het nog een poosje duurde voordat je in de ambulance kon worden gehesen. Was trouwens verbaasd (en opgelucht) te zien dat je paardje er goed vanaf is gekomen, die liep al vrij snel weer relaxed rond (en gras te eten). Hopelijk kom je er wel weer snel bovenop en zijn jullie volgend jaar weer in staat om mee te crossen en dat het vertrouwen weer terugkomt Ja!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:40

Wat een verhaal Caatje, beterschap! Ach gut

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:33

Beterschap Caatje Ach gut.
Gelukkig dat je paardje verder niks had.
Wel vervelend dat je je sleutelbeen gebroken hebt Nagelbijten / Gniffelen.

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:54

Jeetje Caatje, veel beterschap! Gelukkig dat je paard niks heeft Knipoog!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:20

Blij wat van je te horen caatje! En super dat je paard niets heeft. Alleen je verhaal over Jan snap ik niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij....

Neem lekker de tijd voor je herstel en bedenkt daarna gewoon pas of je nog gaat crossen en hoe. Op dit moment kun je daar toch geen heldere beslissing over nemen...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:26

Wendy; gefeliciteerd! 4e van Nederland in het Z is gewoon super!

Caatje; ik kan me absoluut voorstellen dat je vertrouwen hier een grote deuk van heeft opgelopen. Voorlopig gewoon lekker herstellen en niet aan crossen denken.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:31

SGWOllie schreef:
Blij wat van je te horen caatje! En super dat je paard niets heeft. Alleen je verhaal over Jan snap ik niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij....

Neem lekker de tijd voor je herstel en bedenkt daarna gewoon pas of je nog gaat crossen en hoe. Op dit moment kun je daar toch geen heldere beslissing over nemen...

Hee Wollie hij starte na mij en zijn aanhangers wilden mij wegslepen zodat hij door kon gaan, daar heeft de organisatie toen een stokje voor gestoken. Kan hij niks aan doen, die fans van hem zeiden het. Ik kon namelijk niet opstaan!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:36

Caatje1986 schreef:
Hee Wollie hij starte na mij en zijn aanhangers wilden mij wegslepen zodat hij door kon gaan, daar heeft de organisatie toen een stokje voor gestoken. Kan hij niks aan doen, die fans van hem zeiden het. Ik kon namelijk niet opstaan!

Hm vreemde actie! De cross was toch gewoon stilgelegd.
Niet druk over maken verder, ben blij dat het naar omstandigheden redelijk met je gaat. Wat zal jij een pijn gehad hebben.... Scheve mond

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:38

SGWOllie schreef:
Caatje1986 schreef:

Hm vreemde actie! De cross was toch gewoon stilgelegd.
Niet druk over maken verder, ben blij dat het naar omstandigheden redelijk met je gaat. Wat zal jij een pijn gehad hebben.... Scheve mond

Nee hij was nog niet stilgelegd toen maar geeft niet ik vond alleen dat de organisatie er alles aan heeft gedaan om mij zo goed mogelijk te "verzorgen". Knipoog en ben daar blij om.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:39

Dat kan ik me voorstellen! Ja

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:42

Ik zal het doorgeven aan de organisatie Haha! De cross was wel stilgelegd gelijk na je val. Heb het iig wel omgeroepen, de nummers die na jou waren zijn wel door gegaan tot hindernis 8 en daar opgevangen. Wat daar verder gebeurt is weet ik ook niet. Als het goed is heb je een bloemetje gehad van de Bergruiters Haha!
Heel veel sterkte toegewenst

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:46

tinkiebel schreef:
Ik zal het doorgeven aan de organisatie Haha! De cross was wel stilgelegd gelijk na je val. Heb het iig wel omgeroepen, de nummers die na jou waren zijn wel door gegaan tot hindernis 8 en daar opgevangen. Wat daar verder gebeurt is weet ik ook niet. Als het goed is heb je een bloemetje gehad van de Bergruiters Haha!
Heel veel sterkte toegewenst

Oh dus van de Bergruiters die bloemen, wat attent zeg! Ik kreeg gister een berichtje van mn huisgenootje dat er bloemen waren bezorgd van een rijvereniging! Ik zit nu bij mn ouders omdat ik niks kan..dus wist niet van wie!

Heb je mailadres of telnr om ze te bedanken? Mijn ouders waren ook zeer te spreken over de betrokkenheid van de organisatie, dat verlicht de pijn op zo'n moment wel!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 12:59

ow haha als het goed is stond het ook op het kaartje. Je kan mailen via de site www.bergruiters.nl en dan samengestelde wedstrijd. Daar staat het telefoon nr en email adres van het secretariaat.
Gelukkig is alles meegevallen. Hoorde hoe het gegaan was dat je paard boven op je viel. Hopelijk houd hij er geen angst van over en zien we je volgend jaar weer in Barchem

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 13:53

Super om te horen dat de organisatie zo goed voor je gezorgd heeft caatje! Het is zo belangrijk om mensen stil te laten liggen als je nog niet precies weet wat er aan de hand is!! Fijn dat deze hinderniscontroleurs dat goed begrepen hadden!!!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:10

Mooie technische cross!!!

Was ook mijn laatste wedstrijd met Lars, we zijn 10e in het M geworden en met de Equipe nederlands Kampioen. Haha!

Dressuur ging redelijk 197/190
Springen ging goed tot 5a (val na weigering) voor de rest foutloos (12 ft)
Cross ging niet echt met een lekker gevoel (2x w , waarvan 1 mijn fout en 1tje was Lars echt te makkelijk weggeglipt). En nog een 30 s aan tijdfouten (12,8 ft)

Super jammer dat we niet in vorm waren want het was een super cross om te rijden!!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:15

Jammer Hester. Maar toch knap gedaan Lachen.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 17:07

Caatje, heel veel beterschap. Ik weet hoeveel pijn het doet als je je sleutelbeen breekt. Elke beweging voel je dan daar, krijg weer pijn als ik er aan denk..... En laat je niet uit het veld slaan doordat je 2 x bent gevallen dit jaar. Er zijn er zoveel geweest dit jaar Lekker rustig aan doen, en als je weer aan het crossen komtb(denk het wel, weet uit ervaring dat het gaat kriebelen als je ernaar kijkt). lekker rustig opbouwen en aan je vertrouwen werken. Ga ik ook doen volgend seizoen.
Sterkte Ach gut

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 17:48

Allemaal bedankt voor de lieve en positieve reacties! Als ik het zie zitten ga ik in Hattem kijken a.s. weekend.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:55

hallo allemaal,...
ook ons verslagje even...

het was een topdagje,..
dressuur was lekker gegaan maar punten vielen tegen, was maar 182 en we stonden 12e.
Maar springen en cross ging super, 2 x foutloos, binnnen de tijd en 3x 9 voor stijl Lachen en 3x 7...

Allebei nog heel (belangrijkste Lachen )
super dag gehad met een Haha! Haha! 1e prijs Haha! Haha!

Jammer dat het de laatste wedstrijd al was...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:56

en caatje : heeeeeeel veel beterschap,...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 19:01

@ natasha: ik zag het al op de uitslagen lijsten!! Super... ga je nu L?

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:10

Gefeliciteerd Juventus!!
Dat is nog eens een afsluiting van het seizoen Lachen

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:14

hi Rowo,...
nee nog niet,... ik twijfel wel heel erg,..
maar ik ben echt niet zo'n held Lachen

ga waarschijnlijk wel naar de regiotraining, want dat lijkt me wel erg leerzaam,.. en heel misschien durf ik dan ooit wel L...
Ik zei nl altijd dat ik zou stoppen als ik L moest maar nu het bijna zover is,.. wil ik helemaal niet stoppen
Ben jij al eens naar die trainingen geweest?

Hoe is het bij jou gegaan?