[SGW] SGW t-shirt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: SGW t-shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:55

oja dat was jij nickeltje Tong uitsteken
kreeg ook al pb van iemand anders Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 19:09

Biertabje schreef:
ik heb net iemand een pb gestuurd die vroeg of jullie het logo mogen gebruiken...

ik vind het geen probleem, maar graag wil ik dan wel zo'n T-shirt ontvangen Bloos Lachen

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:27

ik heb even gauw gelezen, maar wat een leuke ideeën allemaal!!:D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:39

Ok, dus hoe gaan we het nu realiseren?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:10

ik vind juist een iets lossere polo wel fijner..khou nie zo van shirts die strak zitten.. maarja daar zijn natuurlijk wel mogelijkheden in..

liefst heb ik ook een donkere kleur..

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:21

Lijkt me een heel leuk idee!! *LOL*
Ga even het hele topic lezen!

*edit:
Wat er al vaker gezegd is denk ik ook dat het het makkelijkst is om 1 (miss 2) kleur(en) te doen. Donkerblauw of zwart is dan denk ik het makkelijkst!

Een polo lijkt me het leukst, aangezien het meestal wel warm is. Al hoewel een fleecevest/trui ook wel erg fijn is!!

Maar ik ga mee met wat er uiteindeljik wordt gedaan!! Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:47

mensen... nog even voor degene die mij pb sturen over de gewone logo's!! ik heb ze niet meer!!
ik kan ze wel weer opnieuw bestellen, maar ik heb het momenteel erg druk. Dus ik zal even overleggen met iemand anders hoe dit op te lossen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 21:49

Loes_Joery schreef:
Lijkt me een heel leuk idee!! *LOL*
Ga even het hele topic lezen!

*edit:
Wat er al vaker gezegd is denk ik ook dat het het makkelijkst is om 1 (miss 2) kleur(en) te doen. Donkerblauw of zwart is dan denk ik het makkelijkst!

Een polo lijkt me het leukst, aangezien het meestal wel warm is. Al hoewel een fleecevest/trui ook wel erg fijn is!!

Maar ik ga mee met wat er uiteindeljik wordt gedaan!! Lachen

Mee eens...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 23:01

Ik meld me hier ook even, heb al heel wat gemist zie ik!

Ik stem voor een donkerblauwe polo, lekker voor als het warm is en als het wat kouder is kan je er altijd een shirt met lange mouwen onder doen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:13

Nog een ideetje voor de kleur, ik vind de kleur paars van de auto van CD wel lekker opvallend eigenlijk.... Polo of Fleecevest vind ik een goed idee.
Verder ben ik nog een beetje een kast-bokker.... Ik ga dus niet met mijn boktnaam rondlopen....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:14

Wie is CD ook alweer? Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 11:15

Paars vind ik zelf ook een fantastisch kleur!!!
Maar durfde het eigenlijk niet te posten omdat het toevallig ook mijn cross kleur is...
Alleen denk ik niet dat we die metallic glans van de auto van CD er in kunnen krijgen...
En ik denk dat naam misschien gewoon een persoonlijke optie kan zijn?

CD is Carpe Diem... Volgens mij leest ze wel veel mee, maar post iets minder.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:18

Ik vind paars echt NIET mooi, sorry! En ik denk dat er vast wel meer mensen zijn die niet van paars houden.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:19

Ik lees het ook nu pas, Maar vind ik het een leuk idee !

Donkerblauwe Polo graag ! Mijn kleuren Tong uitsteken

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 11:24

rowo schreef:
Ik vind paars echt NIET mooi, sorry! En ik denk dat er vast wel meer mensen zijn die niet van paars houden.

Dat kan ik me heel goed voorstellen en daarom heb ik het niet gepost. Maar het is wel een opvallender kleur dan donkerblauw of donker groen, dus wat dat betrefd in een veld met mensen die staan te wachten op de prijsuitreiking wellicht wel veel herkenbaarder.

Maar ik denk dat we uitkomen op donker blauw of groen. Dat zullen de meeste mensen wel kunnen waarderen toch?
We moeten alleen nog even uitvogelen of we het logo laten opdrukken (ik ben beetje huiverig voor slechte kwaliteit) of om laten zetten naar iets wat borduurbaar is (maar eerder is er al gepost dat dat wel eens flink in de kosten kan lopen) of gewoon het logo zoals je het nu kan krijgen voor op je dekje laten maar dan een stuk groter en het opnaaien op de polo en/of fleece trui waar we op uit gaan komen...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:25

Ik heb inmiddels een logo op mn dekje, eenauto met SGWay of Life sticker, en een trailer met kentekenplaathouder waar SGWay of life op staat (ik zal nog even een foto maken.. Tong uitsteken) een shirt past daar natuurlijk wel precies bij.
Maar op shirt moeten ze toch ook zilverkleur kunnen drukken?
Boktnaam hoeft er overigens van mij ook niet bij.

Als ik moet kiezen tussen donkerblauw en donkergroen ga ik voor donkerblauw.. Maar dan doe ik wel eigenwijs mijn eigen crossshirt aan in de cross hoor.. Clown
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 29-08-07 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 11:26

Ja, in de cross start toch iedereen in eigen shirt en heb je vaak een body over de kleding aan en daar weer een nummerdrager over.
Het t shirt wordt eigenlijk voor rondom de cross...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:27

Mij maakt het echt totaal niet uit wat erop komt, maar ik zeg er wel eerlijk bij dat ik niet van plan ben heel veel euro's er voor uit te gaan geven. Ik heb eerlijk gezegd ook totaal geen idee waaraan ik moet denken qua bedrag. Iemand een indicatie?

We moeten gewoon een kleur zien te vinden die de meesten mooi vinden. Ik vind persoonlijk zelf paars niet mooi, ben meer van de wat neutralere kleuren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:28

Nickeltje schreef:
Ja, in de cross start toch iedereen in eigen shirt en heb je vaak een body over de kleding aan en daar weer een nummerdrager over.
Het t shirt wordt eigenlijk voor rondom de cross...

Ik zou hem idd ook aan trekken voor en na de cross...

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:30

Rowo: Heb je de auto van CD wel eens gezien? Is een hele mooie rustige kleur hoor!
En eerlijk gezegd denk ik dat donkerblauw of zwart wel handig is, maar opvallen doet het natuurlijk niet....

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:33

rowo schreef:
Mij maakt het echt totaal niet uit wat erop komt, maar ik zeg er wel eerlijk bij dat ik niet van plan ben heel veel euro's er voor uit te gaan geven. Ik heb eerlijk gezegd ook totaal geen idee waaraan ik moet denken qua bedrag. Iemand een indicatie?

Ik zit op een FjordenForum, daar doen ze ook aan bedrukken 2 zijdig, alle kleuren en dan ben je 19,60 kwijt voor een Longsleeve Polo.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:34

SGWOllie schreef:
Rowo: Heb je de auto van CD wel eens gezien? Is een hele mooie rustige kleur hoor!
En eerlijk gezegd denk ik dat donkerblauw of zwart wel handig is, maar opvallen doet het natuurlijk niet....

Die auto waar op de achteruit heel groot SGWay of life staat?

Ben nog nooit van de paars gweest, weet eigenlijk niet waarom. Idd vallen zwart en donkerblauw niet zo op, maar welke kleur vinden de meesten wel mooi en is toch opvallend? Oranje ofzo?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 11:36

Amber_ schreef:
rowo schreef:

Ik zit op een FjordenForum, daar doen ze ook aan bedrukken 2 zijdig, alle kleuren en dan ben je 19,60 kwijt voor een Longsleeve Polo.

Heb je daar een foto van? En kan je er op drukken wat je maar wil? En hoe is de kwaliteit van drukwerk na een paar keer wassen?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:39

Heel netjes, ik heb het vest nu een Jaar en alles zit er nog goed op. Ik zoek even foto

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:42

Slechte kwaliteit foto, maar dit is de achterkant
Afbeelding

Op de voorkant is het klein bedrukt (linksboven).