Het is wel de bedoeling. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is wel de bedoeling.
)
.
, Maar dat blijkt dus op 6 oktober ! 
Jen_Elegance schreef:Ik sta op de reservelijst. Had gestuurd dat als hoog vol zat ik eventueel ook wel bij laag wilde, zat ook vol.![]()
Nouja, afwachten dan maar, was ook wel erg laat (laatste avond, laatste kwartier)

Citaat:ahh jammer! ik stond vorig jaar ook op de reserve.. gelukkig werd ik de avond van tevoren nog gebeld
veel mensen zeggen af omdat het elk jaar best drassig is: zonder kalkoenen best gevaarlijk.
dus er is nog hoop voor je

!
Ipv Paarden Hoog. Geen idee waarom, ik had wel gevraagt om Paarden Hoog uiteindelijk.
.
Ik dacht Hoog !
!
.

Dan had ik dus al zeker om half 7 weggemoeten.
Ik start nu lekker in het midden
. En elke prijsuitreiking is na elke categorie, dus we hoeven ook niet lang te wachten
! Amber_ schreef:Starttijden staan erop!
Ik start Pony Hoog ?Ipv Paarden Hoog. Geen idee waarom, ik had wel gevraagt om Paarden Hoog uiteindelijk.
Maar goed.. Ik start om 10.50 én 11.18. Dus dat is nog steeds vroeg weg hier ! Dik 1,5 uur rijden haha.
Melanie ?! Ik zag jou niet erop staan ?!

sjonge jonge... hopelijk kan ik dan nog bij pony's hoog ingedeeld worden (maar ja denk eht haast niet
)