Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:en mijn foto's van Mabon en het zusje van Sjaan.
Paul, volgens mij heb ik jou wel een paar keer gezien, is Rose een schimmel?
GvdT schreef:Nee, een vos.

ladyzwien schreef:toevallig ook nog van mij nummer 95
hey scum, dat van die player met zijn wijntjes was in gorssel!
ik weet precies wie jullie bedoelen
hij spreekt mij nu al 3 crossen elke keer aan
wieringerwerf
gorssel en vandaag ook weer! echt een mafkees is dat jo!
iedereen gefeliciteerd!
Paul_H schreef:tis me wat tis me wat maar dank je wel

ilse18 schreef:Allereerst iedereen die fijn gereden heeft......![]()
![]()
Hier mijn verslag;
Dressuur vond ik zelf erg fijn gaan, jury vond het wat minder 182 punten.
Springen super, en foutloos!
Cross ging wel redelijk, 1 weigering op de eerste van de 2 puntjes.
2e keer aanrijden sprong hij ze vlekkeloos.
Op de zandloper een hele beroerde sprong op de middelste, waarbij we bijna onderuit rolde.
Wel de 2 trakheners overwonnen, dus dat geeft wat vertrouwen.
Heb dus een beetje gemengde gevoelens over de cross, aan de ene kant heel blij dat hij de "enge" sprongen zonder problemen aanpakt.
Maar aan de andere kant heb ik niet echt in een fijn ritme kunnen komen.
Verders lielle ontmoet, en ladyzwien zien springen, maar geen tijd gehad om aan te spreken!
@mabon: heb je misschien ook een foto van 137?

Mabon schreef:Paul_H schreef:tis me wat tis me wat maar dank je wel
Ik heb er ook nog wel een paar.
je leest al zoveel over diegene ?? misschien leuk een sticker op zijn rug te plakken volgende keer ?? met...ik ben PLAYER.
renskek schreef:Ik ga zaterdag met Violin in Renswoude het water trainen en dan komt dat ook helemaal goed. Ze voelt namelijk al super safe aan in de cross.
bianca1980 schreef:Hey mabon heb je ook foto van nummer 64 ??

niet echt lekker begin. Ik moest best wel haasten om cross etc te verkennen maar gelukkig had ik iemand bij me die lekker wilde losrijden dus dat scheelde weer.
gehad met een man bij de waterinsprong. Ik schreeuwde nog sprong vrij en nam zoals ik al wilde de buitenbocht en rechts om de boom, er stonden daar zoveel mensen ineens dat een man blijkbaar twijfelde bij het snel weglopen en toch ineens besloot naar de overkant te rennen, voor mij langs dus
paard en ik botste met schouderflank paard op hem in, ik duwde met linkerarm af (tja reactie) Ik was woest
die mensen moeten toch echt eens een bril opzetten
!!!!! Vraag me toch echt af wat er gebeurt had ik als een stop had gekregen doordat ons ritme een dauw kreeg. Maar fijn, foutloss gecrosst binnen de tijd, de rest van de cross niet echt een uitdaging. gezien het feit dat veel mensen uit mijn ring goed sprongen en crossten bleef het bij een plek in de middenmoot, maar wel heerlijk genieten van de zon en dagje uit.
sfranken schreef:Ik zie goede resultaten voorbij komen.![]()
![]()
Paul-H, volgens mij stonden wij in Castenray naast je geparkeerd. Erg braaf paard heb je.
Ik heb de sgw player op de foto's van vlietland bekeken maar voor iemand die pas een half jaar rijdt vind ik het zeker niet verkeerd hoor!
sfranken schreef:Ik zie goede resultaten voorbij komen.![]()
![]()
Paul-H, volgens mij stonden wij in Castenray naast je geparkeerd. Erg braaf paard heb je.
Ik heb de sgw player op de foto's van vlietland bekeken maar voor iemand die pas een half jaar rijdt vind ik het zeker niet verkeerd hoor!
Op en top concentratie.
hij stak uit twijfel ineens over ipv achteruit weg te lopen ??