[SGW] SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:48

Voor het M stond het best pittig lijkt wel. Die picknicktafel is flink, die boomstam trouwens ook.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:50

Gave foto's voorbij zien komen!!

@ lielle: knap dat je besloten hebt de 2e trackener eruit te gaan, de eerste wel gesprongen?

En de rest ook super resultaten!!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:50

Lielle schreef:
en mijn foto's van Mabon en het zusje van Sjaan.

Paul, volgens mij heb ik jou wel een paar keer gezien, is Rose een schimmel?

Nee, Rose is een vos (10 jr, Duits gefokt). Ik probeer wel een foto achter te laten (moet eerst uitzoeken hoe ik dat moet doen). Groeten, Paul

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:51

M vond ik helemaal niet zwaar eigenlijk, alleen de waterinsprong en die 2e trakehner waren dik. Tafel en boom vertekenen op de foto, ik kwam er niet zo fijn bij, vandaar mijn fanatieke gezicht, maar de hoogte was niet echt bijzonder.

Rowo, 1e wel gesprongen en ook heel erg fijn, dus dat bracht me nog even aan het twijfelen. Maar ik heb me aan mijn plan gehouden *LOL*
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-09-07 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:52

Had lielle al een pm gestuurd, maar ik zal wel even een foto van je plaatsen.

Afbeelding

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:52

GvdT schreef:
Nee, een vos.

Jij bent mij te flitsend! Krijg niet eens de kans om zelf een antwoord te verzinnen! Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:53

En nu ook al een foto Tong uitsteken

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:54

tis me wat tis me wat maar dank je wel

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:54

Ik heb met Paul gemeet vandaag, weet inmiddels precies hoe deze combi er uit ziet... Tong uitsteken

Lielle, die 1e is inderdaad erg gaaf!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:55

ik heb lekker gecrosst in neede
met tessa foutloos en 19 sec in de tijd. (hoe kun je het timen he?)
ze gaat echt heel braaf, krijgt steeds meer lef!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:56

toevallig ook nog van mij nummer 95 Haha!

hey scum, dat van die player met zijn wijntjes was in gorssel!
ik weet precies wie jullie bedoelen
hij spreekt mij nu al 3 crossen elke keer aan
wieringerwerf
gorssel en vandaag ook weer! echt een mafkees is dat jo!

iedereen gefeliciteerd!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:06

ladyzwien schreef:
toevallig ook nog van mij nummer 95 Haha!

hey scum, dat van die player met zijn wijntjes was in gorssel!
ik weet precies wie jullie bedoelen
hij spreekt mij nu al 3 crossen elke keer aan
wieringerwerf
gorssel en vandaag ook weer! echt een mafkees is dat jo!

iedereen gefeliciteerd!

Via pm toegestuurd

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:09

Paul_H schreef:

Ik heb er ook nog wel een paar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:15

ilse18 schreef:
Allereerst iedereen die fijn gereden heeft...... OK dan! OK dan!

Hier mijn verslag;

Dressuur vond ik zelf erg fijn gaan, jury vond het wat minder 182 punten.
Springen super, en foutloos!
Cross ging wel redelijk, 1 weigering op de eerste van de 2 puntjes.
2e keer aanrijden sprong hij ze vlekkeloos.
Op de zandloper een hele beroerde sprong op de middelste, waarbij we bijna onderuit rolde.
Wel de 2 trakheners overwonnen, dus dat geeft wat vertrouwen.
Heb dus een beetje gemengde gevoelens over de cross, aan de ene kant heel blij dat hij de "enge" sprongen zonder problemen aanpakt.
Maar aan de andere kant heb ik niet echt in een fijn ritme kunnen komen.

Verders lielle ontmoet, en ladyzwien zien springen, maar geen tijd gehad om aan te spreken!

@mabon: heb je misschien ook een foto van 137?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Karin op 16-09-07 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:19

Mabon schreef:
Paul_H schreef:

Ik heb er ook nog wel een paar.

Leuk, dank je wel! Leuke vos, vind je niet? Groeten, Paul

edit: zo krijg je ongevraagd nog wat leuke foto's ook!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:30

Hey mabon heb je ook foto van nummer 64 ??

en hebben jullie ook foto's van die player ?? Haha! Haha! je leest al zoveel over diegene ?? misschien leuk een sticker op zijn rug te plakken volgende keer ?? met...ik ben PLAYER.

Ik heb bij het M ook gekeken, jemig zeg wat een waterinsprong, ik zag er eentje onderuit klappen vanaf achterzijde, hij nam daarna nog de L sprong en verliet de cross, petje af, weet niet of die jongen een bokker is.

Ik heb TWEE FILMPJES met fotocamera opgenomen van nummer 166 met waterinsprong en eentje die 1 of 2 daarna kwam, bruin paard die lang aarzelde om erin te springen maar er uiteindelijk wel inzakte, zag er een beetje eng uit, bij interress hoor ik het wel, ga ik proberen het te verzenden gewoon via email Bloos

Ladyzwien...gefeliciteerd met je plek, ik had idd even een vriendin laten in-en uitstappen, vinden ze altijd wel leuk.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:32

renskek schreef:
Ik ga zaterdag met Violin in Renswoude het water trainen en dan komt dat ook helemaal goed. Ze voelt namelijk al super safe aan in de cross.

Hm, zaterag hebben wij die clinic van Chantal Megchelenbrink in Renswoude, weet je zeker dat je dan ook nog voor je zelf kan rijden daar? Of doe jij ook mee aan die clinic??

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:37

bianca1980 schreef:
Hey mabon heb je ook foto van nummer 64 ??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik geloof dat er bij jou een man gigantisch in de weg stond bij de waterbak of niet?

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:51

Ik zie goede resultaten voorbij komen. Go jij! Go jij! OK dan!
Paul-H, volgens mij stonden wij in Castenray naast je geparkeerd. Erg braaf paard heb je.
Ik heb de sgw player op de foto's van vlietland bekeken maar voor iemand die pas een half jaar rijdt vind ik het zeker niet verkeerd hoor!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 21:52

Mijn verslagje voor vandaag, normaal gedressuurd, zoals altijd maar toch verschillen de punten per SGW enorm, ditmaal 194 maar in mijn ring (2)maar goed voor een 10e plaats. Huilen niet echt lekker begin. Ik moest best wel haasten om cross etc te verkennen maar gelukkig had ik iemand bij me die lekker wilde losrijden dus dat scheelde weer.
Ik vond de cross erg simpel (na het zien van MB, Gorssel en Vlietland) Alleen de waterinsprong vond ik nog een uitdaging, daar had ik me al voorgenomen RECHTS van de boom (wat naast het pad ) te gaan rijden zodat ik recht op het water ging, want ik had gezien bij 35 t/m 39 meen ik dat ze alle weigeringen hadden of niet soepel, doordat je toch wat schuin kwam.
Springen ging K.. Inspringen heerlijk tot de ring daar willen trekken en rennen en zelf bepalen, dit veroorzaakte al een mega afzet op 1 (en oversprongen) plus meteen een balk, dit zette zich voort dus ik kreeg nog een balk, Hier moeten we aan gaan werken want dat flikte ze me in gorssel en vlietland ook al en dan word het ruk en plukwerk en in de cross....super lopen !!!
Cross ging fijn, alleen botsing Frusty gehad met een man bij de waterinsprong. Ik schreeuwde nog sprong vrij en nam zoals ik al wilde de buitenbocht en rechts om de boom, er stonden daar zoveel mensen ineens dat een man blijkbaar twijfelde bij het snel weglopen en toch ineens besloot naar de overkant te rennen, voor mij langs dus Boos! Boos! paard en ik botste met schouderflank paard op hem in, ik duwde met linkerarm af (tja reactie) Ik was woest Stoom uit je oren die mensen moeten toch echt eens een bril opzetten Nerd
gelukkig ging rebecca wel door en had ik nog twee galopsprongen recht naar voren om weer op boom van het water te rijden, maar daarna moest ik tijdens mijn cross nog tweemaal schreeuwen, aan de kant Hamer !!!!! Vraag me toch echt af wat er gebeurt had ik als een stop had gekregen doordat ons ritme een dauw kreeg. Maar fijn, foutloss gecrosst binnen de tijd, de rest van de cross niet echt een uitdaging. gezien het feit dat veel mensen uit mijn ring goed sprongen en crossten bleef het bij een plek in de middenmoot, maar wel heerlijk genieten van de zon en dagje uit.

Wel met HEEL veel bewondering gekeken naar de M, WAUW, die afsprong in het water. Ik heb nu L + 10 maar zie mij dat toch nog niet doen.... Tong uitsteken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 22:00

sfranken schreef:
Paul-H, volgens mij stonden wij in Castenray naast je geparkeerd. Erg braaf paard heb je.
Ik heb de sgw player op de foto's van vlietland bekeken maar voor iemand die pas een half jaar rijdt vind ik het zeker niet verkeerd hoor!

En nu ik de foto´s van Paul gezien heb weet ik wel wie je bent. Haha!
Ik heb je vaak zat gezien op wedstrijden! Volgende keer ga ik gedag zeggen.

Nou, Sabine, en als je zijn dressuurpunten van Vlietland bekijkt is dat ook geen manegeniveau geweest zoals door diversen mensen geroepen is. Hij had daar 198 punten!!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:00

sfranken schreef:

Ik geef het compliment morgen wel aan Rose door. Ik heb niet meer paraat naast wie wij in Castenray stonden; ik ga maar even op jouw geheugen af (we hebben een blauw vrachtwagentje). Groeten, Paul

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:04

HEY MABON,

prachtige foto's zeg !! die 5 e is ook apart, super witlicht met rebecca haar hoofd ertussen !!! MOOI, haar oren vallen er zowat af, maar dat heeft ze altijd met water dat vind ze heerlijk, alleen is ze ook wel eens onbesuisd geweest daarin en vlogen we op de kop in Maarsbergen.
Alleen ik ben aan het kijken of ik lig te slapen... Haha! Haha! Haha! Haha! Op en top concentratie. Dromen Dromen
Ik had idd een botsing daar, ik wilde rechts langs die boom rijden die je achter ziet op de foto en daar stonden mensen, niet nadenkende dat dat een route is waar je ook overheen kan rijden Boos! hij stak uit twijfel ineens over ipv achteruit weg te lopen ??
Hoop dat de klap voor die man niet te hard aankwam, want ik raakte hem met schouder van Rebecca en duwde hem uit reactie van ons af, bang voor wat er zou kunnen gebeuren dat hij zou struikelen en ik hem zou kunnen overrijden met zo'n galop en Punt Kalkoenen !!!! Was achteraf HEEL blij dat het geen kind was want die was zeker omver gegaan. Je voelt je ook als deelnemer niet fijn als dat gebeurt, ook al is het een regel dat de mensen zelf moeten kijken waar ze lopen.

Replay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:32

Hier mijn verslag van de L vandaag. Dressuur ging lekker, 187, stond 5e. Springen super, foutloos, cross super, foutloos 18 sec. binnen de tijd. Moesten op tijd weer richting Otterlo, dus konden de prijsuitreiking niet afwachten terwijl ik wist dat ik prijs had. Aan Gert gevraagd of hij mijn prijs mee wilde nemen, was goed.

Rond 5 uur gebeld, was derde geworden en had schijnbaar € 50,- gewonnen, nu blijkt dat iemand mijn prijs al had opgehaald. Waarschijnlijk iemand die het geld hard nodig had. (IK OOK) Nog niets ervan gehoord, dus dat vind ik echt asociaal!!!! Koe

Dus... Heeft iemand opgelet bij de L prijsuitreiking vandaag en gezien wie de prijs van nr. 33 in ring 3, Jos Jansen, heeft opgehaald en weet wie het is, graag melden. € 50,- voor alle kosten is toch leuk!

Heeft er iemand toevallig ook nog foto's van nr. 33 van de waterbak?

Verder iedereen die goed gereden heeft gefeliciteerd!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 06:20

Ik lees een hoop goede verslagen, volgens mij is er over het algemeen goed gereden door de bokkers OK dan! Iedereen die tevreden is, gefeliciteerd!

Lielle wat een verstandig besluit, nu ga je met een goed gevoel naar huis en de volgende keer ga je met een goed gevoel van start, een goede investering in het vertrouwen!!

Bianca, dat moet een nare ervaring geweest zijn! Je hebt allemaal wel eens dat er mensen wat in de weg lopen maar nu deze man nog zo kort voor je paard over stak zal je zelf ook wel geschrokken zijn. Ik neem trouwens aan dat als jij een weigering had gehad, je deze wel aan het kunnen vechten, maar dan nog is het waareloos want dan ben je toch je ritme kwijt. Gelukkig liep jouw paard nu fijn door!!