Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Goed die weer te paard geholpen, valt de volgende er net na de hindernis vanaf
. 
nelis schreef:nielsie heb je toevallig ook foto'svan nr 68 l paarden zaterdag?
bento waAR KAN IK DIE WAL FOTO VINDEN?? :p
corine ben trots op je!
Talida schreef:Apple, ligt het dan aan de ruiters of aan jullie!

Apple schreef:Talida schreef:Apple, ligt het dan aan de ruiters of aan jullie!
Dat vraag ik me ook af![]()
Hoewel, zaterdag en zondag zijn we er vrij veel geweest en zo veel vallen hebben we toen niet gezien?

Mabon schreef:en heb je 109 misschien?
of iemand anders misschien?
Eventinggek schreef:GGGAAAAAAFFFFCheck my face over die 2e
Toen riep ik: YEEEEAAAAHHHHHHH
Hé Paul

Nielsie schreef:nog meer mensen die foto's willen hebben?
Als ik ze heb dan teminste
Volgens mij had je zoveel zuurstofgebrek en een flinke hitteaanval dat je even niet wist wat je met jezelf aan moest
, kan me er iets bij voorstellen. Ach GvdT en ik hebben weer genoeg bewogen voor vandaag, is heel effectief die sprintjes trekken tussen hindernissen
, je zag bij die waterbak ook de hele meute echt zo achterom kijken met zo'n idee van What the F***!? whahaha!
.
, arme ziel
. En het dan gek vinden dat ie over geen enkele hindernis heenkwam met dat gepruts van haar. Moest heel erg de neiging onderdrukken om haar van dat beestje af te sleuren en haar in de waterbak te mikken
hyppolyte schreef:@Talida, graag gedaan hoor, whaha, je zat zo heftig aan die bodyprotector te plukken van GA UITTTTT!!!!!!Volgens mij had je zoveel zuurstofgebrek en een flinke hitteaanval dat je even niet wist wat je met jezelf aan moest
, kan me er iets bij voorstellen. Ach GvdT en ik hebben weer genoeg bewogen voor vandaag, is heel effectief die sprintjes trekken tussen hindernissen
, je zag bij die waterbak ook de hele meute echt zo achterom kijken met zo'n idee van What the F***!? whahaha!
Maar je hebt het goed gedaan hoor, vond het knap van je, balen dat je die stomme muts voor je had, wat een vreselijk kind was dat zeg. Dat arme beest had nota bene al wonden op z'n benen en kwam niet eens over de inspringhindernis heen. Die trol nam ook geen tips aan van GvdT, ach wat weet zij nou, die rijdt ook maar M.
En maar meppen op dat beest, arme ziel
. En het dan gek vinden dat ie over geen enkele hindernis heenkwam met dat gepruts van haar. Moest heel erg de neiging onderdrukken om haar van dat beestje af te sleuren en haar in de waterbak te mikken